Cem Bölükbaşı ùn serà micca capaci di cumpete in u Grand Prix d'Arabia Saudita

Cem Bölükbaşı ùn serà micca capaci di cumpete in u Grand Prix d'Arabia Saudita
Cem Bölükbaşı ùn serà micca capaci di cumpete in u Grand Prix d'Arabia Saudita

A gestione di a Formula 2 hà annunziatu chì u pilotu naziunale Cem Bölükbaşı ùn serà micca capaci di cumpete in u Grand Prix di l'Arabia Saudita per una cuncussione.

In a dichjarazione fatta da a Formula 2, hè statu dettu chì Bölükbaşı hà patitu una commozione cerebrale in l'accidentu è stà in l'uspidale per una notte per più cuntrolli di precauzione, è chì ùn era micca adattatu per a corsa.

Cem Bölükbaşı hà avutu un accidentu in a prima sessione di furmazione di u Grand Prix d'Arabia Saudita, a seconda corsa di a stagione.

Bölükbaşı: "Sò in bona salute"

U Pilot Naziunale Cem Bölükbaşı, chì hè statu dichjaratu incapaci di participà à u Grand Prix d'Arabia Saudita in Formula 2, hà dettu chì a so salute hè bona.

Bölükbaşı, chì hà fattu una dichjarazione nantu à u so contu di rete suciale, hà dettu: "Sò in bona salute, ùn aghju micca prublemi. Dopu chì tutti i cuntrolli necessarii sò stati fatti, hè statu annunziatu chì ùn puderaghju micca participà à e razzi di Jeddah stu weekend per precaution per via di a natura di l'accidentu. utilizatu l'espressioni.

Ringraziendu i so sustenitori, l'atleta naziunale di 24 anni hà dettu:
"Aspettu di scuntrà a mo squadra in Barcellona per e prossime sessioni di teste ufficiali è di vultà in a mo vittura. Finu à Imola, a terza corsa di a stagione, mi prepararaghju mentalmente è fisicamente in u megliu modu è cuntinuà u campiunatu di Formula 2 da induve aghju lasciatu ".

Cem Bölükbaşı hà avutu un accidentu in a prima sessione di furmazione di u Grand Prix d'Arabia Saudita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*