Cina per fà a più grande basa di energia rinnuvevule in u desertu di Gobi

Cina per fà a più grande basa di energia rinnuvevule in u desertu di Gobi
Cina per fà a più grande basa di energia rinnuvevule in u desertu di Gobi

U desertu di Gobi, situatu in u nordu è u norduvestu di a Cina, ùn cuntene micca elementi altru ch'è scogli, petri è sabbia, è ùn crea micca un ambiente assai prometenti per l'agricultori. Cina hà decisu di portà stu desertu, chì hà una superficie di 2 milioni di chilometri quadrati, in l'ecunumia.

U desertu di Gobi, chì ùn serà più una zona inattiva, diventerà u centru di l'energia rinnuvevuli. He Lifeng, presidente di a Cummissione Naziunale di Sviluppu, hà annunziatu chì e più grandi centrali solari è eoliche di a storia seranu custruite in stu vastu desertu. Dunque, strutture cù una capacità tutale di 450 Gigawatts (GW) seranu furmati quì in l'anni à vene.

Cunsiderendu chì i parchi eolici attuali in Austria anu una capacità di 3,1 GW è e piante fotovoltaiche cù una capacità di finu à 2 GW, a dimensione di u prugettu diventa più chjaru. Inoltre, cunziddi chì i parchi eolichi di tutti i paesi di l'Unione Europea anu 220 GW di pannelli solari è 165 GW di capacità di produzzione d'energia installata hè un altru dati chì mostra a dimensione di u prughjettu di u Desert Gobi.

L'iniziativa punta à dimensioni gigantesche in e cundizioni chinesi ancu; perchè da a fine di u 2021, l'energia eolica prodotta in u paese hè 328 GW, è l'energia solare hè 306 GW. U prughjettu in quistione aiuterà a Cina, chì s'hè impegnata à passà u piccu di emissioni di diossidu di carbonu in 2030 è ghjunghje à u stadiu neutrale di carbonu da 2060, à ottene stu prucessu superendu u so scopu di 2030 di 1.200 GW.

A Cina hà digià principiatu u prugettu installendu una splutazioni solare cù una capacità di circa 100 GW in u desertu di Gobi. Ancu sta capacità di generazione hè abbastanza per risponde à i bisogni elettrici di, per esempiu, tuttu u Messicu. Inoltre, a Cina sapi avà cumu mantene i costi bassi, postu chì hà stabilitu tali strutture energetiche in l'ultimi anni.

Sicondu u pianu di u guvernu, una parte di a pruduzzione quì serà trasferita à e regioni orientali, induve i bisogni energetichi crescenu. Tuttavia, u prublema chì vi nascerà à questu puntu ùn hè micca di causà troppu pèrdite mentre trasfirìu l'energia. I sperti sò digià cuminciatu à travaglià nant'à sta questione.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*