Modi di prutezzione di i rini di i zitelli

Modi di prutezzione di i rini di i zitelli
Modi di prutezzione di i rini di i zitelli

L'abitudini di alimentazione è di beie malsane ponu influenzà negativamente a salute di i zitelli, in particulare. Sottulineendu chì parechji prublemi renali sò veduti in i zitelli, cumprese e malatie renali congenitali, Anadolu Medical Center Pediatric Nephrology Specialist Assoc. Dr. Neşe Karaaslan Bıyıklı hà dettu: "Alcuni abitudini di manghjà è di beie in i zitelli ponu invità parechje malatie renali. U cunsumu frequente di bevande pronti è alimenti imballati, ritardà l'urinazione è cunsumà menu acqua durante u ghjornu pò affettà negativamente a salute di i rini. Una dieta sana hè assai impurtante per a salute di i rini.

Dichjarà chì l'infizzioni di l'urinarii, i calculi renali è e malatie renali congenitali ponu esse vistu in tutti i gruppi di età, Anadolu Medical Center Pediatric Nephrology Specialist Assoc. Dr. Neşe Karaaslan Bıyıklı hà dettu: "Soprattuttu se l'infezzione urinaria hè trattata tardi o inadeguatamente, se si ripresenta è si crea una infiammazione renale, pò causà situazioni assai periculose. Inflamazioni chì dannu u rino pò purtà à ipertensione, fallimentu renale, ritardu di crescita, anemia, albuminuria durante a gravidanza è avvelenamentu di gravidenza in età avanzata. L'obesità è a diabetes pò causà prublemi cum'è l'aumentu di a proteina in i zitelli, a funzione renale disfatta per l'ipertensione, è i petri renali.

I zitelli cù malatie renali crònica deve esse seguitu strettamente.

Ricurdà chì l'insufficienza renale si trova quandu i rino perdenu a so capacità di filtrà e tossine in u sangue, è se sta cundizione diventa irreversibile è s'aggrava progressivamente per più di trè mesi, hè definita cum'è malatia renale crònica, Pediatric Nephrology Specialist Assoc. Dr. Neşe Karaaslan Bıyıklı hà dettu: "A frequenza di sta cundizione, chì si vede in i zitelli è ancu in l'adulti, in Turchia hè rapportata cum'è 5 di 12 zitelli trà l'età di 3079-4, secondu u studiu Credit-C. Trà i causi di prublemi renali in i zitelli; Pudemu cuntà e malatie renali congenitali (cum'è reflux vesicoureteral, strictures di i canali urinarii, larghezza di i canali urinarii, reni unicu, reni attaccati, malatie di a vejiga), malatie renali cistiche, danni renali, cundizioni inflammatorii, calcoli renali, storia di malatie familiale è malatie vascular. .

Enfatizendu chì i zitelli cù a malatia renale crònica deve esse seguitu regularmente, Assoc. Dr. Neşe Karaaslan Bıyıklı hà dettu: "Durante questi seguiti, i sviluppi di crescita, a pressione sanguigna, l'analisi di l'urina è i livelli di proteina di l'urina, i testi di sangue è e funzioni renali, l'equilibriu minerale, l'anemia, i livelli di vitamini deve esse valutati è i trattamenti farmacologici devenu esse applicati. Trattamentu di dialisi o trattamentu di trasplante di rino hè necessariu quandu e funzioni renali venenu à l'ultima tappa, a quantità d'urina diminuite à livelli assai bassu o ùn ci hè micca urina in tuttu, quandu a nutrizione hè deteriorata, è quandu i disordini chì affettanu u cori è l'altri organi.

A scelta nutrizionale hè impurtante in u primu periodu di alimentazione

Enfatizendu chì l'abitudini alimentari sani accumincianu in a zitella, l'Assoc. Dr. Neşe Karaaslan Bıyıklı hà dettu: "I genitori duveranu cura di offre cibi naturali è staghjunali da u mumentu chì introducenu i zitelli à l'alimenti cumplementari per a prima volta. I genitori ùn deve micca scurdate di fà un esempiu per i so figlioli cù e so preferenze alimentari. Saria micca realisticu di aspittà chì u zitellu di una mamma chì ùn manghja micca verdura o un babbu chì cunsuma bevande pronti per amassi i piatti in pignata ", disse. Eccu l'Assoc. Dr. Cunsiglii da Neşe Karaaslan Bıyıklı à i genitori per prutege a salute renale di i zitelli:

Mantene i vostri figlioli luntanu da l'alimenti processati è salati quantu pussibule. Pigliate cura di cunsumà frutti, ligumi è cibi di u gruppu di latti cù un cuntenutu equilibratu di proteine, grassu è carbuidrati, limitati da u salinu, u zuccheru è l'alimenti processati. Ùn intruduce micca i vostri figlioli à u salinu in u primu annu 1 è u zuccheru in i primi 3 anni di età.

I frutti di l'inguernu, cum'è l'aranci, mandarini, pomegranate, chì sò pocu in zuccaru, è l'alimenti di l'estiu, cum'è cucumari è fragole, ponu esse dati à i zitelli 1-2 porzioni di ghjornu cum'è un snack. Nuts (micca arrustitu), frutti secchi, polpa di frutta, furmagliu cheddar, ice cream, tahini-molasses, cakes homemade ponu ancu esse cunsumati attentendu à a quantità di porzione. Prudutti cum'è cioccolata, wafers, è ghjacciu pronti ponu esse datu in picculi porzioni, ma micca più spessu di una volta à settimana.

Pigliate insalate è iogurt cù i pranzi, è incuraghjenu u cunsumu di frutti, ligumi crudi, noci è frutti secchi, è latti trà i pranzi. Evite spuntini veloci, è ùn lasciate micca i vostri figlioli manghjà davanti à a TV è l'urdinatore.

Supportu à cunsumà abbastanza acqua durante u ghjornu. Ancu s'ellu varieghja secondu l'età, 1-1,5 litri d'acqua deve esse cunsumatu per ghjornu.

Spiegà chì ritardà l'urinazione ùn hè micca utile. Hè ideale per andà in u bagnu una media di 3 volte à ghjornu, cù un intervallu di 6 ore.

Ùn aduprate micca analgesici, antipiretici, antibiotici o altre droghe / prudutti d'erbe senza cunsultà un duttore.

Fate l'attività fisica almenu 3 ghjorni à settimana. Pudete piglià passeggiate in famiglia è sustene i vostri figlioli per impegnà in un sportu chì amanu à a prima età.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*