Corso speciale di natazione per i zitelli sorditi da EGO Spor

Corso speciale di natazione per i zitelli sorditi da EGO Spor
Corso speciale di natazione per i zitelli sorditi da EGO Spor

Cuntinuendu i so travaglii orientati à l'omu in linea cù u so scopu di "Capitale Accessibile", a Municipalità Metropolitana di Ankara realiza prughjetti speciali per i gruppi svantaggiati in parechji campi da u sport à l'arti. EGO Sports Club è Snail and Nature Sports Club Association anu urganizatu un cursu di natazione per i zitelli sordi chì vivenu in Başkent. Grazie à u cursu gratuitu datu cù tecniche è metudi spiciali, 6 zitelli sorditi trà l'età di 12-20 sò stati intrudutti à a natazione.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà introduttu parechje attività da u sport à l'arti per include i gruppi svantaggiati in a vita suciale in a capitale, cuntinueghja i so prughjetti orientati à l'omu senza rallentà.

EGO Sports Club, chì hà implementatu novi prughjetti cù u scopu di "Capitale Accessibile", hà urganizatu pocu tempu un cursu di natazione per i zitelli sorditi in cuuperazione cù l'Associazione Snail and Nature Sports Club.

I NATATORI NAZIUNALI SERRANNI FORMATI

In a prima fase, e lezioni di natazione sò state cuminciate à esse datu à 6 zitelli sordi di 12-20 anni cù tecniche è metudi speciali in a Piscina Bülent Ecevit è l'Installazione Sportiva cum'è una regione pilotu.

U presidente di l'EGO Sports Club, Taner Özgün, hà dichjaratu chì anu u scopu di furmà i natatori naziunali trà i zitelli sordi cù u prugettu.

« Onestamente, ùn sapemu micca chì tanti di i nostri figlioli aspittàvanu stu prughjettu. Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş, chì hà apertu questi orizzonti per noi. Finu a ora, 70 di i nostri figlioli anu dumandatu. Vulemu ancu ringrazià Fethi Yaşar, Sindaco di Yenimahalle, per avè datu questa opportunità. Vulemu chì i nostri figlioli sucializeghjanu quì, ma pensemu ancu chì averemu parechji figlioli chì andaranu in a squadra naziunale. Per noi, quelli figlioli ùn anu micca una disabilità, sempre chì ùn li impediscemu micca ".

Dichjarà chì sò felici di sparte in l'eccitazione di e so famiglie cum'è i zitelli sorditi, u presidente di l'Associazione Snail and Nature Sports Club, Gonca Ilerisoy, hà dettu i so pinsamenti, "Prima di tuttu, vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur è EGO Sports. U presidente di u Club Taner Özgün per toccu a vita di questi zitelli. Sì sti zitelli cunnosci u presidente di Mansur, hè perchè hè un presidente chì hà toccu a so vita à questa età. Spergu chì ci saranu assai zitelli chì vanu à a squadra naziunale da quì ", disse.

TECNICHE SPECIALI È METUDI APPLICATI

Sincan Family Life Center Swimming Coach Seda Artuç, chì dà lezioni di natazione à i zitelli, hà dichjaratu ch'elli utilizanu metudi è tecniche diffirenti è hà dettu: "Avemu principiatu lezioni di natazione per i nostri zitelli sorditi. Averemu lezioni cù i nostri figlioli u mercuri è u vennari. Siccomu sò zitelli spiciali, faremu a lezziò accunsentendu cù i nostri mimici, gesti è movimenti di e mani.

I zitelli sorditi di Başkent, chì sò stati intrudutti à i sport acquatici, è e so famiglie, anu spressu i so pinsamenti nantu à e lezioni cù e seguenti parolle:

Ayşe Miray Akyol: "Aghju 7 anni, hè a mo prima volta chì natà è sò assai felice".

Vusap Yamancioglu: "Sò cusì entusiasta, u mo core batte. Ùn era mai statu à una lezione di natazione prima ".

Muhammed Talha Alakuş: "Sò entusiasta, mi piace assai a piscina."

Berna Beytek Cetinbas: "U mo figliolu hè ancu sordu. Vogliu ringrazià l'Associazione Snail, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Mansur Yavaş è u presidente di l'EGO Sports Club Taner Özgün. Sò assai felice di vede i mo figlioli cusì ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*