Cù a pandemia di Covid 19, 2 anni per u prezzu Asra

Cù a pandemia di Covid 19, 2 anni per u prezzu Asra
Cù a pandemia di Covid 19, 2 anni per u prezzu Asra

Sò passati 19 anni da chì l'Organizazione Mondiale di a Salute hà dichjaratu a Pandemia di Covid 2 in u mondu sanu. A decisione presa l'11 di marzu di u 2020 hà affettatu profondamente tutta l'umanità.

Duranti stu tempu, circa 650 milioni di persone in u mondu si sò malati cù a malatia. 6 milioni di persone sò morti. Turchia hà classificatu 8th in u mondu in u numeru tutale di casi.

Ancu se u numeru di casi hè diminuitu in l'ultima onda causata da a variante Omicron, una media di 60 persone mori in Turchia cù 100 mila novi casi per ghjornu.

Eppuru chì i tassi di vaccinazione anu aumentatu, i zitelli trà l'età di 7 è 11 ùn sò micca vaccinati.

Mentre chì u 62% di a pupulazione hè stata vaccinata cù 2 dosi, a tarifa di quelli vaccinati cù 3 dosi ferma à 32%.

In a lotta contr'à varianti facilmente trasmessi cum'è Omicron, a taxa di vaccinazione deve esse almenu 85%. Questu mostra chì u livellu necessariu di l'immunità di l'arbureti ùn hè ancu statu ottenutu.

In a settimana di u 19-25 di ferraghju, a tarifa di casi in Istanbul era 646 per centu mila. Hè statu dichjaratu chì e decisioni recenti di rilassazione ponenu veramente un risicu malgradu stu numeru di casi.

IMM Scientific Advisory Board hà valutatu l'ultime decisioni. Hè statu dichjaratu chì l'applicazione HES è a rimozione di u requisitu di a maschera in l'aria aperta ponenu un risicu per via di a libera circulazione di e persone cun virus, è a regula di a maschera è a distanza hè diventata più impurtante chè mai. I seguenti espressioni sò stati usati in a dichjarazione?

Ci deve esse una distanza di almenu dui metri per evità risicu in l'aria aperta. E maschere deve esse purtate in folla. A maschere deve esse sempre aduprata in spazii chjusi. Particelle chì circulanu in l'aria in forma di nuclei di gocce ponu infettà e persone à distanza. A dichjarazione chì "ùn ci hè micca bisognu di maschere in spazii chjusi ben ventilati" hè ingannosa. Ùn hè pussibule di dì chì e cundizioni di "ventilazione adatta" sò furnite in ambienti induve i dispositi cum'è sensori di diossidu di carbonu chì ponu misurà a qualità di l'aria interna in quantu a ventilazione hè adatta o micca, o induve a qualità, a capacità è a frequenza di scaricamentu di l'aria fresca i dispusitivi di ventilazione ùn sò micca usati.

E maschere N95 o FFP2 duveranu esse aduprate invece di maschere chirurgiche simplici in spazii chjusi cù folle pesanti è in i posti di travagliu induve parechje persone travaglianu.

Hè statu cunfirmatu chì i vaccini pruteghjanu contra a morte è e malatie gravi. Per quessa, e persone di più di 65 anni è cù e malatie supplementari duveranu definitivamente piglià a dosa di ricordu 3 mesi dopu a so ultima vaccinazione, è 6 mesi dopu à i ghjovani è a ghjente sana.

In a dichjarazione di u Cunsigliu di Cunsigliu Scientificu di l'IMM, a situazione di i travagliadori di salute hè stata ancu evaluata. I seguenti cumenti sò stati fatti:

A causa di l'epidemie in corso, i nostri medichi è i travagliadori di salute sò stanchi è stanu soffrenu di burnout.

Cum'è una sucità, duvemu un grande debitu di lealtà à i nostri scientisti, medichi è tutti i travagliadori di salute chì anu purtatu tuttu u pesu di l'epidemie in l'ultimi dui anni. À l'iniziu di l'epidemie, quandu ùn ci era ancu micca un equipamentu protettivu, è ùn ci era ancu vaccina, si sò precipitu in l'aiutu di i pazienti, risicatu a vita di a so propria è di i so parenti, sò stati separati da e so famiglie per mesi, passati. notti insonne, stancu, ammalatu. In questu prucessu, 553 travagliadori sanitari anu persu a so vita, è li commemorate cù bramosu è gratitùdine. Malgradu questu, Covid-19 ùn hè ancu ricunnisciutu cum'è una malatia occupazionale.

U disprezzu di i grandi sforzi di i nostri medichi è di tutti i prufessiunali di a salute, malgradu i cundizioni di travagliu avversi, è a dichjarazione chì ùn ci sarà micca perdita s'ellu si vanu, disturbanu i prufessiunali di a salute prima di u prossimu ghjornu di a Medicina.

Amministratori chì curanu a salute di u nostru populu; Hè bisognu di cunnosce u valore di i servizii d'autosacrificazione furniti, per migliurà e so cundizioni di travagliu, per aumentà i so salarii in cambiu di i so sforzi, è per prevene urgentemente a viulenza contru i travagliadori sanitari.

A lotta contr'à l'epidemie serà sicuramente vinta cù a lotta di i nostri prufessiunali sanitarie chì ripiglià i so diritti, a nostra ghjente rispettendu meticulosamente e maschere è e misure di distanza, una ventilazione adatta di l'ambienti interni, è ghjunghje à u livellu di l'immunità suciale cù una vaccinazione diffusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*