Cummentariu di a Tavola di Guerra da Imamoglu: A pace ùn vene à pena da una tavola senza donne

Cumentu di a Tavola di Guerra di Imamoglu
Cumentu di a Tavola di Guerra di Imamoglu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, scontru cù e donne muhtars chì travaglianu in a cità è i membri di l'Assemblea IMM, è celebrà u 8 March International Working Women's Day. Enfatizendu chì crede chì u mondu serà più pacificu, creativo è pacificu in l'ambienti induve e donne participanu ugualmente, İmamoğlu hà dettu: "Quandu guardemu intornu à noi, simu oghje in una guerra. Fighjemu a guerra. Ci dispiace profondamente tutti. Una tavula hè stata issa stallata per rapprisintà a Russia è l'Ucraina cum'è i dui lati di a guerra. Avete vistu a so foto. Ùn ci sò donne à quella tavula. A pace hè dura per esce da quì. Ci hè una mancanza di donne à u puntu chì qualchì volta trascina e società in cunflittu. Hè a nostra rispunsabilità di compie sta parte mancante ". Dopu u so discorsu, İmamoğlu hà pigliatu ritratti di ricordi cù i participanti, è u so scherzu chì "Titulu: i capi femminili di Istanbul anu fattu İmamoğlu inginocchiatu" hà causatu a risa.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluIn parte di l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna di u travagliu, i capi di donne chì travaglianu in a cità è i membri di l'Assemblea IMM si sò riuniti. A riunione, chì hè stata tenuta in a Sala di l'Assemblea in u campus principale in Saraçhane, hà iniziatu cù una presentazione fatta da Şengül Altan Arslan, a prima donna Vice-Segretaria Generale in a storia di İBB. Hà sparte l'infurmazioni chì solu 962 di i 146 capi di quartiere in a cità è a tarifa di membri femine in l'Assemblea IMM sò 17,39 per centu. Ricordendu chì quandu anu pigliatu l'uffiziu, l'impiegazione di e donne managers è impiegati in IMM era assai bassu, Arslan hà exemplificatu u so travagliu in questu cuntestu. Parlendu di i servizii di l'IMM per e donne è i zitelli, Arslan hà dettu: "L'empowerment di e donne succede quandu a voce di e donne si sente. Felice ghjornu di a donna, cum'è una amministrazione chì sente a voce di e donne, speramu di travaglià inseme cù voi, i nostri stimati muhtars è i membri di u cunsigliu, chì mediate sta voce, in sulidarità nantu à a basa di "Istanbul fiera".

"U PIÙ BELLISSIMA CLAPPING, CLAP OF DON'S"

İmamoğlu, chì hè ghjuntu à u podium accumpagnatu da applausi, hà manifestatu i so sentimenti: "Pensu chì l'applausi più belli sò l'applausi di e donne. Perchè l'applausi di a donna ricorda à unu di l'apprezzazione di a mamma prima. Di sicuru, u travagliu di a mamma chì hà datu nascita à u zitellu hè assai grande. Dunque, un zitellu hà u sintimu chì ùn deve esse vergogna di a mo mamma prima. Almenu per mè hè. " Spartendu l'infurmazioni chì ci hè statu un aumentu di 3 volte in u numeru di donne dirigenti è impiegate in l'IMM durante a so amministrazione, İmamoğlu hà dettu: "Vi salutu veramente tutti cun amore è rispettu, vi auguru un felice 8 di marzu à e donne chì travaglianu internaziunali. Ghjornu in anticipu ". Rimarchendu chì in particulare i muhtar femminili anu una missione impurtante per assicurà l'uguaglianza di genere in a demucrazia lucale, İmamoğlu hà dettu: "A volte, certe imagine ci disturbanu tutti. Ch'ella sia in Istanbul, in ogni stabilimentu, istituzione o in una riunione in Turchia, hè veramente tristu di ùn vede micca una sola donna quandu si ncuntramu intornu à a tavula, qualchì volta induve ci sò delegazioni di 30-40-50 persone. E decisioni pigliate quì è e determinazioni avanzate restanu subjective. Allora ùn saria micca realistu ", disse.

"E DONNE MANCANO À U PUNTU CHE CONDUCE E COMMUNITA' À CONFLITTI"

Dicendu: "Credu veramente chì u mondu serà più pacificu, più creativo è più pacificu in ambienti induve e donne sò in una pusizione attiva è ugualmente", İmamoğlu hà purtatu a parolla à a guerra in a nostra geografia vicinu è hà dettu:

"Quandu guardemu intornu à noi, andemu per una guerra avà. Fighjemu a guerra. Ci dispiace profondamente tutti. Una tavula hè stata issa stallata per rapprisintà a Russia è l'Ucraina cum'è i dui lati di a guerra. Avete vistu a so foto. Ùn ci sò donne à quella tavula. A pace hè dura per esce da quì. Ci hè una mancanza di donne à u puntu chì qualchì volta trascina e società in cunflittu. A prisenza di e donne in quellu mecanismu rinforza veramente a pace è a tranquillità. Hè a nostra rispunsabilità di compie sta parte mancante ", disse.

"ÙN TI IMPORTA DI QUELLI CHE TI FANNU FÀ NOI LAVORI"

Enfatizendu ch'ellu hè onoratu di serve 16 milioni di residenti di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Una di e funzioni più fieru è onorevoli in u mondu hè di serve a bella Istanbul". Ricordendu e so visite à u Palazzu Süleymaniye è Yerebatan ieri, İmamoğlu hà enfatizatu a storia seculare di Istanbul. Indirizzendu i participanti cù e parolle "Per piacè sentite chì simu i rapprisentanti di una grande civilizazione oghje", İmamoğlu hà dettu:

"Per quessa, ci ponu esse persone chì qualchì volta ci facenu trattà cù cose viote, trattà cun agende viote, scontru è cumbatte. Pò esse parolle. Queste parolle ponu ancu esse pruprietarii. Ùn importa micca, ùn vede micca. Sta nazione hè una nazione chì hà pigliatu a rispunsabilità di queste civiltà. Hè nobile. Hè una nazione chì deve esse occupata cù a mente, a scienza, i prublemi veri, l'ugualità di l'uppurtunità per l'omi è e donne, a bona educazione di i zitelli di stu paese è a megliu educazione di e donne. Ùn hè micca una nazione chì correrà à l'opere vani. Servu a nostra cità di 16 milioni di persone. Sò e donne esecutive attive chirping in i capillari di sta cità. Forse u numeru deve cresce. Venirà u ghjornu chì solu l'omi riempiranu i posti vioti chì vedete in i sedi di st'Assemblea. Pensu chì un tali ambiente seria assai bonu per Istanbul. Pensu chì l'ugualità, un ambiente morale, ghjustu è criativu è quellu equilibriu seranu bè per sta cità.

Dopu u so discorsu, İmamoğlu hà pigliatu ritratti di ricordi cù i participanti, è u so scherzu chì "Titulu: i capi femminili di Istanbul anu fattu İmamoğlu inginocchiatu" hà causatu a risa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*