Putin hà scontru cù u presidente Erdogan! I negoziati di pace sò tenuti in Istanbul

Putin hà scontru cù u presidente Erdogan ! I negoziati di pace sò tenuti in Istanbul
Putin hà scontru cù u presidente Erdogan ! I negoziati di pace sò tenuti in Istanbul

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà tenutu una conversazione telefonica cù u presidente russu Vladimir Putin. Duranti a riunione, i dui dirigenti discutevanu l'ultime situazione è i prucessi di negoziazione in a guerra Russia-Ucraina.

U presidente Erdoğan hà enfatizatu a necessità di stabilisce un cessamentu di u focu è a pace trà a Russia è l'Ucraina u più prestu pussibule è di migliurà a situazione umanitaria in a regione, è hà dichjaratu chì a Turchia hà da cuntinuà à fà ogni cuntribuzione in stu prucessu.

U presidente Erdoğan è u presidente russu Putin anu accunsentutu chì a prossima riunione di e delegazioni di negoziazione russa è ucraina si terrà in Istanbul.

A guerra trà l'Ucraina è a Russia, chì hà cuminciatu u 24 di ferraghju, cuntinueghja u so 33esimu ghjornu. I negoziati di pace purtati finu à avà ùn anu micca datu risultati. Dopu chì e delegazioni di i dui paesi anu tenutu e prime trè riunioni in faccia, anu decisu di cuntinuà e negoziazioni in linea via teleconferenza.

In a so dichjarazione nantu à u so contu di rete suciale, David Arakhamia, un membru di u parlamentu chì hè in a delegazione di negoziazione di l'Ucraina, hà annunziatu chì a prossima volta di negoziazioni in corso trà l'Ucraina è a Russia si terrà in Turchia u 28-30 di marzu, è hà dettu: " Oghje, in i negoziati realizati via videoconferenza, a prossima volta serà faccia à faccia. " Hè statu decisu di fà in Turchia trà u 28-30 di marzu. "I dettagli veneranu dopu", disse.

U vicepresidentu russu Vladimir Medinsky, chì guidava a delegazione russa, hà dettu in a so dichjarazione: "Oghje, durante e riunioni chì sò tenute cù a parti ucraina via videoconferenza, hè statu decisu chì a prossima volta si terrà faccia à faccia u 28-30 di marzu. "

U Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu hà ancu fattu una dichjarazione nant'à u so contu Twitter in quantu à e negoziazioni trà Russia è Ucraina chì si terranu in Turchia: "In u risultatu di l'iniziativi di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, e delegazioni di negoziazione di Russia è Ucraina si riuniscenu. in Turchia. Semu cuscenti di a rispunsabilità di a fiducia di i partiti in Turchia. "Speremu chì e riunioni saranu un cessamentu di u focu permanente è portanu à a pace", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*