E donne di a Republica cantavanu in Izmir, u mondu ascoltava

E donne di a Republica cantavanu in Izmir, u mondu ascoltava
E donne di a Republica cantavanu in Izmir, u mondu ascoltava

In u scopu di u prugramma di sei ghjorni preparatu da a municipalità metropolitana di Izmir per l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, "E donne di a Republica cantanu in Izmir! U coru "U mondu hè à sente" hà scontru cù l'amatori d'arte in Izmir. A notte, chì hà finitu cù "I'm an Aydin Turkish Woman" è "Izmir Anthem", hà accoltu un grande entusiasmu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di a "città amica di e donne", l'avvenimenti di sei ghjorni urganizati per l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, cuntinueghjanu. Comu parte di u prugramma, "E donne di a Republica Canta in Izmir" in Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM) a notte scorsa! U coru di u mondu hè à sente » hà datu un cuncertu. Cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir, l'Organizazioni di Voluntarii di İzmir Tülay Aktaş è l'Associazione Belga di e Donne Turche, 88 voci femminili amatoriali si sò riuniti cù l'amatori d'arte in commemorazione di l'88 anniversariu di Mustafa Kemal Atatürk cuncede u dirittu di votu è esse elettu à e donne turche. Ümit Bulut era u direttore artisticu di u cuncertu, induve i canti preferiti di Atatürk, i canti femminili, i canti populari, i tangos, i valsi è i marchi sò stati interpretati. L'amatori d'arte accumpagnavanu i canti di u coru cù applausi. A notte piacevule hè finita cù Aydın I'm a Turkish Woman è İzmir Anthem. L'audienza in a sala hà spartutu l'entusiasmu cù Bandiere Turche durante e marche.

"Vogliu chì e persone innocenti è i zitelli ùn anu più male"

İzmir Tülay Aktaş Terminu di Cullaburazione di l'urganisazioni Vuluntarii SözcüSü Fatoş Dayıoğlu hà dettu: "Vogliu chì a pace sia stabilita in u mondu u più prestu pussibule è chì e persone innocenti è i zitelli ùn saranu più feriti", è u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir per u so sustegnu. Tunç SoyerHà ringraziatu. Prima di u cuncertu, Dayıoğlu hà presentatu una placca d'apprezzamentu à Neptün Soyer è à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu per i so sforzi è i so cuntributi. Neptün Soyer hà dettu: "Ùn era micca faciule di custruisce stu ponte trà i dui paesi. Hè per quessa chì sparte cun voi rende stu ponte ancu più grande ".

Quale hè assistitu ?

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'avvenimentu. Tunç Soyera moglia di Neptün Soyer, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan è a so moglia Teoman Erdoğan, a figliola di Tülay Aktaş Gülay Aktaş, membru di u Cunsigliu di a municipalità metropolitana di İzmir è membru di u gruppu CHP Sözcüsü, Presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere Nilay Kökkılınç, İzmir Municipalità Metropolitana Vice-Segretariu Generale Ertuğrul Tugay, İzmir Municipalità Metropolitana Capu di Dipartimentu di Prughjetti Suciali Anıl Kaçar, Presidente di l'Associazione Femminile Turca Belga Yeliz Karaca, İzmir Tülay Aktaş Organisazioni Voluntarii Municipalità Coordinazione Municipalità Municipalità İzmir i burocrati, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, attivisti di diritti di e donne, accademichi, artisti è amanti di l'arte anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*