Certificatu di Sicurezza di l'Organizazione di Mantenimentu di i Veiculi Ferroviari ECM rinnuvatu

Certificatu di Sicurezza di l'Organizazione di Mantenimentu di i Veiculi Ferroviari ECM rinnuvatu

Certificatu di Sicurezza di l'Organizazione di Mantenimentu di i Veiculi Ferroviari ECM rinnuvatu

Cuntinuendu e so operazioni in cunfurmità cù i normi internaziunali di trasportu ferroviariu, TCDD Taşımacılık AŞ esegue u mantenimentu è a revisione di u trasportu di merci è di passageri è di i veiculi chì svolge queste attività in cunfurmità cù questi standard. Unu di questi standard, u certificatu "ECM" di l'Organizazione di Manutenzione, hè statu rinnuvatu da u 2017 di ghjennaghju di u 1, dopu chì hè statu firmatu per a prima volta in 2022, è hà cunservatu u so postu cum'è una di e pulitiche di sistemi di trasportu intelligenti seguite da TCDD Taşımacılık AŞ. .

ECM: A Fundazione di Trasportu Affidabile è Sostenibile

TCDD Tasimacilik, cum'è una sucità cù un ECM Responsabile di Mantenimentu, hè rispunsevule per mantene è avè i veiculi di quale hè un ECM, cù u schedariu di mantenimentu chì prepara in cunfurmità cù e cundizioni UTP / TSI. U mantenimentu di i veiculi ferroviari in cunfurmità cù questu custituisce a basa di u trasportu affidabile è sustenibile.

U certificatu "ECM" di l'Istituzione Responsabile di Mantenimentu vene in primura in u settore ferroviariu cum'è un documentu indispensabile durante a fase di mantenimentu è revisione di i veiculi ferroviari, chì sò in u scopu di TCDD Transportation. Organizazione di Mantenimentu "ECM" chì assicura chì i veiculi ferroviari ponu esse operati in modu sicuru in cunfurmità cù un sistema di mantenimentu; Hè custituitu di 4 funzioni principali cù gestione, sviluppu di mantenimentu, gestione di mantenimentu di flotta è funzioni di furnimentu di mantenimentu.

Sicondu u protokollu in a Cunvenzione nantu à u Trasportu Ferroviariu Internaziunale (COTİF) è in cunfurmità cù u Registru di Registrazione di a Direzzione Generale di u Regolamentu Ferroviariu (DDGM), TCDD Tasimacilik AS, u 1 di ghjennaghju di u 2017, hà datu u primu certificatu "ECM" di l'Agenzia di Mantenimentu. ; hà ottenutu l'"Agenzia di mantenimentu" per i vagoni di merci è a "Unità di mantenimentu" per altri veiculi ferroviari, validu finu à u 31 dicembre 2021. A causa di a scadenza di u certificatu è cù l'unificazione di tutti i veiculi ferroviari in un certificatu unicu in u documentu intitulatu ATMF ANNEX A, u certificatu "ECM" di l'Agenzia di Manutenzione di a nostra Cumpagnia hè statu rinnuvatu da a Direzzione Generale di u Regolamentu di i servizii di trasportu u 01 di ghjennaghju di u 2022. per copre e funzioni di mantenimentu di tutti i veiculi ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*