Impegnatu à l'educazione in faccia da u Ministru Özer

Impegnatu à l'educazione in faccia da u Ministru Özer
Impegnatu à l'educazione in faccia da u Ministru Özer

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, chì si n'andò à Düzce per fà diversi cuntatti è assiste à riunioni, hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti prima di a riunione di Valutazione di l'Educazione Pruvinciale. Özer hà dichjaratu ch'elli sò decisi à compie stu periodu cù furmazione in faccia.

Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, durante a so visita à u Governatore di Düzce, u guvernatore Cevdet Atay, u presidente di a filiera femminile di a sede di u Partitu AK Ayşe Keşir, u rettore di l'Università di Düzce Prof. Dr. Nigar Demircan Çakar è i membri di u protocolu sò stati accolti.

Özer hà firmatu u Libru d'onore di u guvernatore; Parlendu à i ghjurnalisti prima di a Reunione Pruvinciale di Evaluazione di l'Educazione, hà dettu ch'elli seguitanu strettamente i cunsiglii di u Ministeru di a Salute è u Cumitatu Scientificu, è chì cuntinueghjanu l'educazione faccia à faccia risolutamente, mantenendu a percepzione chì e scole eranu i posti più sicuri. in a sucetà.

Enfatizendu chì u più grande vantaghju in questu prucessu hè a rata di vaccinazione di i prufessori, Özer hà dettu: "A data d'oghje, a tarifa di i prufessori chì anu ricevutu almenu una dosa di vaccinazione hà righjuntu u 94 per centu. A nostra rata di i prufessori chì sò stati vaccinati almenu duie dosi hè di 90 per centu, è a tarifa di i maestri chì sò stati vaccinati per almenu trè dosi hè di u percentu di 53. In altre parolle, quandu avemu cunsideratu a rata di i maestri chì ùn sò micca vaccinati ma chì sò immune, guasi tutti i nostri 1,2 milioni di prufessori in u nostru sistema educativu anu ricevutu almenu 2 dosi di vaccina. Hè per quessa, spergu, finiscemu risolutamente stu periodu tenendu furmazione in faccia ".

Özer hà ringraziatu i prufessori chì anu fattu sacrifici in questu prucessu è hà dettu: "In verità, ùn anu micca solu insegnà cù e so maschere, anu datu un esempiu per a sucietà sana mantenendu i so tassi di vaccinazione elevati. Semu fieri di i nostri maestri, li simu grati ". disse.

Espristendu ch'elli valuteranu a situazione attuale di l'educazione in a cità à a riunione ch'elli feranu, Özer hà dettu chì sparteranu una bona nutizia dopu à a riunione.

U Ministru Özer hà dichjaratu ch'elli anu sempre ricevutu una bona nutizia nantu à l'educazione da Düzce è hà ringraziatu tutte l'istituzioni è l'urganisazioni chì li sustenevanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*