Cosa hè l'Arte Digitale? Artisti digitali in Turchia è in u mondu

Cosa hè l'Arte Digitale Artisti Digitali in Turchia è in u mondu
Cosa hè l'Arte Digitale Artisti Digitali in Turchia è in u mondu

Cù u sviluppu di a tecnulugia, quasi tuttu ciò chì ci circonda diventa digitale. Avà manda u nostru mail da l'urdinatore; Utilizemu smartphones per cumunicà è e social media per mandà l'imaghjini à l'altri. U prucessu di digitalizazione di u mondu orientatu à a tecnulugia hà avutu un impattu in u mondu di l'arti è in altri campi. A storia di l'arti digitale, chì hè in crescita in pupularità dapoi l'anni 2000 è hè cunsiderata cum'è una cumminazione unica d'arti è tecnulugia, in realtà torna à i tempi antichi.

Cosa hè l'Arte Digitale?

Art; Hè l'espressione di a creatività è di l'imaginazione per mezu di strumenti cum'è a musica, a danza, a scultura è a pittura. In u mondu di digitalizazione, l'usu di l'artista di l'arnesi tecnologichi per sprimà i so sentimenti è pinsamenti pò esse definitu cum'è arte digitale.

L'arte digitale, chì hè una cumminazione di l'arti è a tecnulugia, copre tutti i rami di l'arti in quale l'artista usa i dispositi tecnologichi per pruduce e so opere. L'artista palesa a so imaginazione è a so creatività utilizendu prugrammi di computer invece di i materiali chì usa in i metudi tradiziunali.

Per chì l'artista pruducia l'arti digitale in una manera di qualità, deve avè hardware cum'è un computer, camera, arnesi di illuminazione è alcuni prugrammi di computer.

Trasfurmazione di Tecnulugia è Art

A principal diferenza trà l'arti tradiziunale è l'arti digitale hè chì u spaziu in quale hè designatu hè diversu. Per esempiu, in l'arti tradiziunale, un pittore usa tela mentre pruduce u so travagliu. In l'arti digitale, i strumenti digitali, cum'è un urdinatore o una camera, sò usati in u disignu di u travagliu. U cuncettu di l'arti digitale copre una vasta area. Da l'arrangiamenti grafichi à a ripruduzzione è a copia di forme d'arti tradiziunali cum'è a fotografia, a scultura, a pittura; Parechje applicazioni, da a custruzzione di l'ingegneria à i prughjetti chì implicanu l'intelligenza artificiale, ponu esse esaminati sottu u titulu di arte digitale.

U primu pruduttu d'arte digitale hè statu cuncepitu in u 1946 per mezu di u primu computer ENIAC (Integratore Numericu Elettronicu è Computer) sviluppatu da i scientisti americani. I dati ottenuti per a custruzzione di l'armi è i calculi nucleari sò stati utilizati per scopi estetici.

American Art and Technology Experiments (EAT) hè stata fundata in New York in u 1966 per incuragisce l'artisti à travaglià in partenariatu cù scientisti esperti in u campu di a tecnulugia.

À l'iniziu di l'anni 1950, l'artista è u matematicu americanu Ben Laposky era unu di i pionieri di l'arti digitale creendu imagine elettroniche da forme d'onda. Oghje, però, simu di fronte à un cuncettu digitale assai più novu: NFT. Pudete truvà infurmazioni detallati nantu à stu novu termu, chì pò esse definitu cum'è criptu arti, in u cuntenutu "Chì hè NFT?".

Artisti digitali in Turchia è in u mondu

In l'anni 2000, quandu u prucessu di digitalizazione hà aumentatu a so efficacità nantu à l'arte, artisti cum'è Mike Campau, Jonathan Barr, Cristinia Siquiera, Grezegorz Domaradzki, Jerico Santander, Chuck Anderson, Pete Harrison, Pablo Afieri, Jared Nickorson, Alberto Seveso anu pruduciutu in un ambiente digitale. . Travagliendu cù marche famose in u mondu cum'è Chevrolet, BMW, Ford, Pepsi, ESPN è Sony, l'artista digitale americanu Mike Campau hè diventatu famosu in u mondu sanu cù e so mostre "Waste Not, Want Not" è "Stay Green, Go Red". per a cultura di u cunsumu. U disegnatore graficu è animatore americanu Joseph Winkelmann, cunnisciutu ancu Beeple, hà guadagnatu una reputazione in u campu di l'arti digitale per i so figuri di a cultura pop cù cumenti pulitichi è suciale.

U numaru d'artisti chì anu interessatu à l'arti digitale in u nostru paese hè in crescita ogni ghjornu. Unu di i pionieri di l'arti digitale in Turchia hè Özcan Onur. Onur, chì hè graduatu da l'Accademia di Belle Arti in u 1960, hà travagliatu in una squadra chì hà cuncepitu prugrammi grafici in l'ambiente di PC in Francia è dopu hà esibitu l'opere chì hà preparatu à quellu tempu in Istanbul. Unu di i primi nomi in u campu di l'arti digitale hè Hamdi Telli. Nomi cum'è Ahmet Atan, Bahadır Uçan, Atilla Ansen, Orhan Cem Çetin, Emre Turhal sò trà l'artisti chì anu guadagnatu fama in u campu di l'arti digitale. Refik Anadol hè unu di l'artisti digitale più populari in u mondu in l'ultimi anni; in particulare per e facciate di u Walt Disney Concert Hall, cuncepitu da u famosu architettu Frank Gehry, hà fattu un nome per ellu stessu cù u disignu digitale chì hà preparatu cù a tecnulugia di intelligenza artificiale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*