Un Pacientu di Diabete Perde un "Pede" Ogni 20 Secondi in u mondu

Un Pacientu di Diabete Perde un "Pede" Ogni 20 Secondi in u mondu
Un Pacientu di Diabete Perde un "Pede" Ogni 20 Secondi in u mondu

Diabetes, chì hè unu di i prublemi di salute impurtanti in u mondu sanu è in u nostru paese, pò avanzà insidiosu è causanu danni à tutti i sistemi di u nostru corpu. Una di e cumplicazioni più impurtanti di a diabetes hè a ferite seriu nantu à i pedi è l'infizzioni resultanti. Acıbadem University Atakent Hospital Specialist in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Indicà chì ancu a ferita più chjuca chì hè trascurata in a diabete pò trasfurmà in una cundizione assai grande è problematica, Selim Aydın hà dettu: "U pede diabeticu chì ùn hè micca sottu cuntrullatu face chì i pazienti affruntà i dulori ischemichi severi chì ùn ponu micca esse alleviati cù analgesici mentre ch'elli ùn sò micca cuntrullati. sò in riposu, è ancu marchjendu una corta distanza, pò causà difficultà, è più impurtante, perde i so pedi o gammi. Per quessa, i pazienti diabetici anu da prestu una grande attenzione à a cura di i so pedi, è duveranu cunsultà un duttore senza perde u tempu quandu notanu cracke o ferite. dice.

U prublema di 1.5 milioni di persone in u nostru paese

Sicondu i studii, circa 10-15 per centu di i pazienti diabetici face una ulcera di u pede diabeticu in un certu puntu di a so vita. In u nostru paese, chì hè stimatu à avè apprussimatamente 10 milioni di pazienti diabetici, hè pensatu chì 1-1,5 milioni di pazienti soffrenu cù l'ulcera di u pede diabeticu. Opere fattu; Mostra chì ogni 20 seconde, ci hè una perdita di pede per via di cumplicazioni causate da a diabetes in u mondu sanu. Acıbadem University Atakent Hospital Specialist in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Selinendu chì l'intervenzione precoce in u pede diabeticu pò prevene u prucessu chì porta à a perdita di l'extremità, Selim Aydın hà dettu: "Oghje, parechji di i pedi è e gambe ponu esse impediti da esse tagliati, grazia à u trattamentu di l'occlusioni in i vini di a gamba. in i pedi diabetici è u trattamentu di cura di ferite accumpagnatu. Inoltre, a maiò parte di l'stenosi o l'occlusione in i vini di a gamba pò esse trattata endovascularly cù metudi chjusi appiicati attraversu a vena senza alcuna incisione, cusì i pazienti ponu esse liberati da l'uspidale in pocu tempu. dà l'infurmazioni.

I Pacienti ùn notanu micca e ferite nantu à i so pedi

A causa di a deteriorazione di u mecanismu di sudazione in i pazienti diabetici, i pedi secchi, i cracke è i cracke nantu à a pelle ponu sviluppà. Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Selim Aydın hà dichjaratu chì queste crepe è crepe custituiscenu u puntu d'entrata per i fungi è altri agenti infettivi, è hà dettu: "I microbi chì entranu attraversu e crepe ponu causà gravi infezioni in i pedi cù prublemi di flussu di sangue. L'infezzione face chì sti cracks crescenu è s'approfondiscenu. A guariscenza di a ferita hè ritardata per un fornimentu di sangue insufficiente à u pede per via di danni vascular per a diabetes. In u risultatu di u dannu à i nervi sensitivi per via di a diabetes, u paci ùn si senti micca a ferita infettata è u dulore in u so pede. Quandu u paci hè cuscente di a ferita, a ferita hè digià diventata minaccia per u pede è a gamba. Per quessa, hè di grande impurtanza in u pede diabeticu chì i pazienti cuntrollanu i so pedi regularmente.

U trattamentu di stenosi è occlusioni in i vasi di a perna per via di a diabetes pò esse realizatu cum'è cirurgia chjusa (endovascular) è aperta. Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Selim Aydın hà dichjaratu chì l'approvvigionamentu di sangue di almenu una vena chì alimenta u pede è i dite deve esse assicuratu cù trattamenti per a guariscenza di a ferita sviluppata per via di a diabetes, è hà dettu: "Oghje, cù i metudi chjusi chjamati endovasculari, l'intervenzioni fatte per via di a diabetes. fori d'agulla in l'inguine è / o vini di u pede, senza alcuna incisione, risultati assai riesciuti in u fornimentu di sangue di i pedi pò esse ottenuti ". dice.

Angioplastia à ballò

L'angioplastia di u pallone resta u metudu di trattamentu più cumune realizatu chjusu à i vasi intasati. Cù stu metudu, un cateteru di globu mandatu à traversu a vena pò esse inflatatu in l'area induve l'estenosi è l'occlusione sò sviluppati, è l'estenosi pò esse alleviata. Allora u pallone hè calatu è ricuperatu. In ogni casu, soprattuttu in i pazienti diabetici, perchè i mura vasculi sò intasati cù placche dure è petrificate, queste placche ponu rupture in circa a mità di i pazienti chì sò appiicati palloncini. Per questa causa, stents di diverse dimensioni è lunghezze sò posti in u vasu dopu a prucedura di u pallone per impediscenu a re-occlusion.

Metudu di rasatura di vena

Quandu i stents sò posti in vini assai chjuchi è magre sottu à u ghjinochju, sti stents ponu esse stretti è occludi in pocu tempu, è in u risultatu, pò esse difficili per i navi per riapertura. Assoc. Dr. Dichjarà chì stu prublema hè eliminatu cù u metudu di "rasatura di vena" chjamatu "aterectomia", Selim Aydın cuntinueghja cusì: "U metudu di rasatura vascular - aterectomia, chì hè aduprata soprattuttu in u trattamentu di l'occlusioni vascular in a parte bassa di l'inguine. è sottu à u ghjinochju, per riduce l'usu di stent è assicurà risultati megliu, hè un prublema seriu. Prima di a prucedura di l'angioplastia di u globu, quandu i placchi duri è petrificati in u vasu sò tagliati è sguassati da a rasatura di u vasu, u muru di u vasu si addolcisce, per quessa, i lacrimi ùn sò micca in u muru di u vasu dopu a prucedura di u globu. Inoltre, quandu i palloni medicati sò usati, chì prolonganu u tempu apertu di u vasu, a droga pò penetrà megliu u muru di u vasu. Grazie à questi effetti, a maiò parte di i pazienti ùn anu micca bisognu di stents ".

Metudu bypass

Un altru mètudu utilizatu in u pede diabeticu hè a cirurgia di bypass (ponte). L'alimentazione di u pede è di a gamba pò esse furnita da prucessi chirurgici aperti, cum'è a cirurgia di bypass, chì hè realizatu cù vini sguassati da a perna di u paci sia apertamente o chjusu (endoscopicamente). Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Selim Aydın, "A chirurgia di bypass realizata in i pazienti chì e vene ùn ponu micca aperte cù u metudu chjusu hè ancu di vitale impurtanza per a ricuperazione di u pede". dice.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*