Studenti in Medicina da u mondu sanu si scontranu à l'Università di Near East

Studenti in Medicina da u mondu sanu si scontranu à l'Università di Near East

Studenti in Medicina da u mondu sanu si scontranu à l'Università di Near East

I studienti di a facultà di medicina in u mondu si scontranu à u Cungressu Studiente Internaziunale, chì serà tenutu per a prima volta da i studienti di a Facultà di Medicina di l'Università Vicinale trà 14-16 d'aprile.

Urganizata da l'Associazione Studienti Medichi di l'Università di u Vicino Oriente (NEUMSA) chì opera sottu à a Facultà di Medicina di l'Università Vicinale di l'Oriente è u Decanu di i Studenti, è l'Associazione di Studenti Medici di Cipru di u Nordu (MSANC), u "1u Cungressu Internaziunale di Studenti di a Facultà di Medicina" s'hè fattu trà u 14-16 d'aprile in Nicosia. U cungressu studiente da esse tenutu cù u titulu di "New Horizons in Medicine"; Riunirà studienti chì studianu medicina in parechji paesi, in particulare in a TRNC è in Turchia. Sessioni faccia à faccia seranu tenute à u Centru di Cultura è Cungressu di l'Università Vicinu Oriente Atatürk, è e sessioni in linea saranu simultaneamente.

Fighjendu nantu à i novi sviluppi in a medicina, u cungressu serà realizatu cù un approcciu multidisciplinariu. À u "Congressu Internaziunale di Studenti", induve saranu discusse e riflessioni di campi cum'è l'ingegneria è u software in medicina, documenti nantu à l'applicazioni di l'intelligenza artificiale in medicina, l'etica di a digitalizazione in medicina, novi applicazioni di imaging, chirurgia robotica è assai altri. serà presentatu. I studienti di a facultà di medicina chì volenu presentà un documentu à u cungressu devenu applicà finu à u 7 di marzu.

Medici di u futuru à u Cungressu Studiente Internaziunale !

Sait Durhan è İlayda Feray Yayla, presidenti di NEUMSA è MSANC, chì anu intrapresu l'urganizazione di u "1u Cungressu Internaziunale di Studenti di a Facultà di Medicina", chì si terrà per a prima volta in a TRNC, anu dettu chì anu u scopu di riunisce. studienti chì studianu a medicina in u mondu in u TRNC cù u cungressu ch'elli feranu trà u 14-16 d'aprile. Durhan è Yayla anu dettu: "Vulemu custruisce un ponte forte trà i futuri medichi chì ricevenu educazione medica in u nostru paese è in u mondu. Dicenu chì u 1u Cungressu Internaziunale di Studenti di a Facultà di Medicina, chì avemu urganizatu cù u sustegnu di a Facultà di Medicina di l'Università di l'Università Vicinale è u Decanu di i Studienti, serà unu di i putenti strumenti di stu scopu.
Int. Dr. Asu Özince, Stj. Dr. Okan Erdemsiz, Stj. Dr. In una dichjarazione cumuna in nome di u Cumitatu di l'Organizazione di Studenti, Süleyman Gündüz hà dettu: "Invitemu tutti i studienti di a scola medica chì volenu acquistà sperienza è seguità novi sviluppi in medicina à u nostru cungressu, chì serà una parte assai impurtante di a so futura vita prufessiunale. ." In a so dichjarazione cumuna, i membri di u Cumitatu di l'Organizazione di i Studenti di u Cungressu anu dettu: "U Decanu di a Facultà di Medicina, Università Near East, chì ci hà supportatu per sparte e so sperienze in l'urganizazione di u 1u Cungressu Studiente Internaziunale di a Facultà di Medicina. Dr. Gamze Mocan è u Decanu di i Studienti di l'Università Vicine Oriente Prof. Dr. À nome di tutti i nostri amichi di NEUMSA è MSANC, vulemu ringrazià tuttu u cumitatu d'urganizazione, in particulare Dudu Özkum Yavuz, è tutte e unità di l'Università di u Vicino Oriente per u so sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*