Inseme Preveneremu A Formazione Di Un Desertu In u Mediu di l'Egeu

Inseme Preveneremu A Formazione Di Un Desertu In u Mediu di l'Egeu
Inseme Preveneremu A Formazione Di Un Desertu In u Mediu di l'Egeu

Unione Municipalità di l'Egeu è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerparlava à l'avvenimentu "Long Live Marmara Lake" in Manisa Salihli. Soyer hà dettu: "Inseme, impedisceremu a furmazione di un desertu in Manisa, à mezu à l'Egeu. Ùn avete micca dubbitu, faremu tuttu ciò chì pudemu per portà u lavu à l'acqua, per ùn lascià micca una persona più da u Tekelioğlu Village.

Unione Municipalità di l'Egeu è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Viva u Lavu di Marmara", urganizata u 22 di marzu, a Ghjurnata Mundiale di l'Acqua, hè stata in Tekelioğlu Village in Salihli, Manisa. L'amatori di a natura anu attiratu l'attenzione nantu à u Lavu Marmara, chì hè per asciucà, à l'avvenimentu urganizatu in partenariatu cù İZSU, Gölmarmara è Cooperativa di Pesca Circundante, Fundazione Anti-Erosione, Afforestazione, Ambiente è Sviluppu di u Bacinu di Gediz (GEMA), Associazione Natura, Egeu. Fundazione Forestale è Club Rotary Naturale.

"A siccità hè stata lasciata senza acqua per via di una pianificazione sbagliata"

U presidente, chì hè statu accoltu da a folla entusiasta chì l'aspittava in l'area di l'avvenimenti in u Village Tekelioğlu, cù slogans "Manisa hè fieru di voi" è banners chì leghjenu "Orgogliu di u Populu di l'Egeu". Tunç Soyer"Tutte e civiltà anu avutu una relazione cù l'acqua. I civilisazioni più magnifichi sò stati stabiliti da l'acqua, è dinò parechje civilisazioni periscanu perchè persu l'acqua. In l'età chì campemu, ogni zona umida chì ci hè lasciata hè più preziosa chè mai. U futuru di a nostra civilizazione determina se pudemu prutezzione di sti spazii o micca. Hè per quessa chì ogni lavu, ogni pesciu è ogni granu di granu importa tantu. U lavu di Marmara hè u più grande lavu di Manisa. Ùn ci hè nunda cum'è stu lagu in İzmir è e so pruvince circundante. Finu à uni pochi d'anni fà, u Lavu di Marmara, chì era magnificamente chjinatu vicinu à noi, era usatu per l'irrigazione agricula è era un alimentu per i piscadori. Mentre alimentava l'acqua sotterranea, era ancu casa di decine di millaie d'acelli. U nostru lavu era u pumu di l'ochju di Manisa è di l'Egeu. Sfurtunatamente, da una banda, a seca è da l'altra banda, hè stata disidratata è secca da una pianificazione sbagliata. Quandu u pianu sbagliatu è a siccità si riuniscenu, i laghi si seccanu. Sapemu chì questu ùn hè micca u destinu. Ùn permetteremu mai una tale distruzzione di a natura ", disse.

"U lavu diventa un desertu, u paese diventa viotu è ci hè migrazione"

Dicendu chì quandu un lavu si secca, i pesci è l'uccelli partenu prima, dopu quelli chì facenu u so pane da quellu lavu è i piscadori partenu, u presidente Soyer cuntinueghja e so parolle cusì: "Allora l'acque sotterranee si ritiranu. L'irrigazione agricula finisce, a terra è u clima diventanu secche. Eventualmente, a pruduzzione agricula in a regione si ferma è l'agricultori lascianu i so paesi è vanu. U lavu diventa un desertu. U paese si viota, ci hè migrazione. Questa ùn hè micca a prima volta chì avemu vistu questu disastru quì. Avemu sperimentatu stu disastru in Konya, Ereğli, Hotamış, Cihanbeyli, Burdur è assai altri. Ma sta volta avemu una suluzione è una suluzione. Ùn avemu ancu ghjuntu à a fine in Manisa. Inseme, impedisceremu a furmazione di un desertu in Manisa, à mezu à l'Egeu. I mo culleghi scontru cù l'Opere Idrauliche Statali. Faremu tuttu ciò chì ci vole, da u trasferimentu di l'acqua da Gördes à Ahmetli Regulator, Demirköprü Dam è u flussu di i corsi quì. Se e pompe di Ahmetli Regulator sò rotte, ripareremu ", disse.

"Semu decisi à prevene stu grande disastru in a nostra regione"

Dichjarà chì a natura ùn hà micca avucatu, sindicatu, parlamentu è assemblea, u presidente Soyer hà cuntinuatu: "A natura hè a sola. sözcüHè a cuscenza chì hà l'ultima parolla quand'è avemu a testa nantu à u cuscinu. Hè per quessa ch'è no continueremu à stà vicinu à stu bellu lavu, pelicani, pesci, piscadori è agricultori. Semu decisi à prevene stu grande disastru in a nostra regione. Ùn pudemu micca avè un travagliu più impurtante chè questu. Ùn rinunceremu micca à a lotta finu à chì i nostri citadini chì campanu in u lavu è intornu à u lavu ricevenu l'acqua chì si meritanu. Sentemu u gridu di stu lavu. Sentemu u gridu di Tekelioğlu è tutti i nostri paisani chì manghjanu u pane di stu lavu. Viderete, annunceremu stu gridu à tutti quelli chì ci vole à sente. Tutte l'urganisazioni non governamentali prisenti quì, è i nostri urganisazioni pruvinciali è distrittuali di u Partitu Populare Republicanu anu cuntribuitu assai à a realizazione di sta preziosa riunione. Sò fieru di marchjà cun elli. Ùn lasceremu nimu da Tekelioğlu partì finu à chì stu lagu scintillante ùn sia di novu in casa d'uccelli è pesci.

U presidente Soyer, in a so dichjarazione in l'area di l'eventi, hà enfatizatu chì l'asciugatura di u lavu hè un dramma è hà dettu: "Ora u lavu hè luntanu da furnisce cibo. Hè un dramma. Questa hè una stampa assai trista. Questu hè pussibule di cambià. Inseme, faremu i passi per cambià questu. Inseme finiremu sta tragedia. U nostru populu quì continuarà à piglià u so pane da u Lavu Marmara ", hà cunclusu.

"Ci hè un presidente in u lupu chì si cura di l'acellu"

U Capu di u Village di Tekelioğlu, Selim Selvioğlu, hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a lotta contru l'asciugatura di u lavu. Rafet Kerse, Membru di u Cunsigliu di a Cumpagnia di a Cooperativa di Pesca Gölmarmara è Circundante, hà dettu: "Vulemu chì u nostru lavu torna. U lavu Marmara ùn deve esse trascuratu. Ci sò 7 paesi intornu. Ti ringraziu per u vostru sustegnu ".

U subdirector generale di a Fundazione Foresta Egea, Yasemin Bilgili, hà dichjaratu chì u Lavu Marmara hà persu a maiò parte di e so superficia per via di l'acqua è di e pulitiche agricole sbagliate in u periodu di 10 anni è hà dettu: "Avemu da priservà un ecosistema lacu sano è trasferillu à e generazioni future. "

U presidente di u Natural Rotary Club, Meltem Onay, hà dettu: "Ùn aghju mai vistu un lagu seccu in a mo vita. Sò ghjuntu quì dui mesi fà è ciò chì aghju vistu era una vista terribile. Dopu avè vistu i battelli di pesca in terra, aghju dettu chì qualcosa deve esse fattu quì. Avemu principiatu una campagna di firma. Vi avemu intesu è simu quì. Stu lavu hè tutti noi è tutti avemu assai travagliu da fà ".

Dicle Tuba Karcı, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Naturale, hà ringraziatu tutti quelli chì anu intesu a voce di u Lavu Marmara è hà dettu: "Non solu İzmir, ma u bacinu di Gediz. Tunç Soyer Hè assai furtunatu di avè un presidente cum'è ellu. U lupu hà un presidente chì si cura di l'acellu ", disse. Şener Kilimcigöldelioğlu, presidente di u Cunsigliu di a Fundazione GEMA, hà dettu: "U nostru presidente di bronzu hè sempre cun noi, avemu visitatu tuttu u nostru bacinu di Gediz inseme. "Vogliu sustegnu di tuttu u parlamentu", disse.

Acqua scritta cù u corpu umanu

In l'eventu, un mini-concertu di l'Orchestra di i zitelli di a Fundazione İnci è una proiezione di filmu di u Lavu Marmara sò stati. Dopu à i discorsi, marchjavanu versu u lavu in un corteghju cù banners. U prugramma hè di "acqua!" cù u corpu umanu nantu à a riva di u lavu. cumpletu cù a scrittura.

Visita à trè cumuni

Presidente Tunç Soyer, in u scopu di u prugramma Manisa, hà visitatu u sindaco di Turgutlu Çetin Akın, u sindaco di Akhisar Besim Dutlulu è u sindaco di Saruhanlı Zeki Bilgin in u so uffiziu. Soyer hà ringraziatu i sindaci per u so sustegnu è hà dettu: "Hè statu veramente bellu. A participazione era assai alta. A ghjente hè ghjunta cù entusiasmu nantu à a so propria iniziativa. Ti ringraziemu per u vostru sustegnu à tutta l'urganizazione ".

Quale hè assistitu ?

Centinaia di amanti di a natura di Manisa, İzmir è e cità circundanti, in particulare i paisani è l'urganisazioni non governamentali, u presidente di l'unione İzmir Village Coop Neptün Soyer, u deputatu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Manisa Ahmet Vehbi Bakırlıoğlu, u presidente provinciale di CHP Manisa Semih Balaban, u sindaco di Foça. Fatih Gürbüz, Sindaco di Kemalpaşa Rıdvan Karakayalı, Sindaco di Gaziemir Halil Arda, Sindaco di Ödemiş Mehmet Eriş, Sindaco di Turgutlu Çetin Akın, Sindaco di Alaşehir Ahmet Öküzcüoğlu, Sindaco di Akhisar Besim Dutlulu, Sindaco di Ödemiş Mehmet Eriş, in 17 CH Saruhanl'. U capu di u distrittu, i burocrati di a Municipalità Metropolitana di Izmir, i direttori generali, i capi di dipartimenti, i capi di a Cooperativa di Sviluppu Agricola di u Bacinu Izmir Küçük Menderes, i capi è i citadini anu participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*