Protokollu di a carta di furmazione rinnuvatu

Protokollu di a carta di furmazione rinnuvatu
Protokollu di a carta di furmazione rinnuvatu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU protokollu riguardanti l'applicazione di a Carta di l'Educazione, chì hè stata lanciata in 2019 in cunfurmità cù u principiu di uguali opportunità in l'educazione, hè stata rinnuvata. A quantità caricata nantu à a Carta d'Educazione, chì hè aduprata da i studienti di a scola primaria è secundaria in bisognu in 30 distretti di a cità, hè stata aumentata da 140 lira à 170 lira. Dichjarà chì 65 mila studienti anu benefiziu di l'applicazione in l'ultimi trè anni, u presidente Soyer hà dettu chì anu aumentatu a so sulidarità cù u sustegnu per esse furnitu à 30 mila studienti più in u novu mandatu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerL'applicazioni di a Carta di l'Educazione (supportu di cartoleria), chì hè stata lanciata in u 2019 in u quadru di u principiu di l'uguaglianza d'uppurtunità in l'educazione, hè stata rinnuvata una volta cù u protocolu firmatu quist'annu. A Carta di l'Educazione, chì hè consegnata à i studienti di a scola primaria è secundaria in bisognu in 30 distretti di İzmir, pò esse aduprata da i cartulieri registrati in e camere di cummerciale di u distrittu sottu a coordinazione di l'Artigiani di u Libru è di a Cancelleria di İzmir è a Camera di Cummerciu di İzmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà parlatu di l'applicazione, chì hè a vita di più di 200 cartulieri è di i studienti Tunç SoyerDicia chì st'opera darà un soffiu d'aria fresca à i citadini è à i cummercianti.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia di firma in l'Uffiziu presidenziale di a Sovereignty House. Tunç Soyer, İzmir Chamber of Commerce (İZTO) President Mahmut Özgener, İzmir Chamber of Craftsmen and Craftsmen's Union (IESOB) President Zekeriya Mutlu, İzmir Book and Stationery Shops' Camera of Crafts Hulusi Demir, İzmir Book and Stationery Shops Deputy Chamber of Crafts' Ermiş è u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe è u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay.

"Avemu una grande speranza"

Esprimendu chì stu spiritu di sulidarità hè una di e caratteristiche più impurtanti chì facenu İzmir İzmir è a distingue da altre cità, u presidente Tunç Soyer"Questu hè u nostru duvere. Hè un piacè di fà parte di sta sulidarità. Vulemu sustene u più pussibule. Avemu veramente attraversu un momentu assai difficiule. Malgradu tutti sti prublemi, continueremu à stà à fiancu à i nostri citadini finu à chì pudemu. Vulemu chì sia un pocu di vita. Passeremu tutti questi tempi difficili inseme. Avemu grandi speranze ", disse.

"I supporti anu aumentatu u nostru morale"

Mahmut Özgener, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà ringraziatu u presidente Soyer per i so cuntributi è hà dettu: "Vogliu ringrazià in nome di i nostri membri, i nostri figlioli è e so famiglie chì li anu criatu. Sò passati dui anni da l'iniziu di l'epidemie. Tutti avemu passatu grandi difficultà inseme in stu prucessu, ma l'impurtante hè chì a ghjente pò vede è sente u vostru sustegnu daretu à elli in questu tempu difficiule. Ciò chì ovviamente avemu bisognu di più in questi ghjorni hè a morale. Issi supporti anu rializatu u morale di i nostri figlioli è di i nostri cummercianti. Per quessa, vi ringraziemu assai à voi è à l'impiegati di a Municipalità Metropolitana. Avemu ancu osservatu assai bè chì daretu à tutti questi supporti si trovanu grandi sacrifici. Hè assai impurtante di furnisce stu sustegnu à i studienti in 30 distretti ".

"Ci hà fattu sentu chì site cun noi in questu tempu turbulente"

Zekeriya Mutlu, presidente di İzmir Union of Chambers of Craftsmen and Craftsmen (IESOB), in nome di e famiglie è di i studienti chì anu ricevutu sta cuntribuzione, Tunç SoyerAvemu passatu un periodu difficiule cum'è l'urganisazione di i cummercianti è quelli chì operanu in stu settore. I nostri cantine, cartoleria, è i nostri amichi chì trattanu di l'affari di serviziu anu avutu grandi difficultà in l'ultimi anni per via di a chjusura di e scole ".

U scopu in u novu mandatu hè 95 mila studienti.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà attribuitu un bilanciu di 2022 milioni di lire per a Carta Educativa in 5,1. Hè destinatu chì 140 mila studenti prufittàranu di u sustegnu, chì hè statu aumentatu da 170 lire à 10 lire è hà righjuntu 187 lire cù u scontu di 2022% da esse applicatu da cartolerie cuntrattate, in l'annu accademicu 2023-30. Cusì, u numeru di i studienti chì beneficianu di l'applicazione di a Carta di l'Educazione ghjunghjerà à 95 XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*