EGO Metro Book Station hè 1 annu

EGO Metro Book Station hè 1 annu
EGO Metro Book Station hè 1 annu

A "EGO Metro Book Station", chì hè stata presentata à a ghjente di a Capitale l'annu passatu, hà finitu u so primu annu. A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà apertu u 9 di marzu di u 2021 a "Stazione di Libru di Metro EGO", un mudellu di minibiblioteca, per rende produttivu u tempu passatu da i citadini durante i so viaghji in metro, per aumentà e so abitudini di lettura è per fà u libri più accessibili.

À a stazione di metro di Kızılay, "Pigliate è Lascià!" L'interessu in a "EGO Metro Book Station", chì hè stata messa in serviziu cù u slogan, hè assai intensu. Da marzu 48, ci sò 2022 libri in a mini-biblioteca aperta cù 4238 libri. 2886 libri sò stati dati à i nostri citadini in un annu. Zeliha Kaya, Direttore di Branch Services di Supportu di Metro, hà dichjaratu ch'elli anu ricivutu parechje donazioni di libri da i citadini è chì ùn puderanu micca mette in i libri chì anu ricevutu in u magazzinu perchè ùn li pudianu mette in u spaziu chì anu utilizatu: "EGO Metro Book Station hè preferitu da i nostri citadini in u gruppu di età avanzata piuttostu cà i ghjovani. I libri di storia è i classici mundiali attiranu più attenzione ", disse. Rimarchendu chì u 99 per centu di i libri in a minibiblioteca sò purtati da i citadini, Kaya hà aghjustatu chì i studienti portanu i so libri di testu è i studienti chì anu bisognu di cumprà sti libri.

I citadini donanu libri cù valigie

Enfatizendu chì i citadini sò assai sensibili à i libri, Kaya hà dettu: "Avemu citatini chì portanu libri in valigie. I nostri citadini, chì anu troppu libri da purtà, ci ghjunghjenu per telefonu. Andemu à coglieli da a so casa. Stu interessu di i citadini ci rende assai felici ".

In riferimentu à e sanzioni chì imponenu à i nostri citadini chì ùn restituiscenu micca u libru in prestitu ancu s'è u periodu di lettura hè scadutu, Kaya hà dettu: "Vulemu chì i nostri citadini chì anu ritardatu u periodu di consegna di un mese portanu un altru libru. I nostri citadini sò ancu assai soddisfatti di sta applicazione. Certi di i nostri citadini portanu ancu dui o trè libri invece di unu. disse.

A Direzzione Generale EGO cuntinueghja i so sforzi per apre e biblioteche in altre stazioni cù spazii adattati, postu chì a mini-biblioteca attrae una grande attenzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*