EKOL hà iniziatu i servizii di treni trà Francia è Germania

EKOL hà iniziatu i servizii di treni trà Francia è Germania
EKOL hà iniziatu i servizii di treni trà Francia è Germania

Ekol Logistics cuntinueghja à aumentà u numeru di linee intermodali in Europa. Ekol hà cumandatu una nova linea di trenu bloccu trà e cità di Sète in Francia è Cologne in Germania.

Ekol Turkey Country Manager Arzu Akyol Ekiz, chì hà dettu chì sta linea, chì hè stata messa in serviziu in u scopu di a so strategia di crescita in u trasportu intermodale, hà cunsolidatu ancu a so pretendenza in Europa, hà dettu: "Cù a linea Sète-Köln, chì hè stata implementata. cum'è u risultatu di a nostra cuuperazione cù DFDS, una di l'imprese principali in Europa, guadagnà significativu per i nostri clienti. A pianificazione di u trasportu intermodale ùn serà più monopolizatu solu nantu à Trieste, grazia à a linea chì unisce u nostru hub principale in l'Europa Meridionale, Sète, à Cologne, a dinamica metropole industriale in u core di l'Europa. Cù a nova Sèteline, furnimu rotte alternative à a cunnessione europea di Turchia ". disse.

Ekiz hà dichjaratu chì a nova cunnessione di treni, chì hè stata stabilita in cunfurmità cù a previsione di una grande capacità di throughput in l'infrastruttura ferroviaria italiana è l'aspettativa di un aumentu di a quantità di merchenzie nantu à a linea di Sète, quasi cumplementari Trieste.

trenu; Parte da Sete u luni è ghjovi à 16.00 è ghjunghje à Cologne Nord à 19.00 u marti è u vennari. U trenu parte da Cologne à 09.00:11.00 u marcuri è u sabbatu per i voli di ritornu è ghjunghje in Sète à XNUMX:XNUMX u ghjovi è dumenica.

Tecnicamente sfarente di i so predecessori, u trenu, chì hè più altu è più grande, hè custituitu da 19 vagoni à doppia tasca. U trenu hà a capacità di trasportà 38 trailers è cuntainer.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*