Emirates è Dubai Desert Wildlife Sanctuary chì travaglianu inseme

Emirates è Dubai Desert Wildlife Sanctuary chì travaglianu inseme

Emirates è Dubai Desert Wildlife Sanctuary chì travaglianu inseme

Per quasi 20 anni, Emirates hà aiutatu à sustene un ecosistema sustenibile è equilibratu in u Dubai Desert Wildlife Refuge (DDCR) cù investimenti in corso per un valore di più di 28 milioni di AED (7,6 milioni di USD). Stu fondu aiuta à prutege l'habitat unicu di u desertu di Dubai, riccu di flora è fauna nativa di tutte e forme è dimensioni, è ancu di sensibilizà a ricca bellezza naturale di l'ecosistema terrestre di l'UAE.

DDCR hè una massiccia zona prutetta di 225 chilometri quadrati, chì rapprisenta circa 5% di a superficie di a terra tutale di Dubai, è hè a più grande zona di terra di Dubai riservata à un unicu prughjettu. Questa zona conserva a fauna salvatica eccezziunale è a vegetazione resistente di l'ecosistema vibrante di l'UAE, è hè oghje casa di più di 560 spezie è 31.000 arburi nativi. Più di 29.000 30 di sti arburi sò oghji sustinibili senza irrigazione. Per esempiu, l'arburu indigenu Ghaf (Prosopis cineraria) pò ghjunghje à a tavula di l'acqua in u DDCR grazia à i so radichi chì ponu ghjunghje sin'à metri XNUMX. Mentre chì assai persone pensanu chì l'habitat duru è sempre cambiante di u desertu hè improduttivu per a fauna salvatica. o vegetazione, i sforzi cumuni di l'Emirati è di u DDCR ùn sò micca assai utili, hà permessu à parechje spezie di sopravvive è di prosperà, è a riserva hà vistu alcuni di i più impurtanti successi di conservazione di u desertu di l'ultimi anni. Eccu alcuni di l'animali chì sti sforzi di cunservazione anu beneficiatu:

Più di 1300 gazelle, gazelle è oryx di u desertu cuntinueghjanu à prosperà: i delicati ungulati di solu 230 sò cresciuti in modu stabile da u principiu di u prugramma di reinserimentu è di ripruduzzione di u DDCR, mentre chì u sviluppu naturali è sustenibile di e pupulazioni di mammiferi liberi cuntribuiscenu à a salute generale di l'ecosistema. . cuntribuisce à u so scopu. Un altru 171 antilopi arabi sò stati riintroduti in altri spazii prutetti in l'UAE.

L'avifauna prospera: Più di 2800 Houbara (Chlamydotis macqueenii) sò stati inclusi in u prugramma di reinserimentu di DDCR da u 2010, è l'acelli ponu vola liberamente in questa zona di cunservazione. DDCR hà ancu una pupulazione sana di l'aquile di Faraone, è cù l'allevu naturali à u sudu di a riserva, prestu puderemu vede ancu i civette volanti. A riserva hè ancu un terrenu di caccia impurtante per u vulture nubian in periculu, è u vulture neru, chì raramente visita l'UAE, hè statu ancu nutatu chì hà visitatu l'area in parechje occasioni.

A diversità di e spezie in u DDCR hà più di duppiatu: una gestione attenta di l'area prutetta cumminata cù a prumuzione di prucessi naturali hà aiutatu à l'habitat di u desertu salvaticu. In u 2003, a lista di e spezie di u DDCR era custituita da circa 150 spezie. Oghje, ci sò più di 560 spezie di piante, arburi, acelli, mammiferi, rettili è artropodi in l'area prutetta.

DDCR hè ancu diventatu una destinazione turistica sustinevule cù sperienze autentiche di u desertu, attività selezziunate currettamente chì ùn dannu micca l'abitati naturali di a flora è a fauna lucali. DDCR gestisce un strettu prucessu di accreditazione "Viaghju Appruvatu" per i tour operators. L'operatori turistici passanu per una furmazione speciale per esse infurmati nantu à a vegetazione, a fauna è e pratiche sustinibili per prutege l'ecosistema di u desertu.

DDCR hè statu visitatu da più di 2021 persone in 125.000. Un Centru di Visitatori hè pianificatu per esse creatu in l'area di cunservazione per arricchisce l'esperienza di i visitori. A riserva serà ancu aduprata cum'è una piattaforma per sviluppà prugrammi educativi per e scole è istituzioni d'istruzione superiore. Emirates sustene ancu a cunservazione di a fauna è e fureste di l'Australia cù Emirates One&Only Wolgan Valley, una regione di Great Blue Mountains listata à u Patrimoniu Mondiale dedicata à a prutezzione di a fauna salvatica.

Emirates, chì ghjoca ancu un rolu attivu in a lotta contru u trafficu illegale di animali salvatichi è u sfruttamentu, hè un membru di u United for Wildlife Transport Taskforce è un cumpagnu in ROUTES (Reducing Illegal Transport of Endangered Species). Emirates SkyCargo, u bracciu di spedizione di a compagnia aerea, hà una pulitica di tolleranza zero in quantu à u cummerciu illegale di animali salvatichi, cumpresi i grandi gatti, elefanti, rinoceronti, formichieri è altre spezie di fauna salvatica, è hà pruibitu cumplettamente a caccia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*