Erciyes Ospiterà 2022 CEV Snow Volleyball Tour Europeu

Erciyes Ospiterà 2022 CEV Snow Volleyball Tour Europeu
Erciyes Ospiterà 2022 CEV Snow Volleyball Tour Europeu

Purtendu l'urganisazioni glubale ligati à i sport invernali in u nostru paese, Erciyes accoglierà u Tour Europeu di Snow Volleyball urganizatu da a Cunfederazione Europea di Volleyball (CEV) per a 4a volta.

Kayseri Erciyes AŞ, chì hà iniziatu ufficialmente u Tour Europeu di Snow Volleyball in 2017 per a prima volta in a storia di Turchia, urganizerà u Tour Europeu per a quarta volta in 2022.

U Tour Europeu di Volleyball di Neve, urganizatu da a Confederazione Europea di Volleyball (CEV) è ospitatu da a Federazione Turca di Volleyball è Erciyes A.Ş, si terrà trà u 18-20 di marzu 2022. I partiti seranu trasmessi in diretta nantu à i schermi TRT Yıldız.

L'urganizazione, chì tistimonerà a lotta di l'atleti prufessiunali internaziunali, si terrà in l'area di Tekir Kapı à 2.200 metri. E squadre di 7 paesi europei diffirenti, cumprese Svizzera, Francia, Belgio, Italia, Romania, Ungheria è Pulonia, participaranu à u Tour Europeu per l'omi è e donne. Turchia cumpete cù 5 squadre ognunu per l'omi è e donne.

U Tour Europeu, induve i preliminari saranu u venneri 18 di marzu, cuntinueghja cù i partiti principali u sabbatu 19 di marzu.

Dumenica u 20 di marzu, i quarti di finale è e semifinali si disputeranu per l’omi è e donne, à partesi da 10 ore di matina, è e squadre chì ghjunghjenu à a finale s’affronteranu pè e partite finali à 00 : 13.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*