Erciyes ospita un tour europeu di pallavolo in neve per a quarta volta

Erciyes hà ospitatu u Tour Europeu di Snow Volleyball per a 4a volta
Erciyes hà ospitatu u Tour Europeu di Snow Volleyball per a 4a volta

Kayseri Metropolitan Municipality Erciyes A.Ş. Erciyes Ski Center, una di e stazioni di ski leader in Turchia è in u mondu, hà accoltu u Snow Volleyball European Tour per a 4a volta. 8 atleti di 67 paesi è 18 squadre anu participatu à l'urganizazione. U Tour Europeu di Snow Volleyball, chì era sfida, eccitante è divertente, hè stata cumpletata cù i partiti ghjucati in u sicondu ghjornu.

Mentre a Municipalità Metropolitana di Kayseri cuntinueghja e so attività chì sustene l'sport è l'atleti, cuntinueghja à cuntribuisce à a prumuzione di Turchia è Kayseri accolta organizzazioni di classe mundiale cù strutture sportive di standard internaziunali.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Erciyes, chì Memduh Büyükkılıç hà qualificatu cum'è "l'orgogliu di a Turchia", hà ospitatu l'Organizazione Tour Europea di Volleyball di Neve 2022 organizata da a Confederazione Europea di Volleyball (CEV). 2 atleti, 200 donne, 7 omi, è squadre 11 da Turchia, Belgio, Francia, Ungheria, Italia, Pulonia, Romania è Svizzera anu participatu à l'urganizazione ospitata da Kayseri Erciyes A.Ş. in a regione Tekir Kapı à una altitudine di 67. .

I cuncorsi di Snow Volleyball European Tour sò stati tenuti in 3 campi appositamente preparati. Squadre Naziunali di Turchia Snow Volleyball Maschili è Squadre Naziunali Turchie di Volleyball di Neve Femminili cumpetenu in i partiti cuntestati è eccitanti.

A SQUADRA NAZIONALE FEMININA DI TURCHIA hè CAMPIONA

In u sicondu ghjornu di u Tour Europeu di Volleyball di Neve, a Squadra Naziunale Turca di Volleyball di Neve, chì hà ghjuntu à a finale in a categuria di e donne, hà affrontatu a Squadra Naziunale di e Donne Ungheria. In una lotta eccitante è disputa, a Squadra Naziunale di Volleyball Femminile di Turchia hà scunfittu l'Ungheria 2-0 è hè diventatu u campionu cumpiendu u Tour Europeu di Volleyball di Neve in cima. In a categuria femminile di Snow Volleyball European Tour, a Naziunale Ungherese hè ghjunta in seconda è a Naziunale Italiana hè stata terza.

Dopu à i cuncorsi eccitanti di u Tour Europeu di Snow Volleyball tenutu in Erciyes, chì durò dui ghjorni, a cerimonia di premiazione hè stata. Kayseri Erciyes A.Ş. hà presentatu u premiu di u campionatu à a Squadra Naziunale Turca di Volleyball di Neve. Murat Cahid Cıngı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione.

À a fine di a partita finale di a categuria masculina, a Squadra Naziunale Turca di Volleyball di Neve hà scunfittu a Naziunale di Francia 2-1 è hè stata seconda, mentre chì a Naziunale di Francia hà pigliatu u primu postu. A Naziunale Italiana hà finitu a cuppa cù u terzu postu.

Facendu una dichjarazione dopu à a Cerimonia di Premiazione di u Tour Europeu di Snow Volleyball, Kayseri Erciyes A.Ş. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Murat Cahid Cıngı, hà dichjaratu chì un prugressu seriu hè statu fattu in u scopu di u Pianu Maestru fattu da a Municipalità Metropolitana per u Monti Erciyes, è hà dettu: "Grazie à Diu, avemu cunclusu una altra bella urganizazione internaziunale in una ambiente induve tutti l'hanu cumpletu cù successu, surrisu è in una manera piacevule. Di sicuru, in u scopu di u Pianu Maestru fattu da a nostra Municipalità Metropolitana à u Monti Erciyes, un prugressu assai seriu hè statu fattu, è avà Erciyes hè diventatu un mutivu di preferenza per ospiti stranieri è domestici chì venenu cù voli charter internaziunali è venenu da centinaie. di i paesi cù e so famiglie è gruppi d'amici.

Sottulintendu chì provanu à diversificà sta infrastruttura in l'estiu è in l'invernu, micca solu cù sport invernali, ma cù tutte l'attività chì ponu esse realizate in muntagna, Cıngı hà dettu: "Ci sò attività impurtanti chì aumentanu a nostra capacità organizzativa, u valore di marca di a nostra cità. , è a ricunniscenza internaziunale di Erciyes. Invece di publicità, circhemu di aumentà u nostru valore di marca cù attività internaziunali. Avemu tenutu a Cuppa Europea di Volleyball di Neve simultaneamente in Erciyes u primu ghjornu ch'ella hè stata in Auropa. Avemu successu in Erciyes per a prima volta in Turchia. Semu felici chì Erciyes hà realizatu un altru travagliu impurtante in Turchia è in tutta l'Europa. Spergu chì i prossimi anni seranu periodi quandu Erciyes accoglierà parechje organizzazioni diverse, assai più di scala globale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*