Sviluppata una pillola di cuntrollu di nascita per l'omi !

pillole di cuntrollu di nuvità per l'omi
pillole di cuntrollu di nuvità per l'omi

Una pillola contraceptiva senza hormone hè stata sviluppata per l'omi. Hè statu dichjaratu chì a pillola di prova di nascita sviluppata da i scientisti americani hà dimustratu 99 per centu successu in l'esperimenti nantu à i porcellini d'India. I scientisti di l'Università di Minnesota, USA, anu annunziatu i risultati di l'esperimentu di u mouse di a pillola di prova di nascita senza hormone chì anu sviluppatu per l'omi à a riunione di primavera di a Società Chimica Americana (ACS) ieri. Dichjarà chì hè 99 per centu efficace in i topi, i scientisti anu dichjaratu chì cumincianu un prucessu clinicu umanu cum'è u risultatu di questu annu.

In u studiu scientificu; Hè statu dichjaratu chì quandu hè datu per via orale à i topi maschili per 4 settimane, u compostu di cuntrollu di nuvità chì compone a pillola hà riduciutu significativamente u conte di sperma, è ùn anu osservatu micca effetti secundari observabili. Hè stata enfatizzata chì i topi tornanu à a norma 4-6 settimane dopu avè cessatu di piglià u compostu.

I scientisti anu prima pruvatu à creà una pillola contraceptive per l'usu maschile in l'anni 1950. Tuttavia, l'omu di pillola fattu da a cumpagnia farmaceutica US Sterling Drug hà sterilizatu temporaneamente i topi. In prucessi nantu à i prigiuneri maschili, hè statu vistu chì a droga avia un numeru assai bassu di sperma. Allora Sterling fermò i prucessi di a droga. Dopu questu, u travagliu in questa zona hè stata interrotta per una mità di seculu.

Metudi di cuntrollu di nascita per l'omi

Oghje, l'omi anu duie opzioni per a prutezzione: preservativi o vasectomia permanente (una prucedura induve i cirurgichi taglianu o chjude i tubi chì portanu sperma). Tuttavia, u numeru di metudi contracepzioni per l'omi puderia aumentà questu annu, dicenu i circadori.

Trà e droghe presentate hè un gel cuntrullatu da coppie in u Regnu Unitu è ​​​​u USA. U gelu in quistione cuntene acetate di segesterone, chì hè una cumminazione di una versione sintetica di a testosterone di l'hormone sessuale maschile. I risultati sò destinati à eliminà in modu efficace a produzzione di sperma in i testiculi, mentre restringenu a pruduzzione di sperma di l'omi senza affettà a so libido.

Christina Wang, MD, di l'Istitutu di Ricerca Biomedica di Los Angeles, chì hà guidatu u prucessu di gel in i Stati Uniti, spiegò chì ci sò trè rotte potenziali per a droga di prova di nascita maschile: pillole, gel è injections mensili.

"A ghjente ama l'idea di a pillola di ogni ghjornu perchè hè faciule. In ogni casu, solu 1 à 3 per centu di e droghe sò assorbiti mentre pigliate a pillola. À u cuntrariu, mentre chì u gel hè assorbita à un ritmu mediu di 10 per centu, l'iniezione entra in u corpu à quasi 100 per centu. Credu chì u gel serà appruvatu da a Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti, seguita da l'iniezione. "I prucessi clinichi mostranu chì u gelu hè sicuru, ben toleratu, è supprime l'emissione di sperma à livelli assai bassi in più di u 90 per centu di i vuluntarii".

I prucessi clinichi cuntinueghjanu!

L'iniezione è i pills, invece, sò basati nantu à una droga sperimentale chjamata dimethandrolone undecanoate (DMAU). In forma di gel, combina ancu l'attività di a testosterone composta è l'hormone femminile progestin.

Stephanie Page, un prufissore di medicina in l'Università di Washington, conduce prucessi clinichi in prima fase di DMAU, sia cum'è una pillola di ogni ghjornu sia una iniezione.

Dichjarà chì l'iniezione hè pensata per durà finu à sei mesi à volta, Page hà dettu: "U nostru studiu di prima fase mostra risultati promettenti. Centu omi anu ricevutu iniezioni di quantità variate di DMAU. Finu a ora, l'iniezioni sò state estremamente ben tolerate ".

A squadra di u prufissore Page hà ancu finitu prucessi di pillole DMAU. "I risultati di u studiu di un mesi sò assai promettenti è analizemu i dati di un studiu di trè mesi. "Speremu chì à a fine di l'annu i pilules seranu dispunibili nantu à u mercatu", disse.

I circadori di u Cunsigliu Indianu di Ricerca Medica stanu travagliendu in un metudu tempuraneu di vasectomia, una iniezione chì ferma u sperma chì pò prevene gravidenza finu à 13 anni. A tecnica implica disattivà i dutti chì portanu sperma da i testiculi injecting un plasticu chjamatu styrene maleic anidride in elli. Stu chimicu hè appiicatu mischjendu cù dimethyl sulfoxide, un compostu chì aiuta à u ligame plasticu cù u tissutu in i dutti di sperma. A chimica cumminata poi pruduce una carica elettronica chì impedisce l'esperma di entra in i dutti, impediscendu a gravidanza.

L'investigatore principale, u duttore Radhey Shyam, hà dettu: "U metudu hè statu digià pruvatu à più di 300 omi, dichjarendu chì a rata di successu contraceptive hè di 97,3 per centu è ùn sò micca signalati effetti secundari. Per d 'altra banda, un terzu di 800 omi chì anu participatu à una indagine in Inghilterra l'annu passatu anu annunziatu chì ponu utilizà a pillola di prova di nascita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*