U viaghju di ESHOT chì torna in 8 anni

U viaghju di ESHOT chì torna in 8 anni
U viaghju di ESHOT chì torna in 8 anni

Supportendu a scuperta di a storia prufonda di a cità, a municipalità metropolitana di Izmir hà rimboccatu e maniche per a prumuzione di i monti Yeşilova è Yassıtepe, chì a so storia hè di 8 anni. L'autobus numero 500 di a Direzzione Generale ESHOT chì correva nantu à a linea Bornova Metro - Kemer Transfer Center era vestitu cù i temi di Yeşilova è Yassıtepe. U scopu hè di creà una cuscenza suciale per queste duie grandi ricchezze storichi di İzmir.

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà sustinutu a prumuzione di i monti Yeşilova è Yassıtepe cun un novu studiu. A Direzzione Generale ESHOT hà vistutu l'autobus Bornova Metro-Kemer Transfer Center cù a linea numero 59 cù temi Yeşilova è Yassıtepe. L'autobus, chì include ancu monti nantu à a so strada, hà purtatu a gestione ESHOT, a squadra di scavi, i membri di l'Associazione Culturale è Solidarietà di i Quartieri Karacaoğlan è Yeşilova (KAYED) à Yeşilova Mound per a prima volta.

Hè chjamatu dopu à l'archeologu Mehmet Yurtsever

L'avvenimentu hà continuatu cù a cerimonia di apertura à Yeşilova Mound. Yeşilova Tumulus Visitor Center Exhibition Hall, chjamatu dopu à l'archeologu Mehmet Yurtsever, un impiigatu di a Municipalità di Bornova, chì hà persu a vita per un attaccu di cori l'annu passatu, hè statu messu in serviziu oghje. A cerimonia hè stata assistita da u sindaco di Bornova Barbaros Taşer, u direttore provinciale di cultura è turismu di İzmir Murat Karacanta, u direttore generale di ESHOT Erhan Bey, u direttore di l'escavazione di Yeşilova Mound Assoc. Dr. Zafer Derin è u presidente di KAYED, Serap Yılmaz, anu participatu ancu.

"Avemu da trasfiriri a storia à u futuru"

Parlendu à a ceremonia induve sò state spiegate i travaglii realizati sia per sustene a prumuzione di a cità portu storica di Izmir UNESCO sia per enfatizà l'impurtanza di a prima zona di insediamentu 8 anni fà, u presidente di KAYED, Serap Yılmaz, hà dettu chì travaglianu per prutege a storia è trasfiriri lu in u futuru.

Deep: Hè un viaghju in u tempu

Yeşilova Mound Excavation Head Assoc. Dr. Zafer Derin hà dichjaratu chì i travaglii quì portanu à parechje attività chì afectanu ancu u futuru, è hà dettu: "I scavi in ​​Yeşilova Mound cuntinueghjanu cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu è l'università, è ancu u sustegnu di u Metropolitanu di Izmir. A municipalità è l'urganizazione non governamentale KAYED. Ogni zona quì porta cun ellu u viaghju in u tempu. Appena entrate per a porta, ci hè l'uppurtunità di vede parechji ogetti in a scienza da una banda, l'educazione da l'altru, è u viaghju di u tempu da l'altru. Vogliu ringrazià tuttu u sustegnu datu ", disse.

Arrivà à più persone

U Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di İzmir, Murat Karaçanta, hà dichjaratu ch'elli ghjunghjeranu più persone cù l'autobus ESHOT, chì hè vistutu cum'è Yeşilova-Yassıtepe Mounds è u centru di i visitori per amparà u passatu culturale di İzmir è suscite l'interessu in i so siti archeologichi è a storia. .

Ruines Status Vangelu

Karacanta hà dettu: "U scopu quì hè di sustene a prumuzione di a cità portu storica di Izmir, chì hè nantu à a lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, cum'è un puntu di cunnessione, è di dì à u publicu nantu à a prima zona di insediamentu 8 anni fà. Questa applicazione, fatta per a prumuzione, serà trà i primi di Izmir è darà un esempiu per altre cità. İzmir hè a nostra cità induve sò fatti i più scavi storichi. Avemu sei ruine. Avemu principiatu u nostru travagliu per dà à stu locu u statutu di locu arruvinatu. Avemu pensatu à custruisce e ruine u più prestu pussibule è apre à e visite ", disse.

"Vulemu sensibilizà"

U direttore generale di ESHOT Erhan Bey hà enfatizatu chì Yeşilova Mound in particulare hè una ricchezza storica è turistica di a cità. Nutendu chì sti valori ùn sò micca cunnisciuti ancu trà i residenti di a cità, u Signore hà finitu e so parolle cusì: "L'annu passatu, avemu vistutu i nostri autobus chì operanu in queste regioni per prumove a nostra Bergama, Selçuk-Efes è Çeşme. distretti. Da oghje, u nostru autobus chì introduce i monti Yeşilova è Yassıtepe serà nantu à e strade. Pensemu chì sta pratica hà da cuntribuisce à l'aumentu di a cuscenza suciale di e nostre ricchezze storiche è turistiche.

U vice-sindacu di Bornova, Barbaros Taşer, hà ancu ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à i travaglii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*