Supportu Eximbank EGİAD À l'agenda di u mondu cummerciale

Supportu Eximbank EGİAD À l'agenda di u mondu cummerciale
Supportu Eximbank EGİAD À l'agenda di u mondu cummerciale

Reunione d'informazione "Eximbank Supports" in linea cù a participazione di u Manager Regionale di Eximbank Gülom Timurhan è di l'esperti di Eximbank EGİAD fattu cù l'urganisazione. U Manager Regionale di Eximbank Gülom Timurhan, chì hà furnitu infurmazioni nantu à a struttura corporativa di Eximbank, i prestiti d'esportazione, l'attività d'assicuranza è altri prudutti derivati, hà ancu rispostu à e dumande di i participanti.

Sviluppu di l'esportazioni, diversificazione di merchenzie è servizii esportati, guadagnà novi mercati per e merchenzie esportate, aumentendu a parte di l'esportatori in u cummerciu internaziunale, furnisce u sustegnu necessariu in e so iniziative, furnisce competitività è assicurazione à l'esportatori è l'investituri in i mercati internaziunali, investimenti da fà. all'estero è a pruduzzione è a vendita di beni d'investimentu per l'esportazione.Türk Eximbank, chì opera per sustene è incuragisce, era l'invitatu di l'Associazione di i ghjovani d'affari di l'Egeu.

L'oratore principale di a riunione EGİAD U presidente Alp Avni Yelkenbiçer hà dichjaratu chì l'esportazioni sustinibili sò di grande impurtanza in un mondu chì cambia rapidamente, affruntendu diversi prublemi in una gamma da u cambiamentu climaticu à l'ineguaglianza socio-ecunomica, è hà dettu: "Pensemu chì duvemu cunsiderà tutte e cose ecunomiche, ambientali, suciali, manageriali. risichi finanziarii è non finanziarii durante l'esportazione. A causa di disrupzioni in e catene di supply globale, u desideriu di i paesi di prutege a so sicurezza di supply cuntinueghja à accelerà a tendenza di a supply chain regiunale. In questa direzzione, u nostru paese hè un forte candidatu per esse una basa di produzzione regiunale cù a so vicinanza geografica à l'Europa, infrastruttura tecnologica è logistica, forza di travagliu furmatu è, sfurtunatamenti, un ambiente d'investimentu assai adattatu in termini di valuta straniera. Dopu a lista di tutti questi sviluppi strategichi, hè una di e ricette per ritruvà in pista in quantu à l'esportazioni è soprattuttu l'esportazioni à valore aghjuntu ", disse.

EGİAD Ricordendu chì u 60% di i so membri sò direttamente o indirettamente implicati in l'esportazioni, Yelkenbiçer hà dettu: "Eximbank, da una banda, risponde à i bisogni di finanziamentu di l'affari è di l'investimentu di l'esportatori, da l'altra banda, assicura chì i nostri esportatori cuntinueghjanu e so attività pruteggendu. li da a cullezzione è u risicu di u mercatu cù l'assicuranza di creditu è ​​i prudutti derivati. Per d 'altra banda, crede chì serà un altru fattore impurtante chì aumenterà e nostre esportazioni per 2022. İGE AŞ hà u scopu di pruduce suluzioni offrendu un supportu di garanzia à e PMI esportatrici chì anu difficultà à creà garanzii di prestitu. L'annu passatu, u sustegnu di Eximbank à l'esportazioni di u paese hà righjuntu 46,1 miliardi di dollari. Avemu u scopu di avè un surplus di cummerciu esteru, è duvemu agisce in questa direzzione sustenendu e PMI esportatrici è assicurendu chì l'esportazioni sò allargate à a basa ".

EGİAD Sicritariu Generale Prof. Dr. In l'eventu moderatu da Fatih Dalkılıç, u Manager Regionale di Eximbank, Gülom Timurhan, hà dichjaratu chì anu u scopu di furnisce 50 miliardi di dollari di supportu d'assicuranza è di creditu à l'esportatori quist'annu è chì anu annunziatu un pacchettu di 22 miliardi di dollari cum'è İGE AŞ. Avemu u scopu di sustene li di più. cù cumunicazione è servizii. Semu a più grande cumpagnia di assicurazione di creditu. Avemu cura di questu. U nostru scopu hè di sustene li permettendu di espansione in novi paesi mentre furnisce l'Assicuranza di Creditu.

Dopu, Hüseyin Egemen Kılıç è Selma Altundis anu fattu una presentazione dettagliata nantu à i prudutti è servizii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*