Night Night Kemeraltı Run

Night Night Kemeraltı Run
Night Night Kemeraltı Run

"Kemeraltı Run at Night" hè stata urganizata in u scopu di l'8 di marzu di l'avvenimenti di u ghjornu internaziunale di a donna preparati da a municipalità metropolitana di Izmir cù u slogan "Un mondu uguale è ghjustu cù e donne in tutti i campi di a vita". Quasi 7 à 70 mila abitanti di Izmir, chì si sò riuniti in l'Agora Ancient City per attirà l'attenzione à l'uguaglianza di genere, passavanu per e strade di Kemeraltı è cumpletu u cursu in u Orange Garden in Konak.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà aumentatu l'eccitazione sportiva in e strade di Izmir cù organizzazioni cum'è MaratonIzmir, Media Maratona Internaziunale di Settembre 9, Kubilay Road Run, Valentine's Day Run, DuathlonIzmir è Longest Night Run, hà attiratu l'attenzione à l'uguaglianza di genere attraversu u sport cù a corsa. hà urganizatu per l'8 di marzu u ghjornu internaziunale di a donna.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà participatu à a corsa di l'8 di marzu, chì hà iniziatu davanti à l'Agora Ancient City. Tunç Soyera moglia di Neptune Soyer, Karşıyaka Öznur Tugay, moglia di u sindaco Cemil Tugay, membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è Gruppu CHP SözcüU presidente di a Cummissione per l'Uguaglianza di Genere Nilay Kökkılınç, u Segretariu Generale Diputatu di a Municipalità Metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, i burocrati di a Municipalità Metropolitana di İzmir, rapprisintanti di organizzazioni non governative, attivisti per i diritti di e donne, accademichi, artisti è quasi mille residenti di İzmir anu assistitu.

Tutti da 7 à 70 sò in a corsa di l'8 di marzu

E persone di Izmir, da l'età di 8 à 7 anni, anu dimustratu un grande interessu in a corsa di l'70 di marzu, omi è donne, chì vulianu attirà l'attenzione à l'ugualità di genere. À 20.00, Neptün Soyer, Öznur Tugay è Nilay Kökkılınç cuminciaru a corsa cù u clacson è si uniscenu à a maratona. I participanti anu seguitu a pista da u Bazar Storicu di Kemeraltı via Havra Street è compie a pista di quattru chilometri à u Giardinu Orange in Konak.

Kemeraltı Bazaar s'animava cù soni di fischi è luci

I corridori, chì anu assistitu à una storia sfarente in ogni strada, anu culuritu u bazar storicu cù i so costumi illuminati, fischi, soni di fischi, slogans è canzoni. À l'arrivu, tutti quelli chì anu participatu à a corsa sò stati medagliati cù e parolle "Corsa di u ghjornu di a donna di l'8 di marzu" scritte nantu à elli in memoria di u ghjornu. Dopu à a corsa, tutti cantavanu cù musica in diretta in u Giardinu d'Orange.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*