Registrazione fotocapped per a fauna salvatica in Gediz

Registrazione fotocapped per a fauna salvatica in Gediz
Registrazione fotocapped per a fauna salvatica in Gediz

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA fauna salvatica hè stata arregistrata cù una camera in u Delta di Gediz, induve Turchia seguita strettamente u prucessu di candidatura per esse dichjarata Patrimoniu Naturale Mondiale da l'UNESCO. Presidente per a continuità di a vita naturale in a zona è a prutezzione di l'equilibriu ecologicu. Tunç Soyeravia lanciatu una campagna cù u slogan "Clean Gediz, Clean Gulf".

A fauna salvatica hè stata arregistrata cù una camera in u Delta di Gediz, candidatu à u Patrimoniu Naturale Mondiale di l'UNESCO. Sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir, 10 trappole di camera sò state piazzate in i punti designati in u delta cù u permessu di a Direzzione di a Filiale di i Parchi Naziunali di Conservazione di a Natura Izmir è cù a cooperazione di l'Associazione Natura. L'imaghjini di volpi, sciacalli, tasso, lepre, cinghiali, ricci è cavalli salvatichi sò stati riflessi nantu à e trappule di càmera nantu à u campu di machja, steppa salina, canne è colline. U studiu hà cuntribuitu à a determinazione di l'attività di vita di i mammiferi salvatichi in a regione è à revelà e minacce ch'elli facenu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir per a continuazione di a vita naturale in a zona è a prutezzione di l'equilibriu ecologicu. Tunç Soyeravia lanciatu una campagna cù u slogan "Clean Gediz, Clean Gulf". Ministru Tunç Soyer"Questu hè u prublema di Turchia. Gediz ùn serà micca Ergene, İzmir Bay ùn serà micca Marmara, continueremu sta lotta finu à chì l'acqua pulita scorri da Gediz. Ùn contaminaremu micca Gediz, a prutegeremu ".

Ci sò 300 spezie d'acelli

U candidatu à u Patrimoniu Naturale di l'UNESCO, u Delta di Gediz, chì hè statu furmatu da l'accumulazione di alluvioni purtati da u fiumu Gediz in a Baia di İzmir, hà a distinzione di esse unu di i più grandi delta in u Mediterraniu Orientale cù una superficie di 40 mila ettari. Quasi 300 spezie d'uccelli sò state identificate in u delta, per quale hè stata fatta una dumanda per esse dichjarata Patrimoniu Naturale Mondiale da a UNESCO. I studii cuntinueghjanu à detectà i mammiferi mediani è grandi in u delta, chì hè generalmente cunnisciutu per l'uccelli, è à identificà l'elementi chì minaccianu a fauna salvatica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*