E Baie di Göcek saranu gestite cù un mudellu di cunservazione efficace!

E Baie di Göcek saranu gestite cù un mudellu di cunservazione efficace!

E Baie di Göcek saranu gestite cù un mudellu di cunservazione efficace!

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà implementatu 6 passi per prutege i prati di alghe marini, chì sò definiti cum'è i boschi di i mari, perchè a qualità di l'acqua in a Baia di Göcek ùn si deteriora, ùn ci hè micca diminuzione di a biodiversità sottumarina, hè una surgente di ossigenu è nutrienti, i rifiuti domestici accumulati in barche è yachts ùn sò micca scaricati in u mare è l'arburi nantu à a riva ùn sò micca danati. Cù l'implementazione di i prughjetti, i prati di u mare ùn saranu micca distrutti o liati à l'arburi cù corde, ancorandu casualmente e barche è imbarcazioni in u mare in Göcek Bays; cali, mari è l'abitati di e criature marine ùn saranu micca contaminati. U Ministeru hà fattu u primu passu di u prugettu è hà realizatu l'offerta per a prima fase di u "Fethiye Göcek Special Environmental Protection Area Göcek Bay Mapa, Buoy and Environmental Protection Project".

Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Direzzione Generale di Cunservazione di i Beni Naturali; Fethiye, chì hà una pusizione assai impurtante in u Mediterraniu orientali cù i so millaie d'anni di ricchezza storica è a natura blu-verde, hè una di e rotte più preferite in u turisimu marittimu, è hè trà e più visitate da barche è yacht naziunali è stranieri. , hà pigliatu azzione per prutege Gocek Bays.

U Prughjettu di Mappa, Boa è Prutezzione Ambientale hè statu preparatu per a prutezzione di Fethiye Göcek Bays

In particulare durante u periodu pandemicu, l'intensità di quale hè aumentata; "Fethiye Göcek Special Environmental Protection Area Göcek Bay Mapa, Buoy and Environmental Protection" da u Ministeru per ùn deteriorate a qualità di l'acqua per via di l'usu incontrollatu, per ùn diminuisce micca a biodiversità sottumarina, per prevene i danni à i prati marini, chì sò definiti. cum'è i boschi di i mari per esse unu di i più grandi zoni di bacinu di carbonu è esse una fonte d'ossigenu-nutrienti. Prughjettu" hè statu preparatu.

Cù u prugettu; Dannu à i prati di alghe marini, chì sò in periculu criticu secondu i criterii IUCN è chì sò l'alimentazione, l'ospitu è ​​l'area di ripruduzzione di e creature marine per l'ancoraggio indiscriminatu è l'ancora di barche è yacht, distruzzione di vegetazione verde da corde di barche attaccate à l'arburi in baie, contaminazione. di baie da dumping rifiuti da yachts è A distruzzioni di l'ecologia sottumarina serà impeditu.

Cù u sistema di boia intelligente, u monitoraghju 7/24 serà fattu, l'ancoraggio aleatoriu ùn serà micca pussibule.

Per impediscenu l'ancora è l'ancora di barche è yacht; In cunsiderà a capacità di a barca è di u yacht, un numeru suffirenziu di eyebolts seranu posti nantu à a terra di a baia, i volte seranu posti nantu à u fondu di u mari, e boe seranu attaccate à queste volte è i battelli ùn saranu micca permessi di ligà corde à l'arburi i costi.

Grazie à u sistema di boia intelligente, i valori di clorofilla istantanea, u rapportu di l'ossigenu, a turbidità è a qualità di l'acqua in u mare seranu monitorati 7/24. E volte cù caratteristiche di scogliera artificiale, à quale seranu attaccati e boe, seranu ancu nidi è spazii di spawning induve i criaturi di u mare si alimentanu è si rifuggianu, grazia à e so strutture porose.

I battelli di raccolta di rifiuti aumenteranu

In u scopu di u prugettu, u numeru è a capacità di i battelli di raccolta di rifiuti seranu aumentati. A nave principale di rifiuti di 400 tonnellate è 3 barche chì accumpagnanu i rifiuti di 20 tonnellate seranu operate. Cù l'aumentu di e capacità di e barche di raccolta di rifiuti, a raccolta di rifiuti serà più rapida. In questu modu, i tempi d'attesa di a raccolta di rifiuti à u puntu duve stanu i pruprietarii di i battelli seranu accurtati ancu di più. Grazie à u sistema di seguimentu, i rifiuti seranu impediti da esse liberati in mari.

L'applicazione mobile risponde à tutti i bisogni

Una applicazione mobile serà preparata chì furnisce una grande comodità à i pruprietarii di barche chì entranu in a regione è l'applicazione pò esse scaricata gratuitamente per i telefoni intelligenti.

Cù u "Modulu di trasferimentu VIP" sustinutu da u sistema di boia intelligente di l'applicazione, chì sarà custituitu di moduli 6, l'utilizatori puderanu ghjunghje à u puntu induve e barche sò situate rapidamente è cunfortu.

Cù u "Find Buoys module", l'utilizatori puderanu vede i lochi d'attraccatura vacanti in coordenate nantu à a mappa in u sistema, grazia à i dispositi CPS in tutte e boe in a regione è u sistema di codice QR chì hè definitu specificamente per ogni buoy. . L'utilizatori puderanu determinà u locu di e boe viote mentre sò nantu à a riva via GPS è ghjunghje à ogni puntu chì sceglienu senza perde u tempu.

Cù u "Modulu di dumanda di prudutti è acqua pulita", i pruprietarii di barche puderanu fà dumande di ogni ghjornu per l'acqua è l'alimentariu, specificendu a quantità è u tempu. Tutte e dumande seranu trasmesse à u centru via u sistema GPS. I bisogni seranu accolti rapidamente da i punti più vicini à e barche.

Grazie à u "buttone d'aiutu di emergenza", l'utilizatori puderanu informà u centru di u focu, l'accidentu, l'avaria è tutti l'avvenimenti chì necessitanu intervenzione d'urgenza in e baie. I punti di risposta d'emergenza segnalati seranu ancu rilevati istantaneamente via GPS.

Cù u "modulu di notificazione", a contaminazione in e baie, i rifiuti scaricati da i battelli, l'attività illegale è situazioni simili ponu esse cumunicati à l'autorità pertinenti è l'istituzioni ufficiali cuntattendu u satellitu cun un solu buttone. L'intervenzione necessaria pò esse fatta immediatamente à u puntu signalatu. In questu modu, i scarichi illegali di l'acqua residuale in e baie seranu impediti.

Cù u modulu "Take My Waste", i battelli puderanu crià una dumanda di compra di rifiuti per i rifiuti ligati à a crociera, se no, per i rifiuti chì saranu durante u so sughjornu in a baia. I battelli di raccolta di rifiuti trasferiranu tutti i rifiuti da e barche à a nave di raccolta di rifiuti Mavi-Kus, chì hè cuncepita cum'è un stabilimentu di ricezione di rifiuti galleggianti senza emissioni.

Cù l'implementazione di u prugettu, u monitoraghju annuale serà realizatu per osservà u sviluppu di i prati marini, a qualità di l'acqua è a cuntribuzione di u prugettu à a regione.

U buttone hè stata pressatu per u primu di 6 tappe

U primu passu hè statu fattu per implementà u prughjettu chì scuntrà a capacità di barca è yacht in e baie, risponde à parechji bisogni basi di l'ospiti, è prutegge u patrimoniu unicu impediscendu a distruzzione di a natura.

Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Direzzione Generale di Conservazione di i Beni Naturali hà tenutu l'offerta per a prima fase di e fasi 6 create in u scopu di u prugettu. In u scopu di l'offerta di 1st Stage, chì include İnceburun, Osmanağa, Daily è Boynuzbükü baies, 99 eyebolts è 59 sistemi di boe seranu installati per l'attraccamentu di barche.

L'offerte per e 19 tappe rimanenti di e 6 tappe custituite da 5 baie seranu tenute durante l'annu, prutegge cusì l'ecologia è l'ecosistema marinu di a Baia di Göcek è rende u turismu di yacht sustenibile.

I dati seranu publicati

U Ministeru, chì periodicamente eseguisce l'ispezione di a qualità di l'acqua, u monitoraghju di a biodiversità sottumarina è u monitoraghju di u statutu di i prati marini chjamati "Pocidonia oceanica" in Göcek Bays, sparterà i dati di u prugettu prima è dopu à u prugettu cù u publicu. Grazie à e dati spartuti, l'utilità di u prugettu serà ancu revelata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*