U rumore provoca perdita di udizione

U rumore provoca perdita di udizione
U rumore provoca perdita di udizione

In generale, u sistema di udizione hè urganizatu per risponde à un certu ambiente di u sonu è a gamma di sonu. Per quessa, Demant Hearing Health Group Companies Training Manager, Audiologist Doctor Bahtiyar Çelikgün, chì hà dettu chì i soni d'alta intensità di longa durata ponu causà danni permanenti à u sistema uditivu, hà dettu: "In tali casi, hè pussibule di sperienze tinnitus è perdita permanente di udizione. Una di e cause più cumuni di perdita di udizione hè l'esposizione à u sonu eccessivu. À questu puntu, a freccia, l'intensità è a durata di u sonu sò assai impurtanti. In particulare, l'individui chì sò constantemente esposti à e macchine forti, cum'è a carpinteria, i travagliadori di fabbrica chì producenu forte, è i travagliadori di u centru di divertimentu chì ghjucanu a musica forte sò in risicu di perdita di l'audizione.

U rumore, chì hè qualificatu cum'è un sonu indesideratu, pò affettà negativamente a salute di l'impiegati di u travagliu è di e persone chì li circundanu per via di fatturi ambientali. In più di questu, i fatturi genetichi sò ancu un fattore impurtante in a perdita di udizione, Demant Hearing Health Group Companies Training Manager, Doctor Audiologist Bahtiyar Çelikgün, "Per esempiu, hè cunnisciutu chì l'equipaggiu utilizatu da i dentisti affetta solu certe frequenze alte. Inoltre, i travagliadori di l'aeroportu in terra, l'individui chì sò constantemente esposti à e macchine forti in l'area di travagliu, cum'è a carpinteria, i travagliadori di fabbrica chì producenu forte, è i travagliadori di u centru di divertimentu chì ghjucanu è ghjucanu musica forte sò ancu trà u gruppu di risicu. In tali casi, mentri a durata di l'esposizione à i soni hè impurtante, l'intensità di l'esplosione hè più impurtante chè a durata per i soni chì superanu 140 dB, cum'è una splutazioni brusca, è pò causà direttamente danni permanenti à l'audizione.

Ascoltà a musica forte pò causà perdita di udizione.

Ricordendu chì un altru prublema impurtante chì provoca a perdita di udizione indotta da u rumore hè l'abitudine di sente a musica forte, u Specialista in Audiologia Bahtiyar Çelikgün hà dettu: "L'abitudine di sente a musica forte, chì hè populari trà i ghjovani, hè un hobby chì implica risichi cum'è ancu piacevule. In particulare, l'auriculare chì bluccanu completamente l'arechja aumentanu a pressione di u sonu in u canali di l'orechja, mettendu a salute di l'orechja in risicu. I studii nantu à questu sughjettu dimustranu chì l'ascoltu di musica à un voluminu altu per un bellu pezzu pò causà tinnitus è perdita permanente di l'audizione.

Ricordendu chì i musicisti sò in risicu quant'è l'ascultori, Çelikgün hà dettu: "Per esempiu, secondu a ricerca nantu à questu sughjettu, si vede chì circa a mità di i musicisti chì anu interessatu à a musica classica anu una diminuzione di e so capacità auditive à diverse intensità. . Per quessa, hè cunsigliatu chì l'individui chì travaglianu in ambienti forti, ascoltanu musica cù cuffie per un bellu pezzu, sò constantemente esposti à certi soni, ancu s'ellu ùn sò micca assai forti, è sò interessate da a musica, deve esse verificatu l'audizione. regularmente per evità prublemi cù a perdita di udizione in i prossimi anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*