I citadini chì anu persu a so vita in l'attaccu terrorista di Güvenpark sò cummemorati

I citadini chì anu persu a so vita in l'attaccu terrorista di Güvenpark sò cummemorati
I citadini chì anu persu a so vita in l'attaccu terrorista di Güvenpark sò cummemorati

13 citadini chì anu persu a vita in l'attaccu terrorista u 2016 di marzu di u 36 in Kızılay Güvenpark sò stati cummemorati cù una ceremonia. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà mandatu 36 piantini di pinu in memoria di quelli chì anu persu a vita in l'esplosione. In u so postu nantu à i so cunti suciali, Yavaş hà dettu: "Cummemu i nostri citadini chì sò stati martirizzati in l'attaccu urganizatu da l'urganisazione terrorista perfida PKK in Güvenpark, cù pietà, è maledicciu u terrurismu".

13 citadini chì anu persu a so vita in l'attaccu di bombe urganizatu da l'urganisazione terrorista PKK u 2016 di marzu di u 36 in Kızılay Güvenpark sò stati cummemorati cù lacrime à u puntu induve l'esplosione hè accaduta.

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà mandatu 36 piantini di pinu è una lettera à a memoria di quelli chì anu persu a vita per via di l'attaccu terrorista, hà dettu in a so lettera: "À a preziosa famiglia di u nostru eroe martire, sparte sti piantini. cun voi cum'è un simbulu di ognunu di i nostri martiri, mi inchinau cun rispettu davanti à i ricordi cari di tutti i nostri martiri, vi augu una vita sana. Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, continueremu sempre à stà vicinu à e nostre famiglie, chì sò affidate à i nostri martiri ".

SLOW: "I DAMN TERROR"

I citadini chì anu persu a so vita in l'attaccu terrorista di Guvenpark sò cummemorati

U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, hà cummemoratu i citadini chì anu persu a vita per via di l'attaccu terrorista, cù e parolle "Cummemorate i nostri citadini chì sò stati martirizzati in l'attaccu urganizatu da l'urganisazione terrorista perfida PKK in Güvenpark, cù misericordia, è maledici u terrurismu. ."

Ömer Faruk Virtual, u Coordinatore di i Martiri è di i Veterani di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà assistitu à a cerimonia tenuta à e fermate di l'autobus di Güvenpark, hà ancu cundannatu l'attaccu terrorista perfidu à i citadini innocenti è hà parlatu cusì:

"In u 6th anniversariu di l'atroce attaccu di Güvenpark, simu inseme cù e famiglie di i nostri martiri chì eranu vittimi di u terrurismu in a ceremonia di commemorazione tenuta in u locu di l'esplosione. Avemu persu i nostri citadini chì vulianu vultà in casa da u travagliu in Ankara, i studienti chì abbandunonu l'aula, i ghjovani chì anu surtitu per divertisce u weekend, in u risultatu di l'attaccu vile di l'urganizazione terrorista PKK. Questa vile urganizazione ùn dice micca innocenti, senza peccati, zitelli, pò tumbà ogni ànima per u so propiu scopu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, seremu sempre da i nostri martiri, veterani è i nostri citadini chì sò sensibili à l'integrità di Turchia. Chì Diu hà pietà di i nostri martiri chì anu persu a vita, esprimimu e nostre cundolenze à i so parenti. Spergu chì ùn sperienzemu micca più ".

Bite hè statu servutu in a tenda di condolence installata in a zona induve l'esplosione hè accaduta da u Dipartimentu di i Parenti di i Martiri è Veterani, u Dipartimentu di i Servizii di a Donna è a Famiglia di a Municipalità Metropolitana.

I citadini chì anu persu a so vita in l'attaccu terrorista di Guvenpark sò cummemorati

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*