U Locu di Eserciziu in u Trattamentu di Hypertension

U Locu di Eserciziu in u Trattamentu di Hypertension
U Locu di Eserciziu in u Trattamentu di Hypertension

I tassi di morte per e malatie di u cori sò 15% più bassi in l'individui chì esercitanu à intensità moderata o alta. Esercizii aerobichi dinamichi d'intensità moderata (caminu, ciclismo, natation) per almenu 30 minuti è 5-7 ghjorni à settimana sò cunsigliati per i malati di ipertensione cù una dieta equilibrata è un modu di vita sana.

Da u Dipartimentu di Cardiologia di l'Hospital Yeni Yüzyıl di l'Università Gaziosmanpaşa, Dr. Coperta. U membru Mert Sarılar hà datu infurmazioni nantu à "L'impurtanza di l'eserciziu in i malati di ipertensione".

E malatie cardiovascular sò a causa più impurtante di morte in u mondu. Dunque, u diagnosticu precoce è u trattamentu adattatu di e malatie cardiovascular ghjucanu un rolu maiò in a sopravvivenza. L'ipertensione hè ancu trà i fatturi di risichi impurtanti per u sviluppu di a malatia cardiovascular. Un studiu realizatu in u 2015 hà stimatu chì circa 1,13 miliardi di persone in u mondu anu ipertensione, è questu numeru hè previstu di aumentà à 2025 miliardi in 1,5. L'ipertensione hè definita cum'è a pressione sanguigna sistolica di 140 mmHg è sopra o a pressione diastolica di 90 mmHg è sopra.

U trattamentu di l'ipertensione include dui cumpunenti basi: cambiamentu di stile di vita è medicazione. I cambiamenti in u stilu di vita è l'eserciziu senza dubbitu riducenu a pressione di sangue in i pazienti, ma a maiò parte di i pazienti necessitanu una terapia di droga supplementaria. I studii anu dimustratu chì u risicu di morte diminuite da 10-5% cù una diminuzione di più di 10 mmHg in a pressione sanguigna sistolica è più di 15 mmHg in a pressione diastolica.

I cambiamenti in u stilu di vita includenu a limitazione di u sali da a dieta (massimu 5 g di sodiu per ghjornu), smette di fumà è di l'alcohol, manghjendu una dieta di tipu mediterranea ricca di verdura fresca è frutti, caminari veloci per 5 ora almenu 7-1 ghjorni à settimana, è cuntrollu di pisu.

Cù l'esercitu, ci hè prima un aumentu bruscu di a pressione sanguigna sistolica, è dopu cù una diminuzione rapida, a pressione di sangue torna à i livelli normali. Diversi studii d'osservazione anu dimustratu chì l'eserciziu aerobicu regulare hè benefica in a prevenzione è u trattamentu di l'ipertensione. In questu modu, ancu reduce u risicu cardiovascular.

Tipi di eserciziu sò raggruppati in 3 categurie: aerobica, static-stretching è resistenza.

L'esercizii aerobichi sò esercizii di resistenza in quale participanu grandi gruppi di musculi. Tipi d'esercizii chì aumentanu u cunsumu di l'ossigenu, cum'è caminari, curriri, ciclisti è natari, sò esercizii aerobichi. Esercizii di resistenza (sollevamentu di pesu, etc.) sò esercizii realizati per aumentà a forza musculare è a resistenza. L'esercizii di stiramentu staticu (isometricu) sò realizati mettendu u corpu in una certa pusizioni per stende u gruppu musculare.

L'esercizii di resistenza aerobica furniscenu una diminuzione di 3.5 mmHg in a pressione sanguigna sistolica di riposu è una diminuzione di 2.5 mmHg in a pressione diastolica. L'esercizii di resistenza dinamica risultatu in una diminuzione di 1.8 mmHg in a pressione sanguigna sistolica è 3.2 mmHg in a pressione diastolica. Hè statu dimustratu chì l'esercizii di stretching staticu anu risultatu in una diminuzione di 10.9 mmHg in a pressione sanguigna sistolica è una diminuzione di 6.2 mmHg in a pressione diastolica. In ogni casu, studii in quale sti benefici sò stati osservati pò avè limitazioni scientifiche perchè e dati sò stati ottenuti fighjendu e misure di l'individui. Comparatu à l'altri tipi di eserciziu, l'esercizii di endurance reducenu a pressione di sangue più significativamente, in particulare in i malati cù ipertensione (8.3 mmHg in a pressione sanguigna sistolica è 5.2 mmHg in a pressione diastolica).

A cuntrariu di u tipu d'eserciziu, l'intensità di l'esercitu varieghja ancu nantu à a pressione di sangue è a salute di u core. Per esempiu, l'esercizii di bassa intensità è di cortu termine reducenu a pressione di sangue menu di l'esercizii di intensità media o alta. L'individui chì esercitanu à intensità moderata o alta anu un risicu di 15% più bassu di morte da a malatia di u cori. Basatu annantu à stu studiu, l'esercizii aerobichi dinamichi di intensità moderata (caminu, ciclismo, natation) sò cunsigliati per i malati di ipertensione per almenu 30 minuti è 5-7 ghjorni à settimana. Inoltre, esercizii di resistenza 2-3 ghjorni à settimana sò cunsigliati per i malati di ipertensione. L'effettu preventivu di u tipu d'eserciziu isometricu nantu à a malatia di u cori è a pressione di sangue ùn hè micca statu chjaramente infurmatu.

L'effettu pusitivu di l'esercitu nantu à a pressione di sangue è a salute di u cori hè statu dimustratu da parechji studii scientifichi, è l'eserciziu regulare hè cunsigliatu per tutti i pazienti, s'ellu anu ipertensione o micca. In ogni casu, u trattamentu di droga à longu andà è l'esame da un specialista pertinente sò essenziale, in particulare in i pazienti chì a pressione di sangue ùn pò micca esse cuntrullata cù l'eserciziu è i cambiamenti di stile di vita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*