Fugitivu suspettatu di l'assassiniu di Hrant Dink catturatu

Fugitivu suspettatu di l'assassiniu di Hrant Dink Captu
Fugitivu suspettatu di l'assassiniu di Hrant Dink Captu

A persona chjamata Ahmet Iskender, chì hè stata trovata per avè ammucciatu l'arma usata in l'assassiniu di u ghjurnalistu Hrant Dink, hà prestatu soldi à l'autore per l'assassiniu, è hà avutu u so telefuninu utilizatu com'è strumentu di cumunicazione per l'assassiniu, è hà cercatu cum'è l'assassiniu. suspettatu fugitivu di l'incidentu, hè statu pigliatu in Kirghizistan è purtatu in Turchia.

Dopu hè statu determinatu chì a persona era ammucciata in Bishkek, Kirghizistan, per via di u travagliu di u Dipartimentu di l'Intelligenza di a Pulizia, u Dipartimentu Anti-Terrorismu è u Dipartimentu Interpol-Europol, l'Ambasciata Turca in Kirghizistan è a nostra Cunsulenza di l'Interior sò stati immediatamente cuntattati, è a persona hè stata chjappata è rimessa à u nostru paese, a dumanda hè stata presentata.

A persona hè stata arrestata u 26.02.2022 da l'Unità di Pulizzia Kirghizistan sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di Sicurezza, a nostra Ambasciata Turca in Kirghizistan è u nostru Cunsigliu per l'Affari Interni.

A persona hè stata purtata in u nostru paese da Kirghizistan u 26.03.2022 da u persunale di u Dipartimentu Interpol-Europol è u Dipartimentu Anti-Terrorismu.

U passaportu chì appartene à u fratellu di Ahmet İskender, M.İ., ma cù a so propria fotografia, hè statu ancu sequestratu.

A persona, chì hè stata cundannata à 12 anni è 6 mesi in prigiò, hè stata arrestata è rimessa à Metris N ° 1 T Type Penal Execution Institution.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*