İBB Trasformò Beyazıt IETT Trolleybus Force Center in una Biblioteca

L'IMM hà cunvertitu Beyazıt IETT Trolleybus Force Center in Library Trolleybus
L'IMM hà cunvertitu Beyazıt IETT Trolleybus Force Center in Library Trolleybus

IMM hà trasfurmatu u "Beyazit IETT Trolleybus Force Center" di 112 anni, chì era abbandunatu à u so destinu, in un "Biblioteca Trolleybus" cù 20 mila libri. U presidente di l'IMM, chì hà apertu u Trolleybus di a Biblioteca situatu in a zona induve si trovanu parechje facultà di l'Università di Istanbul. Ekrem İmamoğluVogliu sprimà chì sò assai fieru di cuntribuisce à a creazione di un travagliu cusì bellu è di esse una parte di questu, ghjustu accantu à u muru di l'Università di Istanbul, induve aghju graduatu. Esse un graduatu di l'Università di Istanbul è esse u sindaco di sta bella cità avà hè un serviziu è una sperienza chì hè fatta cun grande orgogliu è onore ".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà restauratu u "Beyazit IETT Trolleybus Force Center" di 112 anni chì era inattivu. L'apertura di u "Biblioteca Trolleybus" cù 20 mila libri in Fatih Süleymaniye District, presidente IMM Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di "Semu entusiasti di dà vita à una di e zone industriali di Istanbul, unu di i so patrimonii, in modu funziunale", disse. Dichjarà chì u trolebus hà un postu impurtante in u trasportu di Istanbul, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a trasfurmazioni di tali lochi. Dicendu: "Spergu chì serà un locu chì firmà un futuru assai megliu cun noi", İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"UN CONCEPTU NOSTALGICU PER A NOVA GENERAZIONE"

"A struttura esiste quì dapoi 112 anni. Di sicuru, questu hè un edifiziu chì hà vistu parechji periodi, parechji sistemi, parechji casi è avvenimenti. Inoltre, hà una impurtanza speciale chì si trova in unu di i punti di memoria più impurtanti di a nostra cità, cum'è Beyazıt ", disse. Riassuntu a storia di l'edificiu chì hè statu trasfurmatu in u Trolleybus di a Biblioteca, İmamoğlu hà dettu: "Semu cuscenti chì u trolleybus hè in realtà un cuncettu nostalgicu per a nova generazione. Quandu u vedemu in Beyoğlu, İstiklal, vedemu tuttu cum'è un ughjettu di nostalgia. Tuttavia, sti veiculi addivintau lu simbulu di mudernizzazzioni in u trasportu in quellu tempu. È finu à u 1984, hà datu servizii inestimabili à u populu di Istanbul. Cù a so ritirata da u trafficu, tali spazii è tali strutture sò diventati inattivi. Questu hè unu di elli ".

"Avemu cura di implementà tali zoni in u benefiziu publicu"

Enfatizendu chì tali centri industriali ùn sò micca datu l'impurtanza necessaria in tutta a Turchia è sò stati distrutti, İmamoğlu hà dettu: "Tuttavia, pensu chì sta memoria, cumu una trasformazione sana aghjunghje valore à a cità, quantu si trasformerà in una zona. cù l'identità, è chì sta memoria deve esse mantene viva è risponde à i bisogni attuali hè ancu impurtante per a maturità suciale.Pensu chì hè un benefiziu; Vicu cum'è un travagliu impurtante. In questu rispettu, attachemu una grande impurtanza à a rielaborazione di tali spazii è à mette in pratica in cunfurmità cù l'interessu publicu. Facemu stu travagliu micca solu quì, ma in parechji punti. Questi edifici sò un tipu di rappresentante storicu di a cultura industriale è di produzzione di Istanbul. È anu da esse spiegatu. À u listessu tempu, quandu guardemu u so putenziale, anu a pussibilità di serve u futuru di a cità in una dimensione diversa ", disse. İmamoğlu, recentemente apertu KadıköyHà dichjaratu chì u Museu Gazhane in Istanbul hè un bon esempiu di tali trasfurmazioni.

"Avemu cura di prutegge u statu di l'istitutu di l'edificiu"

Dichjarà chì anu curatu di priservà u statu originale di l'edificiu in a risturazione di u Trolleybus di a Biblioteca, İmamoğlu hà dettu: "Pensu chì serà bonu per a ghjente chì vene quì per sentela. Di sicuru, u fattu chì sta zona hè veramente ghjunta à a vita ùn deve esse una coincidenza. Quandu guardemu à l'area di Beyazıt è Süleymaniye in u passatu, hè un centru di accumulazione chì nutre u latu intellettuale di a cità, cumprese madrasah, edifici universitari è e biblioteche più impurtanti è librerie di seconda mano. Dunque, una tale trasfurmazioni di stu preziosu campu, cum'è una esigenza di a nostra missione di apprendimentu permanente, pò ancu esse cunsiderata cum'è un aghjuntu à quellu viaghju in questa era, è pudemu cunsiderà a pusizione attuale di stu campu ".

"SIAmu SFORZI PER APRIRE A BIBLIOTECA IN ZONE SAVVANTAGGIATE"

Enfatizendu chì anu da esse generosi per furnisce l'opportunità per i ghjovani di sviluppà, İmamoğlu hà dettu: "Altrò, ùn pudemu micca cumpete cù u mondu. In questu rispettu, inseme cù questa terra d'apprendimentu è di empowerment, sò sicuru chì ponu sparghje l'energia chì ricevenu da quì, stu bellu locu, Beyazıt, à tutta a cità. Ci vole à esse cuscenti di a ricchezza di stu locu, chì furnisce un ambiente di scontru, di cunversazione è di travagliu per i club universitari. À u listessu tempu, hè evidenti chì sta zona, cum'è una zona di mostra, hà un disignu spaziale chì hà un effettu pusitivu nantu à u so circondu cù certi avvenimenti chì ponu sparghje in a strada di tantu in tantu. Enfatizendu chì cercanu di apre e biblioteche in parechji punti di Istanbul, in particulare in e zone svantaggiate, İmamoğlu hà dettu:

"AGGIUNGEREmu 9 PIÙ À E 4 BIBLIOTECHE CHE AVERIAMO APERTE"

"Ciò chì vogliu dì quì hè: Avemu purtatu parechje biblioteche inseme cù i nostri citadini in Istanbul cun grandi sforzi, in punti induve ci era una carenza di ingressu è di terra, induve avemu avutu grandi prublemi per ùn pudè fà nunda o truvà nunda. Da marzu, aghjusteremu 9 altre à e 4 biblioteche chì avemu apertu sin’à avà. A stu puntu, hè un simbulu di u nostru sforzu per fà ghjustizia in quellu quartiere, per fà ghjustizia in quellu quartiere, in quellu quartiere, in quella strada, è per fà uguali ogni citadinu, soprattuttu in i lochi induve avemu difficultà, induve ùn pò truvà l'uppurtunità di custruisce, affittu edifizii à longu andà, se ne necessariu. Di sicuru, appartene ancu à i nostri ghjovani, chì sò i veri patroni di stu locu, chì s’arricchiscenu, si svilupperanu è vederanu a ricumpensa per l’ingegnosità ch’ellu hà da fà».

Cummemoratu ATATÜRK E KEMAL

In riferimentu à l'agenda di guerra in u mondu, İmamoğlu hà dettu: "Ci ricorda una volta di più a parolla di Mustafa Kemal Atatürk, chì definisce a guerra cum'è assassiniu, salvu s'ellu hè necessariu". Biblioteche; Enfatizendu chì l'illuminazione, avè infurmazione bona è curretta, pensendu megliu è avè menti chjaru sò i spazii più nutritivi, İmamoğlu hà dettu da u maestru scrittore Yaşar Kemal: "Un ùn deve esse un assassinu chì leghje i mo libri, ma un nemicu di a guerra. Dui, opponenu à a sfruttamentu di l'omu da l'omu. Nimu ùn deve insultà nimu. Nimu pò assimilà nimu. I Stati è i guverni chì sò ansiosi di assimilà e persone ùn deve esse permessi. Quelli chì leghjenu i mo libri anu da sapè chì quelli chì distrughjenu una cultura anu persu a so propria cultura è umanità. Chì quelli chì leghjenu i mo libri s'uniscenu cù i poveri, a miseria hè a vergogna di tutta l'umanità. Chì quelli chì leghjenu i mo libri sò purificati da tutti i mali ".

"Sò fieru di cuntribuisce à a scola chì aghju graduatu"

"Cummemurà u grande maestru Yaşar Kemal cun misericordia è gratitùdine per lascià queste belle parolle à noi", disse İmamoğlu. Vogliu ancu sprime. Esse un graduatu di l'Università di Istanbul è esse u sindaco di sta bella cità avà hè un serviziu è una sperienza chì hè fatta cun grande orgogliu è onore ".

POLAT: "Avemu finitu cù a VELOCITÀ NECESSARIA E METICOLUSA"

Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di l'IMM, hà spiegatu ancu u prucessu di risturazione di u Trolleybus di a Biblioteca in dettaglio. Indittendu chì anu dimustratu l'edificiu à İmamoğlu durante a so visita à a piazza Beyazıt l'annu passatu, Polat hà dettu: "Hè un prughjettu chì hà iniziatu cù l'istruzzioni di u nostru presidente per esse restauratu è arrangiatu cum'è un rigalu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul à i studienti. in a zona induve l'Università di Istanbul hè cuncentrata. Forse puderia esse finitu più veloce in questu tempu, postu chì era un prughjettu di risturazione è avanzava cun precisione. Ma hè stata finita rapidamente è meticulosamente cum'è duverebbe esse ". İmamoğlu, chì hà tagliatu a cinta di apertura cù i ghjovani, dopu hà avutu un tempu piacevule cù i studienti. sohbets realizatu. Università di Istanbul Facultà di Architettura Dean Prof. Dr. İmamoğlu, accumpagnatu da Kemal Kutgün Eyüpgiller, hà rispostu à e dumande di i studienti.

ERA SURDICATATA

A storia di Beyazıt IETT Trolleybus Force Center hà iniziatu in u 1910 cù a custruzzione di u bastimentu storicu. L'edifiziu, chì era usatu cum'è stalle per i tramvii à cavalli finu à l'apertura in u 1912, hè statu allargatu in cunfurmità cù i bisogni di l'epica è diventa una centrale elettrica per i tramvii elettrici, in parallelu cù e facilità stabilite per aumentà u tram elettricu urbanu. trasportu, cù l'iniziu di l'operazioni nantu à a linea Karaköy-Ortaköy di u primu tram elettricu di Istanbul in u 1914. Cunnisciuta ancu com'è "Beyazit Power Station", l'edificiu funziunava cum'è un "centru di forza" per i trolebuses in u 1961, dopu chì i trams elettrici anu cessatu di esse usatu. In u 1984, cù a retirazzione di i trolebuses da u trafficu di Istanbul, hè diventatu inattivu è hè stata scurdata per parechji anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*