Trè spettaculi speciali per u ghjornu di a donna da IMM City Theatres

Trè spettaculi speciali per u ghjornu di a donna da IMM City Theatres
Trè spettaculi speciali per u ghjornu di a donna da IMM City Theatres

I Teatri di a cità IMM riuniscenu trè pezzi speciali cù Istanbulites l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna. I ghjoculi, in i quali si contanu i stori di e donne, ponu esse guardati gratuitamente.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) riuniscerà i drammi in cui si narranu e storie di e donne, per attirà l'attenzione nantu à a lotta per l'uguaglianza di genere cù i Istanbuliti. I drammi, in i quali si contanu storie di e donne, scuntrà u publicu gratuitamente in trè tappe di a cità. L'inviti à i drammi chì saranu messi in scena l'8 di marzu, u ghjornu di a donna, seranu dispunibuli ghjovi 3 di marzu di u 2022 da 11.00 à a biglietteria di l'IMM City Theatre, à 11.15 in sehirtiyatrolari.ibb.istanbul è da l'applicazione mobile City Theatres. . L'inviti limitati à duie persone seranu chjusi quandu i saloni sò pieni.

I ghjoculi, chì assisteranu à e prestazioni di i maestri ghjucadori, accuminciaranu à 20.30. Hayat Der Smilerim, scrittu è direttu da Özen Yula, hè nantu à u Harbiye Muhsin Ertuğrul Stage; Melek, diretta da Jale Karabekir, scrittu da Rüstem Ertuğ Altınay, hè in u Museu Gazhane Büyük Sahne; Scritta da Bilgesu Erenus è diretta da Yelda Baskin, Yaftalı Coffin sarà messa in scena à u Stage Üsküdar Musahipzade Celal.

I SMILE HAYAT

Un'attrice, chì hà datu vita à parsunaghji femminili strasurdinarii dapoi anni, addiu à un palcuscenicu chì serà demolitu per esse custruitu cum'è un centru cummerciale. I stori di vita calda è famigliali di e donne di e diverse classi chì ùn valenu micca a pena sò contati per a prima volta.

Sema Keçik è Serkan Bacak protagonizanu a dramma scritta è diretta da Özen Yula.

ANGELU

In u ghjocu, chì hè statu scrittu basatu annantu à i diari di l'attrice Melek Kobra, assistemu à u grande amore è u dulore imballatu in una vita corta, mentre fighjemu una primadonna deriva in a droga, a malatia, a mancanza di soldi è a solitudine in a vita artistica di l'anni 1930.

Yeşim Koçak interpreta un rolu in a dramma diretta da Jale Karabekir, scritta da Rüstem Ertuğ Altınay.

SACCA CAPPOTTA

A storia di Fatma Nudiye Yalçı, a prima drammaturga femina di Turchia, teorica, attivista è pioniera in ogni campu di a vita suciale è pulitica, chì u nome pudemu truvà in e note à piè di pagina di a storia. Cumincià a so lotta in l'anni 1920, u Dr. Hè accumpagnatu da Hikmet Kıvılcımlı è Nazım Hikmet.

Bensu Orhunöz, Selin Türkmen, Ceren Hacımuratoğlu, Lale Kabul, Nazan Yatgın Palabıyık, Şenay Bağ è Yeşim Mazıcıoğlu protagonizanu a dramma diretta da Yelda Baskin, scritta da Bilgesu Erenus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*