İBB Inizia a Distribuzione di Semi di Girasole Oliu da Silivri

İBB Inizia a Distribuzione di Semi di Girasole Oliu da Silivri
İBB Inizia a Distribuzione di Semi di Girasole Oliu da Silivri

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluiniziu a distribuzione di 68 mila 600 sacchetti di semi di girasole oliu da Silivri à 1592 agricultori chì producenu nantu à una superficie totale di 2 mila 541 decares in a cità. Dicendu: "Avemu solu un prublema: I campi di sta cità è i giardini di sta cità ùn deve esse micca concretu", İmamoğlu hà dettu, "Dicu à e persone in ogni locu chì amanu custruisce stu canale in questa cità: Intendenu di custruisce 150 milioni. metri quadrati di terra cum'è appartamenti è edifici. Concrete, a cità ùn alimenta micca a ghjente ", disse. Dichjarà chì a dipendenza straniera di a Turchia in a produzzione agricula è l'attuale crisa ecunomica hà fattu tutti infelici, İmamoğlu hà dettu: "Avemu l'obbligazione di ridà l'impurtanza chì Turchia hà datu à l'agricultura è à l'agricultori in u passatu. Cum'è a parolla di Mustafa Kemal Atatürk hè affidata à noi, avemu da fà di novu u maestru di a nazione. Altrimenti, moriremu di fame ", hà avvistatu.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà iniziatu a distribuzione di 68 sacchetti di sementi di girasole oliu à 600 agricultori chì producenu nantu à una superficie totale di 1592 decares in a cità. A causa di u principiu di a distribuzione, IMM President Ekrem İmamoğluUn avvenimentu hè statu tenutu davanti à u Müjdat Gürsu Sports Facility in Silivri cù a participazione di . Facendu un discorsu à l'avvenimentu, u sindaco di Silivri Volkan Yılmaz hà ringraziatu İmamoğlu per u sustegnu di İBB per l'agricultura in u distrittu. Parlendu di i so servizii à l'agricultura è l'allevamentu di l'animali in Silivri, Yılmaz hà dettu: "Silivri hè attualmente gestitu da una gestione chì hè cuscente di stu putenziale in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. Attualmente custruemu u primu è l'unicu mercatu di l'animali d'Istanbul, cunsiderendu chì ùn ci hè micca un mercatu di animali in Istanbul, è chì ùn ci hè micca un macellu sottu a tutela di a municipalità. Un mesi dopu, apremu u mercatu di l'animali. Spergu chì u nostru sindaco di a municipalità metropolitana serà cun noi à quella apertura ", disse.

"AMU IMPORTAME ANCHE FILO"

Parlendu dopu à Yılmaz, İmamoğlu hà dettu: "U prucessu chì andemu hà dimustratu una volta di più quantu hè impurtante a produzzione agricula è a sicurità alimentaria. Sfurtunatamente, e pulitiche sbagliate seguite in u nostru paese ci anu fattu dipendenu da l'agricultura straniera. U nostru presidente hà dettu solu: "Ùn vi scurdate di dì paglia". Ùn pudemu micca dì chì ghjuru. Avemu ancu impurtatu perchè. Ci hè un prucessu puliticu cusì doloroso ", disse. Enfatizendu chì i prezzi di l'input aumentanu constantemente è u sudore di i pruduttori ùn hè micca pagatu, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, questu minaccia a sustenibilità di l'agricultura. In l'ultimi vint'anni, u nostru agricultore hà rinunciatu à a piantazione di terra di a dimensione di dui Tracia in u nostru paese. L'età media di l'agricultori sfurtunatamenti hè ghjunta à 57 anni. Allora i nostri paesi sò vioti. I ghjovani ùn anu micca impegnatu in l'agricultura. In l'ultimi 20 anni, avemu impurtatu 2,5 milioni di tunnellate di girasole è i so derivati, è avemu pagatu circa 20 miliardi di dollari in ritornu. Allora simu turnati à impurtà. Ciò chì hè peghju, avemu capitu 37 per centu di l'impurtazioni di girasole è derivati ​​di u mondu solu. In altre parolle, avemu diventatu u capu mundiale in questu campu in u campu di l'impurtazione ", disse.

"Avemu da fà di novu U MAESTRO DI A NAZIONE O CAMBIEmu INIZIATI"

Dichjarà chì sta situazione rende tutti infelici, İmamoğlu hà dettu: "Avemu l'obbligazione di rinvià l'impurtanza chì Turchia hà datu à l'agricultura è l'agricultori in u passatu. Cum'è a parolla di Mustafa Kemal Atatürk hè affidata à noi, avemu da fà di novu u maestru di a nazione. Altrimenti, moriremu di fame ", hà avvistatu. Esprimendu chì u costu di u prughjettu, chì darà à l'agricultori un soffiu d'aria fresca, hè di 5,5 milioni di lire, İmamoğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu à dui u numeru di serre di pruduzzione di piantini di İBB, è hà dettu: "Avemu piantatu e sementi in a mità di marzu. Da a fine d'aprile, distribuiremu e nostre piantini à i nostri pruduttori gratuitamente ", hà spartutu. Riassuntu u sustegnu chì dà à i pruduttori impegnati in l'agricultura, l'allevamentu di l'animali è a pesca, İmamoğlu hà dettu: "Avemu solu un prublema: i campi di sta cità è i giardini di sta cità ùn deve esse micca concretu. Fighjate, vedemu chì sta cità hà avutu l'eccitazione in a replantazione di terri agriculi dapoi 2,5 anni. Si vede quella eccitazione riflessa nantu à i visi di i nostri citadini in i paesi. Seremu cun elli. Aiuteremu in a so pruduzzione, ma ancu in i so ponti cù u cunsumadore. Fighjate, dicu à e persone in ogni locu di sta cità chì amanu di custruisce stu canali : Intende di custruisce 150 milioni di metri quadrati di terra in appartamenti è edifici. 150 milioni di metri quadrati di canali di cimentu è una cità intornu à ellu. Concrete, a cità ùn alimenta micca a ghjente ", disse.

Dopu à i discorsi, l'agricultore Serpil Kılıç hà prisentatu u melone chì hà pruduttu cù e sementi distribuite da İBB l'annu passatu à İmamoğlu. İmamoğlu, Yılmaz è a so delegazione anu pigliatu ritratti cù i paisani davanti à l'oliu di semi di girasole caricati nantu à i camioni per esse distribuiti à l'agricultori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*