U ghjocu di uguaglianza 'Let's WoW' Hackathon Eccitazione à u Centru di Sviluppu di Ghjocu di IMM

U ghjocu di uguaglianza 'Let's WoW' Hackathon Eccitazione à u Centru di Sviluppu di Ghjocu di IMM
U ghjocu di uguaglianza 'Let's WoW' Hackathon Eccitazione à u Centru di Sviluppu di Ghjocu di IMM

Per attirà l'attenzione à l'uguaglianza di genere cù u putere narrativu è l'interazzione di i ghjoculi digitale è per sensibilizà in questa zona, u Hackathon "Let's WoW" hè statu tenutu in u ghjocu di uguaglianza in cooperazione cù u Centru di Sviluppu di Ghjocu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (OGEM) è e donne. in ghjochi Turchia. 14 participanti femminili è 15 maschili cù diverse capacità sò stati scelti trà 200 applicazioni per l'hackathon tenutu à u Centru di Sviluppu di Ghjocu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (OGEM) u 30-20 di marzu.

Prima di u Hackathon; Stabilimentu İBB Medya AŞ Direttore Generale Pınar Türker, Direttore d'Arte di u Cunsigliu Britannicu Esra Aysun, Fundatore di Women in Games Turkey Simay Dinç, Direttore Oyunder Tansu Kendirli, Direttore UNOG Sercan Muhlacı, İpek Türkman di TikTok Turkey è İdil Sükan, Selen Lun, Deniz, Çsağ l'ecosistema di sviluppatori è u mondu di u ghjocu cum'è İpek Türkman è Melih Gürel hà preparatu i participanti per l'avvenimentu cù i so discorsi è presentazioni.

Dopu à e fasi di presentazione è di preparazione, i participanti sò stati divisi in 8 gruppi; Anu cuminciatu à travaglià idee, scenarii è codificazione è diventanu una parte di u prucessu di sviluppu di u ghjocu chì durò per 36 ore.

I participanti, chì anu processatu e so idee cù u sustegnu di i mentori, cuntinueghjanu a so codificazione di u ghjocu finu à a prima luce di a matina, mentre gode di sta sperienza unica è ancu avè l'uppurtunità di cunnosce i so amichi di hackathon cù interessi simili.

8 Ghjochi per 8 Problemi Suciali

8 squadre; sviluppatu i so ghjochi per attirà l'attenzione à a inuguaglianza di genere, à l'ingiustizia di u redditu è ​​à i preghjudizii in a vita di ogni ghjornu cù 8 scenarii di ghjocu diffirenti chì anu creatu;

  1. A squadra di Super Cat Games, cù u so ghjocu "Judici Uguali", "preghjudizii in l'ambiente di travagliu",
  2. Ùn fate micca Panicu squadra "Still" cù u ghjocu "disuguaglianza di genere",
  3. A squadra di Truffle, cù u so ghjocu 'Equly', à a "inégalité de revenus",
  4. Squadra Safe Zone 'Quale site?' ghjocu "preghjudizii scontri in l'entrevista di travagliu",
  5. Cù u ghjocu 'One Wish', a squadra di Herumetto "sfida i preghjudizii di genere scontri in a vita di ogni ghjornu".
  6. A squadra Seven, cù a so dramma "Eva's Dilemma", hà u scopu di affruntà a inuguaglianza in l'educazione è i duveri assignati à e donne in a vita di ogni ghjornu.
  7. U ghjocu "Baby Shower" di a squadra BBY hè destinatu à "i preghjudizii affrontati da e donne da a nascita à a vita di travagliu".
  8. A squadra High5 hà attiratu l'attenzione à "i preghjudizii chì simu spettatori in l'affari è in a vita di ogni ghjornu" cù a so dramma "Wake up".

I Ghjochi Prima in u Museu Gazhane, dopu in Londra !...

I ghjochi sviluppati in Hackathon seranu liberati u 19-20 di marzu. Kadıköy U museu serà esibitu à l'Esposizione d'Arte Digitale "Let's WoW" in u ghjocu di uguaglianza cum'è parte di u Festival Internaziunale di e Donne WoW chì si terrà in Gazhane. Dopu à a mostra in Gazhane, u museu si scontra cù i participanti à u Next Level Conference tenutu in parte di u London Games Festival u 4 d'aprile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*