A furmazione di primu aiutu di l'IMM nantu à u Ferry Cuntinueghja

A furmazione di primu aiutu di l'IMM nantu à u Ferry Cuntinueghja
A furmazione di primu aiutu di l'IMM nantu à u Ferry Cuntinueghja

A furmazione di primi aiuti nantu à u battellu, chì hè stata realizata ininterrottamente per l'ultimi anni da a filiale IMM Şehir Hatları AŞ, KadıköyHè stata realizata nantu à a linea Karaköy-Eminönü. À l'evenimentu tenutu in mare cù a participazione di l'ONG è l'accadèmici, l'impurtanza di cunnosce i primi aiuti hè stata di novu enfatizzata.

di City Lines Kadıköy- In l'avvenimentu tenutu nantu à a linea Karaköy-Eminönü trà 15: 10-19: 10, a furmazione di primi aiuti hè stata datu à i passageri da l'Associazione di Tecnici Medici d'Urgenza è Paramedici (ATTDER), Associazione di Travagliatori di Medicina d'Urgenza è Disastri (ATAÇDER) è I docenti di l'Università di Beykoz.

A furmazione, coordinata da u presidente ATTDER è u prufessore Temel Kılınçlı, hè stata tenuta per l'8a volta in u "Let No One Knows First Aid Project". A furmazione di primi aiuti hè stata datu nantu à mudelli da i membri di a facultà di l'Università Beykoz Kadir Şeker, Nebi Araz, Temel Kılınçlı è studenti Paramedici.

A squadra di furmazione hà ricurdatu chì cunnosce i primi aiuti in l'aria, in mare, in terra è in ogni locu salva vita. Hà sparte cù i passageri di u battellu cunsiglii per salvà a vita cù u massaggio di u core ghjustu à a persona giusta à u mumentu bellu.

PRIMEI AIUTI CORRETTI SALVATE VITE

Temel Kılınçlı, presidente di l'Associazione di i travagliadori in medicina d'urgenza è disastru è docente in l'Università di Beykoz, hà dichjaratu chì tutti ponu avè bisognu di primi aiuti in ogni locu è chì tutti duveranu sapè, è hà dettu: "Aumentemu a cuscenza mostrendu à i nostri citadini cumu fà una CPR curretta è efficace. cù u nostru slogan di primi aiuti in aria, in terra è in mare. I primi aiuti currettamente applicati salvanu vite.

I primi dui minuti sò assai impurtanti

Kılıçlı hà enfatizatu chì a prima cosa da fà in una emergenza deve esse di chjamà u 112 è chì hè assai impurtante di dà i primi aiuti in dui minuti à una persona chì u core si ferma mentre aspetta una ambulanza, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"In u tempu perdu senza intervenzione finu à l'arrivu di l'ambulanza, e cellule cerebrali sò private di l'ossigenu. A morte di u cervellu accade in i primi 5 à 10 minuti. U primu aiutu furnitu finu à chì l'ambulanza ghjunghje à a scena hè salvatore. U scopu di u prugettu hè di aumentà u numeru di quelli chì ricevenu una furmazione di primi aiuti chì ponu aduprà sti minuti d'oru.

I PASSAGERI SONT SATISFATTI DI A FORMAZIONE

İrem Atalan, studiente di u prugramma di primu aiutu di l'Università di Beykoz, hà dettu chì a cuscenza di i primi aiuti hè stata aumentata per mezu di l'educazione, mentre chì Kader Deniz, unu di i studienti di u prugramma di primu aiutu di l'Università di Beykoz, hà dettu: avemu dimustratu. Ricevemu reazioni pusitive da i passageri ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*