Avvisu d'inundazioni, inundazioni, frane, valanga da u Ministeru di l'Interior à 81 guvernatori provinciali

Avvisu d'inundazioni, inundazioni, frane, valanga da u Ministeru di l'Interior à 81 guvernatori provinciali
Avvisu d'inundazioni, inundazioni, frane, valanga da u Ministeru di l'Interior à 81 guvernatori provinciali

U Ministeru di l'Interior hà mandatu una lettera d'avvertimentu à i guvernatori di 81 pruvince, dumandendu à esse attenti à l'inundazioni, sfondate, cascate è avalanche chì ponu accade cù u riscaldamentu di u clima in e regioni cù nevicate forti.

In a lettera mandata à i guvernatori di u Ministeru, hè statu dichjaratu chì i forti nevicate in tuttu u paese in l'ultimi mesi, è u funziunamentu bruscu è rapidu di a neve accumulata nantu à i cimi di e muntagne è in i pendii cù u riscaldamentu tempu in a staghjoni di primavera, pò aumentà u flussu di i fiumi. In u risultatu di questu, hè statu nutatu chì i disastri è l'avvenimenti d'urgenza chì ponu accade inundazioni, sfondate, cascate di roccia è avalanche.

Mentre hè dumandatu à esse preparatu prima di eventuali disastri è emergenze chì ponu accade cù a fusione di a neve, e misure da piglià sò listate cum'è seguita:

  • In tutte e pruvince, i zoni sensibili è periculosi seranu identificati in tutta a pruvincia, cumpresi i quartieri / paesi cintrali è rurali è e zoni forestali, è e misure da piglià per queste zone seranu determinate.
  • L'istituzioni, l'urganisazioni, i cumuni, i capi, i guardiani di u paese è i citadini pertinenti seranu infurmati nantu à i pussibuli periculi in i lochi risicatu.
  • In l'insediamenti situati nantu à i pendii di u sudu; Siccomu u risicu di avalanche, inundazioni è sfondate serà più altu ch'è in altri lochi, i citadini residenti in sti lochi seranu avvisati per esse più attenti.
  • I citadini residenti in u Mari Neru Orientale è e pruvince di l'Anatolia Orientale, residenti in i zoni induve a fundazione di roccia hè prufonda è inclinata, seranu avvisati contr'à i risichi, è seranu dumandati à signalà immediatamente qualsiasi movimenti cum'è crepe è crepe in a terra / terra di a so residenza à l'AFAD.
  • E valutazioni di periculu di strutture è infrastrutture critiche cum'è istituzioni d'educazione / furmazione, centri turistici, autostrade, ponti è viadutti, culverts, linee di trasmissione di energia è di cumunicazione seranu realizate da e unità rispunsevuli è e misure necessarie saranu prese.
  • L'ingressu di dati à u Sistema di Supportu per a Decisione di Gestione di Disastru serà cumpletu à a fine di questu mese, identificendu u persunale di l'istituzioni pubbliche, u settore privatu è l'urganisazioni non governamentali, chì i servizii ponu esse necessarii in casu di a realizazione di i periculi identificati, è chì anu un equipamentu abbastanza per a risposta, in relazione à i veiculi, l'equipaggiu di custruzzione, a machina è l'equipaggiu.

I servizii di risposta à u disastru è à l'urgenza seranu realizati in cunfurmità cù u Regolamentu di i Servizii di Risposta di Disastru è Emergenza è u Pianu di Risposta à i Disastri Turchia. Inoltre, in e pruvince induve ci sò insediamenti chì ponu esse esposti à u Periculu di Avalanche, serà seguita a Circular on Avalanche Precautions and Intervention Activities publicata da u nostru Ministeru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*