Cuncorsu di Prughjetti d'Arte IGART Conclusu

Cuncorsu di Prughjetti d'Arte IGART Conclusu
Cuncorsu di Prughjetti d'Arte IGART Conclusu

IGART Art Projects Competition, u più grande premiu mai datu in u campu di a cultura è l'arti in Turchia, hè cunclusu. U vincitore di u cuncorsu è u gran premiu di 1 million TL era Fatma Betül Kotil cù u so travagliu intitulatu "SAYA's Voice". U premiu di Kotil hè statu presentatu in a cerimonia tenuta à l'İGA Istanbul Airport. Hè statu dichjaratu chì l'implementazione di u travagliu, cuncepitu per a superficia più bassa di u viaductu in a zona di uscita di u metro, una di e zone più impressiunanti di l'aeroportu, serà finita in i mesi d'estate.

İGART, chì riunisce l'attività culturali è artistiche in İGA Istanbul Airport sottu un tettu, hè urganizatu da u Pittore è Accademicu Prof. Dr. Cuntinueghja u so travagliu sottu a guida di Hüsamettin Koçan cù a participazione di membri preziosi di tutti i campi di l'architettura è l'arti. U primu di a serie "Concorsi di Prughjetti d'Arte IGART", chì hè stata iniziata in u corpu di İGART per creà più spaziu per l'arte in u nostru paese è per sustene in particulare i ghjovani artisti, hè stata annunziata in settembre. I prughjetti 35 anu participatu à a cumpetizione, chì hè stata lanciata per i ghjovani artisti turchi è stranieri è gruppi di menu di 221 anni. A cumpetizione ùn hà micca sughjetti o limitazioni tecniche altru ch'è a definizione di u locu.

U presidente di u Cunsigliu Esecutivu İGART Hüsamettin Koçan, i membri di u Cunsigliu Esecutivu İGART Deniz Odabaş, Prof. Dr. Gülveli Kaya, Prof. Dr. Dopu à a valutazione di a ghjuria, chì includeva Marcus Graf, Mehmet Ali Güveli, Murat Tabanlıoğlu, Nazlı Pektaş, è ancu u scultore Seyhun Topuz è u scultore Seçkin Pirim, i finalisti sò stati annunziati. Mentre chì l'opere di l'artisti cù i soprannomi Fatma Betül Kotil, Zafer Ali Akşit è Celaset anu fattu a finale; U vincitore di u cuncorsu era u travagliu di Kotil "SAYA's Voice".

"A Voce di SAYA ghjunghjerà u mondu da Istanbul"

U travagliu vincitore hè statu annunziatu in a cerimonia tenuta in l'aeroportu İGA d'Istanbul è u gran premiu hè statu presentatu à u pruprietariu di u travagliu. Parlendu à a cerimonia, u CEO di l'İGA Istanbul Airport Kadri Samsunlu hà dettu; Hà dichjaratu chì l'attività culturali è artistiche anu ghjucatu un rolu impurtante per fà l'Aeroportu d'Istanbul un centru induve i visitatori vulianu vultà torna. Samsunlu : « I travaglii chì sò stati fatti finu à avà è chì seranu realizati in u scopu di l'IGART sò assai preziosi in quantu à assicurà chì l'edificazioni piglianu un'anima è una identità. Aspittemu di vede tutte e zone previste in a serie di cumpetizione integrate cù opere d'arte. Dopu à a prima cumpetizione cunclusa oghje, studii simili continueranu per 16 diverse zone predeterminate in u nostru aeroportu. Semu felici di pudè integrà l'Aeroportu d'Istanbul cù l'arti è offre un supportu sustinibili chì apre novi spazii per l'artisti. Per pruduce per İGA Istanbul Airport, un centru di trasferimentu globale; Sapendu chì u travagliu risultatu serà capaci di ghjunghje à visitori di diversi paesi è culture per parechji anni hè una sperienza straordinaria, in particulare per i nostri ghjovani artisti. Felicita à tutti i participanti chì anu fattu stu passu bravu è li ringraziu per i so preziosi cuntributi. Vogliu ringrazià Fatma Betül Kotil, u pruprietariu di u travagliu chì hè statu sceltu prima è chì a so implementazione principia prestu, per l'implementazione di stu prughjettu chì vive cun noi. "A Voce di SAYA ghjunghjerà à u mondu da Istanbul", disse.

"IGART: una porta aperta chì offre opportunità à l'artisti"

U presidente di u Cunsigliu Esecutivu di İGART Prof. Dr. Hüsamettin Koçan hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di i prughjetti innovatori chì İGA vole implementà in u campu di a cultura è l'arti. Koçan hà dettu: "Hè assai preziosu di creà un mecanismu cum'è a Cumpetizione di Prughjetti d'Arte İGART, induve l'artisti ponu facilmente fà suggerimenti è ghjunghje, offrendu cusì opportunità per l'artisti indipendenti per esse rapprisintati. Pensu chì sta perspettiva futuristica hà un postu impurtante in u sustegnu di l'arti, creanu novi opportunità è apre u spaziu per più artisti. IGART, chì funziunarà cum'è una porta aperta chì offre opportunità à l'artisti chì sò stati bramati in u nostru paese dapoi anni, hà fattu un passu privilegiatu è scalatu in quantu à a nostra storia di l'arte è cuntinueghja questu cù cuncorsi previsti per 16 campi diffirenti. "Felicitate à tutti i ghjovani artisti chì anu participatu à a cumpetizione, in particulare Fatma Betül Kotil, chì hè entrata per questa porta oghje", disse.

"Saya hè una voce da noi"

Fatma Betül Kotil, u pruprietariu di u travagliu vincitore, hà manifestatu a so eccitazione cù e parolle xxxx è hà dettu ancu a storia di u prugettu: "Saya hè una parolla chì hè accettata soprattuttu in a regione Balıkesir. Un spaziu chjusu induve i bovini è i picculi animali sò prutetti, pasturati è dorme di notte. Se necessariu, e famiglie ponu ancu stà quì cù i so animali. "Going to Saya" hè dettu in lingua parlata. Quandu l'agnelli parturinu, stanu in Saya. Quandu u zitellu in u ventre di a pecura incinta hè di centu ghjorni, i pastori facenu a ceremonia "Saya". Saya hè una voce da noi... Sò assai felice chì sta voce scuntrà migliaia di visitatori ".

A tarifa di l'applicazione hè coperta da İGA

Hè statu annunziatu chì in più di a tarifa di royalties di 1 milione di lire datu à u pruprietariu di u prughjettu vincitore, a tarifa di implementazione di u prugettu serà coperta da İGA Istanbul Airport.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*