U direttore generale di TCDD, Akbaş, hà presidutu a riunione di u Cunsigliu di MEMC per a prima volta

U direttore generale di TCDD, Akbaş, hà presidutu a riunione di u Cunsigliu di MEMC per a prima volta

U direttore generale di TCDD, Akbaş, hà presidutu a riunione di u Cunsigliu di MEMC per a prima volta

Metin Akbaş, Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD), hà presidutu a Reunione di u Cumitatu di Gestione di u Mediu Oriente (MEMC). U cumitatu, chì hà riunitu per a prima volta cù a participazione di i funzionari di l'Iran, l'Arabia Saudita è u Giordanu, hà discututu studii di cooperazione regiunale in ferrovie.

À a riunione di l'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC) Cunsigliu Regionale di u Mediu Oriente (RAME) tenuta in Istanbul; U Cumitatu di Gestione di u Mediu Oriente (MEMC), chì u stabilimentu hè statu appruvatu, hà tenutu a so prima riunione. A riunione, presieduta da u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, hà assistitu rapprisentanti di a Republica Islamica di l'Iran Railways (RAI), a Cumpagnia di Ferrovie di l'Arabia Saudita (SAR), Jordan Hejaz Railways (JHR), u Coordinatore Regionale RAME è u Direttore di Passeggeri UIC Marc Gugion. , UIC Railway System Head Department. Christian Chavanel, UIC Freight Director Sandra Gehenot è UIC Senior Freight Advisor Hakan Günel anu assistitu. Certi membri anu assistitu à l'attellu via u sistema di teleconferenza, induve u Capu di u Dipartimentu di Relazioni Internaziunali Aşır Kılıçaslan è u Capu di u Dipartimentu di l'Educazione Cüneyt Türkkuşu eranu ancu presenti.

Dopu à u discorsu di apertura di u Direttore Generale di TCDD Metin Akbaş, tematiche di cooperazione regiunale in ferrovie, bilanciu finanziariu di RAME, attività RAME previste per esse realizate in 2022, documentu RAME Vision 2050, participazione à u Cungressu Ferroviariu Mondiale d'Alta Velocità, chì hè previstu per esse in Maroccu in u 2023. A participazione è e riunioni di l'UIC da fà in u 2022 sò stati discututi.

U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà sottolineatu chì u sviluppu di e ferrovie, chì sò amichevuli di l'ambiente è ecunomichi paragunatu à l'altri modi di trasportu, accelerà cù a cooperazione internaziunale. Metin Akbaş hà nutatu chì u travagliu da fà nantu à e ferrovie migliurà ancu e relazioni trà i paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*