Imamoglu avvisa annantu à i terremoti è i disastri !

Imamoglu avvisa annantu à i terremoti è i disastri !
Imamoglu avvisa annantu à i terremoti è i disastri !

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluIn u so discorsu à a riunione introduttiva di l'IRAP, chì hà u scopu di fà a cità resistente à i disastri, hà dettu: "Avà avemu da parlà di a suluzione. Semu cuscenti di l'impurtanza di ogni compitu assignatu quì in u sensu istituziunale. Cumpitemu sti travaglii inseme spinghjendu i nostri mezi à u massimu. Altrimenti, pensu chì si stemu quì è si riunitemu per un rapportu 5 anni dopu, ghjuru chì a ghjente ci interrogherà, à ghjustizia o à torta ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà participatu à a Reunione di Promozione di u Pianu Pruvinciale di Riduzzione di Rischi di Disastru (IRAP) d'Istanbul organizata da u Governatore di Istanbul. À a cerimonia tenuta à u Centru di Cungressu è Cultura di Bağlarbaşı in Üsküdar, u guvernatore d'Istanbul Ali Yerlikaya, İmamoğlu, u direttore provinciale IRAP Gökhan Yılmaz, u professore ITU Prof. Dr. Ercan Yüksel è u sindaco di Üsküdar Hilmi Türkmen anu fattu discorsi.

Enfatizendu chì l'IRAP hè un principiu assai impurtante in u so discorsu, İmamoğlu hà dettu: "Tuttavia, ùn hè micca u risultatu. Cum'è l'agenda principale di tutti noi, quandu u "disastru" hè mintuatu, sfurtunatamenti, vene in mente affruntà un terremotu in Istanbul ". Enfatizendu chì u successu in questa materia pò esse ottenutu solu da travaglià cù una mente cumuna, İmamoğlu hà avvistatu, "Questu prublema ùn hè micca un prublema chì pò esse risolta solu da una istituzione, una municipalità di distrettu determinata da a lege, una municipalità metropolitana o un gruppu X. Y, Z." Esprimendu chì anu presentatu u rapportu chì anu preparatu nantu à l'esecuzione coordinata di u tema di u terremotu è a trasfurmazioni urbane à u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, İmamoğlu hà dichjaratu ch'elli sò pronti à sparte stu studiu cù l'istituzioni è l'urganisazioni chì vulianu.

"A TRASFORMAZIONE URBANA HA ESTATU UN MATERIALE DI POLITIKA"

Nutendu chì era d'accordu cù e parolle di u sindaco di Üsküdar Hilmi Türkmen, chì hà parlatu davanti à ellu, chì a ghjente deve esse implicata in u prucessu, İmamoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, dopu à u terremotu di u 99, a mente di a nostra nazione vene in mente quandu si parla di a trasfurmazioni urbane. . È sfurtunatamenti, quandu si tratta di trasfurmazioni urbane, a logica di "Quanti appartamenti possu cumprà per un appartamentu" vene in prima. Allora ùn ci hè micca un aspettu cum'è: "Cumu possu fà u mo appartamentu rottu? Cumu possu avè un cercolu in u so locu? Cumu possu piglià u minimu di soldi da a mo sacchetta? simu d'accordu cun ella. Ma una tale logica hè stata formata. Ùn sò micca culpisce l'istituzioni A, B, C, D quì. In generale, simu tutti difetti. In qualchì modu hè diventatu ancu a roba di a pulitica ? Di novu, ùn parlu micca di partiti A, B, C ; Semu tutti difetti ", disse.

"OGHI DUVIAMU PARLARI DI A SOLUZIONE"

Dicendu: "Avà avemu da parlà di a suluzione", İmamoğlu hà dettu, "Avemu da creà un mecanismu chì hè assolutamente straordinariamente trasparente in a parte di a suluzione, in quale tutti piglianu a rispunsabilità". In questu sensu, İmamoğlu hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à travaglià cù u ministeru à tavule rispettabili, trasparenti è sani è hà dettu: "Questa attività hè un grande prublema. E parlu per Istanbul. Ùn pudete micca dì "6306 hè validu in ogni cità". Istanbul hè un altru puntu di stu affari. Istanbul hè un altru locu. È u ghjornu chì u tema di u terrimotu in Istanbul -dimu chì Diu ùn ci vole, guadagnemu a vita- vene a perdita ecunomica, ci hè u risicu di pruvucà una tale perdita chì serà un prublema di sicurezza naziunale per stu paese. Sicondu a nostra ultima ricerca, quasi 200 200 edifici sò in risicu moderatu à severu. Ci hè statu assai travagliu preziosu in u passatu. Ma u numeru chì avemu incontratu in i studii di analisi chì avemu fattu hè vicinu à XNUMX mila edifici. Ùn dicu micca edifiziu, appartamentu. Hè assai chjaru. Ùn pudemu micca scappà da questu ", disse.

"SSA CITTÀ S'IMSCRIVA À NOI"

Ripetendu chì hè impurtante di sparte IRAP, İmamoğlu hà dettu: "Ma ciò chì vene dopu hè più impurtante. Dunque, avemu rializatu e nostre rispunsabilità da sta riunione di apertura. Vogliu sprimà chì avemu furnitu tuttu u supportu tecnicu necessariu, sparte a nostra infurmazione in tutte e riunioni chì ci sò stati invitati, è chì simu in questu prucessu ". Dendu esempi di u travagliu di IMM nantu à u terremotu è a trasfurmazioni urbane, İmamoğlu hà dettu:

"Semu cuscenti di l'impurtanza di ogni compitu assignatu quì in u sensu istituziunale. Cumpitemu sti travaglii inseme spinghjendu i nostri mezi à u massimu. Altrimenti, s'è no stemu quì è riunitemu per un rapportu 5 anni dopu, credu chì a ghjente ci interrogherà, ghjustu o sbagliatu, di manera gattiva. È in questu rispettu, vogliu sprimà chì seguitaraghju sti studii meticulosamente. Infatti, u nostru scopu hè di assicurà chì sta cità, chì hè a pupa di l'ochju, sperimenti un prucessu sanu. Ci tocca à dì in u tonu più altu, à volte cù strida, chì u disastru ùn serà micca una pulitica. È avemu da ottene questu. Cù sta rispunsabilità, si mette in questi posti oghje. Fà resistenza à u terremotu di Istanbul hè una mobilizazione naziunale per u nostru paese. Di pocu tempu, avemu vistu u caosu creatu da 3-4 edifici in una cità, sia in Elazig sia in Izmir, in diretta. Diu ne guardà. Diu benedica sta cità. Sta cità ci hè affidata à noi.

UNA UNITÀ SPECIALE DA STABILIRE IN IMM

Enfatizendu chì Istanbul hè ancu una guaranzia per a so propria geografia, İmamoğlu hà dettu: "Istanbul hè l'attore più impurtante ancu in a risoluzione di una guerra vicinu à noi, ancu in a maturazione di a pace. In questu rispettu, a nostra rispunsabilità hè a so propria durabilità, a sustenibilità vitale è a qualità di sta cità. Vogliu sottolineare una rispunsabilità per noi, micca solu naziunale, ma ancu versu u mondu. In questu sensu, lasciami dì chì una unità ligata à l'IRAP serà stabilita in IMM. È lasciami sottolineare chì seraghju un seguitore constante di questu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*