Imamoglu avvirtenu per u dopu meziornu "Nevarà per i 2 ghjorni interi"

Imamoglu avvirtenu per u dopu meziornu "Nevarà per i 2 ghjorni interi"

Imamoglu avvirtenu per u dopu meziornu "Nevarà per i 2 ghjorni interi"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlucuntinuò à informà u publicu nantu à a nevicata. Attraversu l'attenzione à l'oghje dopu meziornu, à a luce di i dati meteorologichi, İmamoğlu hà enfatizatu chì tanta nevicata cum'è tutti l'altri ghjorni hè prevista durante stu periodu. "Oghje, sperimenteremu a nevicata più pesante di tuttu stu periodu di 4-5 ghjorni", hà dettu İmamoğlu, avvistendu i citadini di ùn mai guidà, salvu micca necessariu. Spartendu l'infurmazioni chì a prufundità di a neve ghjunghje à 30 à 50 centimetri in alcune parti di a cità, İmamoğlu hà dettu: "U nostru serviziu di trasportu publicu hè cumplettamente à u vostru serviziu".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlucuntinuò a so infurmazione publica nantu à a nevicata, chì hà cuminciatu 2 ghjorni fà è era efficace in a cità. İmamoğlu hà fattu dichjarazioni à a luce di novi informazioni in u Centru di Coordinazione di Disastri (AKOM) in Eyüpsultan. Enfatizendu chì i dati meteorologichi anu dimustratu cumplettamente a verità è chì anu pigliatu precauzioni in questa direzzione, İmamoğlu hà dettu: "Oghje, u sabbatu 12 di marzu, a temperatura più freta di l'ultimi 30 anni hè stata misurata in a mattina. À a nostra stazione di Florya, 30 anni fà, in u 2003, -4 hè statu misuratu; Hè misuratu -4,4 quattru sta notte. In altri palori, avemu campatu a notte più freti di marzu inseme. In fatti, i mo amichi anu trasmissu chì stu clima fretu hè in gradu più bassu, in particulare in i parti sittintriunali. E ancu avemu statu infurmatu chì pò cullà finu à -7, -8, è i gradi percepiti di sta diminuzione à -15. Dunque, pudemu dì chì questu hè una misurazione di quantu e cundizioni climatichi, descritte cum'è u friddu siberianu, anu avutu un impattu altu nantu à a nostra cità ".

"NESSUN EVENTU BORING È TRISTE S'È ACCIDUTU"

Dicendu: "Avemu sperimentatu u risultatu di a preparazione di Istanbul per stu prucessu in u megliu modu pussibule, tutti essendu un stakeholder, l'implicazione di tutti in u prucessu à tempu, è chì 16 milioni di i nostri citadini da Istanbul à u livellu massimu l'accumpagnanu ". İmamoğlu hà dettu, aghjustendu chì nisun avvenimentu fastidiosu è tristu ùn hè accadutu finu à avà, hà determinatu chì questu era u risultatu di stu prucessu di cooperazione. Enfatizendu chì unu di i fatturi più impurtanti in stu successu hè chì i citadini ùn vanu à u trafficu, salvu chì ùn anu da esse, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu enfatizà chì u nostru trasportu publicu serve ancu i nostri citadini cun un intensu sforzu in questu sensu. . Avemu cuntinuatu u prucessu in quantu à i nostri autobus di metro è IETT in u modu più efficiente. U nostru trasportu di metro cuntinuò finu à 02.00:10 di notte. p.e.; U 2 di marzu, IETT hà purtatu 487 milioni 11 è sette mila passageri. L'1 di marzu, IETT hà purtatu di novu 961 milione 10 mila passageri. Metro, 1 milione 514 mila u 11 di marzu; Hà purtatu 1 milione 539 mila passageri l'XNUMX di marzu ".

"SPERIMENTAremu A NEVE PIÙ ALTA DI L'ALARMA DI 4-5 GIORNI"

À a luce di i dati meteorologichi, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à u dopu meziornu oghje è enfatizatu chì una nevicata hè prevista quant'è tutti l'altri ghjorni in questu periodu di tempu. Dicendu: "Oghje, sperimenteremu a nevicata più pesante di tutti questi allarmi di 4-5 ghjorni", ​​İmamoğlu hà dettu: "Per quessa, ùn deve micca esce è guidà una vittura, salvu s'ellu hè necessariu. U nostru serviziu di trasportu publicu, sia IETT è metro, è i nostri City Lines sò à u vostru serviziu cù a stessa frequenza. In questu sensu, per piacè cuntinuà à aduprà u trasportu publicu ". Spartendu l'infurmazioni chì u spessore di a neve ghjunghje à 30 à 50 centimetri in alcune parti di a cità, İmamoğlu hà avvistatu i citadini contr'à i risichi di congelazione è ghiacciata.

IMM SUMMARY DI I SO SERVIZI

Dichjarà chì e vacanze scolastiche è e decisioni di congedi amministrativi pigliate da l'Uffiziu di u Governatore di Istanbul anu alleviatu tutte l'istituzioni rispunsevuli, İmamoğlu hà ripetutu chì u cuntrollu di i camioni hà ancu cuntribuitu à stu sollievu. Nutendu chì IMM hè in u campu cù veiculi 2000 è quasi 10 mila persone, İmamoğlu hà dettu, "4 mila tunnellate di sale sò state aduprate in 44 ghjorni in totale; Dicemu chì 4 tunnellate di suluzione hè aduprata in 900 ghjorni. Mi piacerebbe chì sia cunnisciutu chì avemu scorte per tutti i bisogni ", disse. Dichjarà chì da u principiu di a nevicata, 198 mila pacchetti alimentari è 108 mila materiali mobili sò stati distribuiti in i punti di trafficu, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti:

  • I nostri servizii di toilette mobile cuntinuavanu.
  • 675 citadini senza casa sò stati ospitati da IMM.
  • Ogni ghjornu 655 tunnellate di manciari secchi cù un altu valore nutrizionale sò stati distribuiti à l'animali stray in 2 punti.

"SPERU CHE NOI PARLEMU SOLAMENTE DI BENEDIZIONE DI A NEVE"

Ripetendu chì tutte e misure sò state pigliate in u scopu di luttà contra a neve, İmamoğlu hà ancu ripetutu a so chjama à i citadini per cuntinuà a so cooperazione cun elli. Dichjarà chì l'effettu di a neve chì hè attualmente cascata nantu à e dighe hà da esse vistu dopu à a fusione, İmamoğlu hà dettu: "Speru; a settimana dopu, parlemu solu di l'abbundanza di neve è di a bellezza chì porta à l'agricultura. Sapemu ancu chì i nostri agricultori, chì sò impegnati in l'agricultura in a regione vicina, anu assai bisognu di sta terra. In questu cuntestu, vogliu i ghjorni quandu parlemu di e benedizioni di a neve. Vulemu ottene u risultatu di i nostri boni servizii inseme cù a cooperazione di i nostri 16 milioni di citadini è di i nostri concittadini, cù tutte l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, cù u nostru guvernatore, cù a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul.

UNKAPANI BRIDGE DESCRIPTION: "SIAmu in ogni locu; SIAMO IN VISIBILITÀ "

"A propositu, vogliu indicà una altra informazione", disse İmamoğlu, aghjustendu:

"U ponte di Unkapani hè statu assai parlatu ieri. C'era una apertura in i giunti di cunnessione quì. A 12.00:17.00 u ponte era chjusu à u trafficu. In u risultatu di l'investigazioni, ùn ci sò micca prublemi strutturali nantu à u ponte. Stu ponte flottante; Forse ci sò persone chì ùn sanu micca. A parte di l'apertura hè stata intervenuta da a Direzzione di i servizii marittimi inseme cù e squadre tecniche. U ponte Unkapanı hè statu apertu à u trafficu da XNUMX applicà un prucessu di tensione nantu à e catene quì. Questu hè - alcune urganisazioni scrivenu - Unkapani Bridge over the Golden Horn. Ùn hà nunda à fà cù a custruzzione chì avemu fattu nantu à u latu di a terra, a seccione cù u passaghju. Ma questu ùn hè micca un prublema strutturale; fissu. Semu in ogni locu; Semu in allerta ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*