Programma IPARD III Appruvatu da a Cummissione Europea

Programma IPARD III Appruvatu da a Cummissione Europea
Programma IPARD III Appruvatu da a Cummissione Europea

U prugramma IPARD III, chì serà implementatu trà 2021-2027, hè statu accettatu da a decisione presa da a Cummissione Europea. U Programma IPARD III, preparatu da a Direzzione Generale di Riforma Agricola di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, cum'è l'Autorità di Gestione, resta in vigore per i prossimi 7 (+3) anni.

555 MILIONI D'EURO DI FONDI SERÀ ALLUCATI

In u prugramma IPARD III, per u quale un fondo di 430 milioni d'euros hè statu attribuitu da a Cummissione Europea, a quantità di cuncessione chì deve esse distribuita à i beneficiari per u prugettu serà di circa 555 milioni d'euros, cù l'aghjunzione di a cuntribuzione naziunale. L'investimentu tutale chì deve esse aghjuntu à l'ecunumia hè previstu di più di 1 miliardi d'euros. U prugramma serà implementatu in 42 pruvince in u nostru paese.

In u scopu di u prugramma IPARD III;

M1- Investimenti in l'assi fisichi di l'imprese agricule: U sustegnu serà datu à u latti, a carne rossa, l'avicultura è l'avicultura d'ova.

M3- Investimenti per a trasfurmazioni è a cummercializazione di i prudutti agriculi è di a pesca: u sustegnu serà datu à i sottosettori cum'è a trasfurmazioni di latte, siero, centri di raccolta di latte, ova liquida, trasfurmazioni di carne, macelli, combina, almacenamentu di frutta è verdura, prudutti acquatici. trasfurmazioni è almacenamiento.

M4- Agricultura-Ambiente-Clima è Agriculture Biulogica : U sustegnu serà fattu da fà pagamentu di compensazione à i benefizii chì applicà nantu à una basa vuluntaria in e regioni pilotu nantu à i sughjetti di cumbattimentu di l'erosione, a biodiversità è l'agricultura biologica.

M5- Sviluppu di Strategii di Sviluppu Locale - Approcciu LEADER: I prughjetti per u sviluppu di e zone rurali seranu sustinuti per mezu di Gruppi d'Azzione Locale stabiliti in e zone rurale.

M6- Investimenti in Infrastruttura Publica in Zone Rurali: I guverni lucali seranu supportati in strade, ponti, gestione di rifiuti, gestione di l'acqua, tecnulugie di l'infurmazione-comunicazione è investimenti in energia rinnuvevuli.

M7- Diversificazione di l'Attività Agricole è u Sviluppu di l'Affari: A produzzione di culturi, l'apicoltura, i prudutti à valore aghjuntu, l'artisanat, u turismu rurale, i parchi di machini è e instalazioni d'energia rinnuvevuli seranu supportati solu in e zone rurale.

M10- Servizi di Cunsulenza: Questi servizii seranu utilizati per cuncepisce è finanzià servizii di cunsulenza per l'imprese agricule è l'agricultori chì operanu in e zone rurale.

U prugramma hà da cumincià à esse implementatu in l'ultimu trimestre di u 2022 cù a firma di l'Accordu Quadru, l'Accordu Settoriale è l'Accordu Finanziariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*