A "Settimana Internaziunale di l'Edizione di Istanbul" principia!

A Settimana Internaziunale di l'Edizione di Istanbul principia
A Settimana Internaziunale di l'Edizione di Istanbul principia

A "Settimana Internaziunale di l'Edizione di Istanbul", chì serà urganizata cù a participazione di i principali editori di u mondu è l'urganisazioni di l'editori internaziunali, si terrà u 7-11 di marzu.

In a settimana da esse urganizata sottu a guida di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'istituzioni naziunali è internaziunali di stakeholder, in particulare l'Associazione Prufessiunale di Stampa è Editoria Turca, l'Associazione di Stampa è Editoria, a Càmera di Cummerciu di Istanbul è l'Associazione Turca di Editori. avè locu.

À a cunferenza di stampa tenuta à l'Atlas Cinema di Istanbul, u Vice Ministru di Cultura è Turismu Ahmet Misbah Demircan hà dettu chì Turchia hè diventata unu di i paesi principali in u mondu in quantu à u numeru di tituli è a dimensione di u mercatu publicati in l'industria di l'editoria. l'ultimi 15 anni.

Demircan hà dettu chì u numeru di opere prodotte in 2021 hè di 87 230, "Grazie à a forte cooperazione è a terra di dialogu creata trà u nostru Ministeriu, e nostre istituzioni pubbliche è i cumpunenti di u settore di l'editoria, sò stati fatti passi impurtanti per rinfurzà l'infrastruttura. di u settore, per risolve i prublemi strutturali, è parechje attività è prughjetti sò stati realizati. . In questu cuntestu, alcuni prugrammi di sustegnu finanziariu sò stati ancu implementati. Intensi sforzi sò ancu fatti per inizià novi per sustene a nostra industria ". disse.

Enfatizendu chì a Turchia hè unu di i paesi chì hà fattu u prugressu più veloce in u settore di a trasmissione internaziunale, Demircan hà dettu:

"A nostra visione di basa hè di fà di Istanbul una cità induve a futura strategia di trasmissione internaziunale hè furmata in l'anni à vene. Cum'è unu di i passi più impurtanti, urganizemu a Settimana Internaziunale di Edizione di Istanbul u 7-11 di marzu cù a participazione di i principali editori di u mondu, urganisazioni internaziunali è rapprisentanti principali di i circoli editoriali internaziunali. In questu cuntestu, anu da esse realizatu parechje manifestazioni induve seranu valutati i sviluppi internaziunali in u settore, si feranu riunioni bilaterali è multiple cummirciali, seranu realizate attività di traduzzione literaria, cumpetenu idee è prughjetti per u sviluppu di l'editoria.

Demircan hà infurmatu chì un totale di 72 editori, 332 di quale sò internaziunali, da i paesi 555 assisteranu à e riunioni di publicazione prufessiunale, è hà dichjaratu chì l'invitatu d'onore hè l'Ungheria.

Affirmando chì a gala di l'avvenimentu si terrà u 9 di marzu, Ahmet Misbah Demircan hà dettu: "Faremu a notte di gala è a nostra cerimonia di premiazione in a Sala di Teatro di u Centru Culturale Atatürk. Sta notte, presenteremu premii à quelli chì cuntribuiscenu à l'espansione di a trasmissione turca in u mondu, à a prumuzione di a nostra cultura à l'esteru è à aumentà a parte di u nostru paese in u scambiu internaziunale di copyright, è à i vincitori di l'idea di publicazione. maratona. Puderemu ancu mette in scena una dramma di teatru chì permetterà di spiegà a nostra cultura, literatura è edizione à a participazione internaziunale per via di a lingua di l’arte. disse.

I Workshops Internaziunali di Traduzzione Litteraria si terranu da u 8 à l'7 di marzu, è a Maratona di l'Idee di l'Edizione si terrà u 11 à l'7 di marzu à l'Hotel Lazzoni, in parte di a Settimana Internaziunale di l'Edizione di Istanbul, chì u so prugramma di apertura si terrà à l'Hotel Grand Cevahir 8 di marzu.

U 7th International Istanbul Publishing Professional Meetings si terrà à l'Hotel Grand Cevahir l'8-10 di marzu, è a notte di gala è a cerimonia di premiazione si terrà u 9 di marzu à l'Atatürk Cultural Center Theatre Hall.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*