Correranu in Istanbul è susteneranu e Scole di Village

Correranu in Istanbul è susteneranu e Scole di Village
Correranu in Istanbul è susteneranu e Scole di Village

L'Associazione Village Schools Exchange Network (KODA), chì urganizeghja una campagna per sustene i prufessori di u paese in a Mezza Maratona di Istanbul, cerca novi corridori per unisce à elli.

Village Schools Exchange Network (KODA) currerà per #KoydeBeyiEducation à a Mezza Maratona di Istanbul, chì si svolgerà u 27 di marzu. In u scopu di ghjunghje sin’à 100 curridori, l’associu urganizerà Campi di Formazione di Basa per sustene u sviluppu persunale è prufessiunale di i prufessori chì travaglianu in paesi cù e donazioni ch’ella raccolga grazia à i so curridori.

Qualchese pò curriri in a Mezza Maratona di Istanbul. Ùn ci hè micca esigenza per i vuluntarii per esse atleti o avè un fondo di corridore. Qualchese chì si registra finu à u 15 di marzu pò curriri per e scole di u paese in a Mezza Maratona di Istanbul.

Quelli chì volenu curriri in nome di KODA, dopu avè registratu cum'è corridori, simpricimenti creanu una registrazione attraversu Adım Adım è sparghje e so campagne. I prufessori di u paese seranu sustinuti da donazioni à e campagne.

"I maestri di u paese custruiscenu u nostru futuru"

Menekşe Canatan, Coordinatore di Comunicazione è Sviluppu di Risorse KODA, hà parlatu di l'impurtanza di sustene i maestri di u paese è hà dettu: "I maestri di u paese custruiscenu u nostru avvene. Hè u nostru duvere di ùn lascià solu in i so lochi di u duvere è di susteneli in modu persunale è prufessiunale. Ci vole à sustene u sviluppu parsunali è prufessiunale di i nostri maestri di paese, chì spessu facenu assai di più chè un mistieru d’insignamentu per un paese. Empowering i maestri di u paese hè u passu più impurtante per una educazione megliu in u paese.

Canatan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Per quessa, cum'è KODA, cuntinuvemu a nostra attività inseme cù i nostri maestri dapoi 5 anni. Assicurendu chì ricevenu furmazione da formatori esperti nantu à i sugetti chì anu bisognu, è apremu spazii per sustene e so pratiche di apprendimentu l'un l'altru. Avemu ancu preparatu i nostri Campi di Training Basic per questu scopu. Avemu avutu più di 100 maestri di u paese chì assistenu à u campu, chì avemu tenutu per a prima volta l'annu passatu. Quist'annu, avemu bisognu di più corridori è donatori per chì più prufessori chì travaglianu in paesi ponu prufittà di sti furmazioni ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*