U rifiutu da Ukome per l'aumentu di u trasportu publicu in Istanbul

U rifiutu da Ukome per l'aumentu di u trasportu publicu in Istanbul
U rifiutu da Ukome per l'aumentu di u trasportu publicu in Istanbul

I pruposti, chì includenu l'aumentu di a tarifa obbligatoria è l'immubiliare di i tariffi Istanbulkart per i studienti di più di 25 anni, purtati à l'agenda UKOME da i cummercianti di trasportu publicu è IMM, sò stati rifiutati da a maiò parte di i voti di i rapprisentanti di u Ministeru. U Sicritariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dettu: "Cum'è IMM, avemu da fà un sussidiu di 15 miliardi di lire per impedisce chì u trasportu publicu sia tagliatu in Istanbul quist'annu. "Hè necessariu di fà sti regulamenti per a sustenibilità di i servizii publichi", disse.

A riunione di Marzu di u Centru di Coordinazione di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) (UKOME) hè stata tenuta à Çırpıcı İBB 1453 Strutture Suciali. In a riunione presiduta da u Segretariu Generale IMM Can Akın Çağlar, a pruposta di aumentu di a tarifa risultante da l'aumentu di i costi chì i cummercianti di trasportu publicu è IMM anu purtatu inseme à l'agenda UKOME hè stata discussa.

ÇAĞLAR: "Avemu da presentà 15 miliardi di lire"

Parlendu di a pruposta chì prevede un aumentu di 50 per centu in IETT, Metro Istanbul, City Lines, minibus, taxi è tariffi di minibus è un aumentu di 40 per centu in i tariffi di serviziu, u secretariu generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà dettu chì i cummercianti di trasportu è i cunsumatori anu ragiò per via. a crisa ecunomica è a guerra chì scuzzulò a Turchia.Dicia chì si parlavanu di qualcosa. Çağlar hà dettu chì, malgradu i 5,5 miliardi di lire destinati à u sussidu di trasportu publicu in u bilanciu, oghje IMM duveria fà un sussidiu di 15 miliardi di lire per impedisce u trasportu da esse tagliatu.

"In altri palori, avemu da aduprà una grande risorsa di 15 miliardi di lire per scopi di suvvenzione per chì u trasportu publicu ùn si ferma micca, ritirà da a custruzzione di altre opere. Mentre avemu suvvenzionatu solu IETT per 10 milioni di lira per ghjornu à u principiu di l'annu, oghje simu à u puntu induve paghemu 27 milioni di lira per ghjornu. Semu d'accordu chì i servizii publichi ùn devenu micca prufittu. In ogni casu, per a sustenibilità di sti servizii, hè ubligatoriu per fà questi arrangiamenti, ancu s'ellu ùn hè micca in nome di cresce. Questa hè l'aspettativa di i nostri cummercianti è istituzioni IMM ".

I COSTI AUMENTATE DI 53 PERCENT

U Manager di i servizii di trasportu publicu IMM Barış Yıldırım, in a so riunione cù i rapprisentanti di i cummercianti; Hà dichjaratu chì anu determinatu chì ci hè statu un aumentu di u 24-2021 per centu in u carburante è un aumentu di u 45 per centu in u costu tutale da quandu l'ultimu aumentu hè statu datu u 50 di dicembre di u 53.

U direttore generale di l'IETT, Alper Bilgili, hà ancu nutatu chì l'IMM duverà subsidià l'IETT da 10 miliardi di lire questu annu per via di l'aumentu di i costi di carburante è di travagliu.

U direttore generale di Metro Istanbul, Özgür Soy, hà dichjaratu chì a fattura di l'electricità, chì era di 2021 milioni di lire in ghjennaghju 19, hè aumentata à 2022 milioni di lire in ferraghju 63 è più di 70 milioni di lire in marzu, è hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di mantene u trasportu publicu in u XNUMX. Istanbul cù questi costi ".

A DOMANDA DI I TRADISTI ùn hè statu cunsidaratu.

U presidente di a Camera di Taxi Drivers d'Istanbul, Eyüp Aksu, hà dettu: "Hè diventatu una necessità per noi di dumandà stu aumento. I nostri cummercianti soffrenu, certi veiculi ùn funzionanu micca è certi di i cunduttori lascianu u so travagliu. "I nostri cummercianti passanu avà u 60 per centu di i soldi chì guadagnanu in carburante", disse.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TURYOL, Yunus Can, hà dettu ancu chì a tarifa d'aumentu pruposta hè stata mantenuta à a tarifa più bassa è era luntanu da copre e perdite in u trasportu marittimu.

Turgay Gül, presidente di l'Associu di i Trasportatori d'Istanbul, hà enfatizatu chì u prezzu di u carburante hà aumentatu da 27 lire in più di l'aumentu di 10 per centu chì anu ricevutu, è hà dettu: "Vulemu compie a stagione di furmazione finu à ghjugnu invece di guadagnà soldi".

A pruposta di u "Regulamentu di e Tariffe di u Trasportu Pùblicu", chì hè stata messa in votu dopu chì l'opinioni sò state espresse, hè stata rifiutata da a maiò parte di i voti di i rapprisentanti di u Ministeriu.

A TARIFFA SCONTATA ISTANBULKART TARIFFA NON ERA ACCETTATA.

A pruposta discututa in a riunione, chì includeva l'immubiliare di i tariffi di a carta d'Istanbul per i studienti di più di 25 anni, hè stata ancu rifiutata da a maiò parte di i voti, in linea cù u votu negativu di i rapprisentanti di u Ministeru.

Hè statu dichjaratu chì a diminuzione di i tassi di abbunamentu di i Istanbulkart hà causatu un aumentu di u numeru di Istanbulkarts datu à i studienti universitari (cumpresa l'educazione aperta), è hè statu enfatizatu chì u 2009 per centu di u numeru di Istanbulkarts emessi trà 2022 è 47 eranu studenti universitari ( inclusa l'educazione aperta).

Utku Cihan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà ricurdatu chì, cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, mantenenu a carta blu mensile di i studienti à 78 lire per furnisce un trasportu còmode per i studienti, è hà dettu chì anu determinatu chì questu hè abusatu da iscrizzione per l'educazione aperta, è chì impediscenu questu hè impurtante per prutege e risorse di Istanbulites.

Rapprisintanti di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, Serdar Yücel, hà dichjaratu chì u Cunsigliu di Statu avia decisu chì nisuna discriminazione puderia esse fatta trà i studienti università è hà dumandatu chì a pruposta sia rivalutata in a sub-commissione à a luce di sta decisione.

A "Proposta per u Regulamentu di i Tariffe Scontate di a Carta di Istanbul", chì hè stata messa in votu dopu à i cumenti, hè stata rifiutata da a maiò parte di i voti di i rapprisentanti di u Ministeru.

À a riunione, a pruposta di "Revisione di a direttiva di noleggio di biciclette" per esse operata da l'IMM in l'Isule hè stata mandata à u sottucomitatu per a rivalutazione di u votu di a maiurità. A pruposta "Revision of the Upper Ege Limit for Public Transport Vehicle Usage Certificate Driver to 66" hè stata rifiutata da u votu di a maiurità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*