Agenda d'Istanbul Disoccupazione è Occupazione

Agenda d'Istanbul Disoccupazione è Occupazione
Agenda d'Istanbul Disoccupazione è Occupazione

İSPER A.Ş. è l'Uffici Regionali per l'Impiegazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, cù più di 10 mila persone in Istanbul, anu pigliatu u pulsu di u mercatu di u travagliu. Sicondu i risultati di a ricerca, u livellu di disoccupazione trà e donne cù educazione superiore, giovani è disoccupati di longa durata in Istanbul hè alarmante.

A riunione tematica "Agenda di l'Impiegazione è a Disoccupazione in Istanbul", urganizata da a filiale di IMM İSPER (Istanbul Personnel Inc.) è l'Uffici Regionali di l'Impiegazione IMM, hà fattu u 17 di marzu à u Centru di Cungressu di Istanbul.

À a riunione, u rapportu di ricerca "Istanbul Labor Market: Structural Features and Problems" preparatu in cuuperazione cù BETAM (Bahçeşehir University Center for Economic and Social Research) è Istanbul Planning Agency (IPA) hè statu spartutu cù u publicu.
Sicondu a ricerca realizata da l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul intervistando 10 persone in u campu, a parte di i disoccupati di longa durata in u totale di disoccupati hè stata registrata cum'è 83 per centu in 2021.

L'AUMENTU U DISOMPIO DI E FEMME EDUCATIVA hè PERICULUOSU

Sicondu a ricerca, mentri a parte di e donne graduate di l'istruzione superiore in u totale di disoccupati era di 42,8 per centu, sta rata era di 20,7 per centu per l'omi. A taxa di disoccupazione di i ghjovani hè ancu aumentata in Istanbul. Mentre chì sta tarifa hè 22,8 per centu per l'omi; per e donne, era 30 per centu. Mentre chì a rata di participazione di a forza di travagliu per l'omi diminuite da 77,1 per centu à 71,9 per centu in un annu; sta rata per e donne diminuite da 37,6 per centu à 33,6 per centu.

Mentre i tassi d'impieghi in Istanbul eranu 2018 per centu per l'omi in 68,6, sta rata hè diminuita à 2020 per centu in 62. In u stessu periodu, sta rata diminuì da 33 per centu à 28 per centu per e donne.

200 MIL FEMME HAN SIMPUGATE

In u pannellu tenutu dopu à a presentazione di u rapportu di ricerca, u Direttore Generale İSPER Banu Saraçlar hà dettu: "Ci sò stati seri perdite in l'impieghi in l'anni dolorosi chì avemu campatu dopu à 2018, in particulare l'impieghi di e donne hè statu più affettatu; Circa 200 mila donne persu a so forza di travagliu in Istanbul; Hè andatu in daretu 5 anni in quantu à a participazione di e donne à a vita di u travagliu ". disse.

Banu Saraçlar hà rimarcatu chì u tassu di l'impiegu femminile in Istanbul, chì hè da 28 per centu à 62 per centu, hè menu di a mità di u tassu di l'impiegu maschile, è hà dettu chì ci hè inuguaglianza in i salarii. Saraçlar hà dettu: "E donne è i salari di l'aspettativa di e donne sò 16 per centu daretu à quelli di l'omi".

Enfatizendu chì u guvernu cintrali hà una grande rispunsabilità per u disoccupazione, Banu Saraçlar hà dettu: "In quantu İSPER, chì cuntribuisce à l'implementazione di e pulitiche di Risorse Umane di IMM, simu ancu cuscenti di a nostra rispunsabilità. Aiutemu i ricercatori di travagliu à truvà un impiegu in i nostri Uffici Regiunali di l'Impiegazione. Inoltre, furnimu una furmazione prufessiunale per l'impieghi in l'Istitutu İSMEKs è furnisce qualificazioni à i disoccupati. Offriamu novi impieghi, in particulare per i ghjovani donne disoccupate ".

FIAMU PIÙ DI 38 MIL PERSONE

Yiğit Oğuz Duman, Cunsigliere di u Presidente di İBB Gestione di Risorse Umane è Organisazione, hà dettu: "Ùn hè micca pussibule per noi di stà un spettatore à u crescente disoccupazione è a miseria urbana in Istanbul. Avemu stabilitu un sistema di impiegu è HR basatu in meritu in IMM è e so filiali. Offriamu un impiegu efficiente cù un sistema di reclutamentu ghjustu è trasparente ". disse.

Yiğit Oğuz Duman hà rimarcatu chì l'IMM hà stabilitu Uffici Regiunale per l'Impiegazione cum'è una soluzione à u disoccupazione, è hà enfatizatu chì anu piazzatu più di 38 mila persone in u settore privatu attraversu Uffici di Impiegazione. À u listessu tempu, per aumentà l'impieghi femminili, noi, cum'è İBB, furnimu un impiegu per e donne in professioni rivoluzionarie cum'è cunduttore d'autobus, pompiere, driver di parcheghju, meccanicu. Apermu i kindergartens, impiegemu e mamme chì lascianu i so figlioli in i nostri kindergartens in cundizioni sicuru è adattati. Aghjunghjemu i nostri studenti universitari cù opportunità di travagliu part-time in u settore privatu attraversu PfP. I ghjovani chì cuntribuiscenu à u so sviluppu persunale è a so visione sò impiegati in u settore privatu cù u "Programma Young Talent", chì hè statu creatu per i diplomi di l'università è assistitu da 900 ghjovani. "dissi.

FEATURED DATA IN U RAPPORTU

• Sicondu a ricerca realizata da BETAM è IPA, ci hè apprussimatamente 2021 milioni 12 mila pupulazione in Istanbul in 200. Hè stimatu chì circa 5 milioni 930 mila di sta figura hè sottu à u liceu, 3 milioni 150 mila hè à u liceu è 3 milioni 120 mila hè à u livellu di l'educazione superiore.
• U periodu d'educazione mediu in Istanbul hà righjuntu circa 11 anni.
• 25,6 per centu di a pupulazione travagliabile d'Istanbul hè un graduatu di educazione superiore; 25,9 per centu sò graduate di u liceu; 48,6 per centu di elli sò graduate sottu u liceu.
• In u gruppu di età 15-29, a parte di quelli chì anu educazione superiore hè 46,3 per centu per e donne è 36,5 per centu per l'omi. In l'istruzione superiore, e donne superanu assai l'omi in a pupulazione ghjovana.
• L'aumentu di i disoccupati femminili educati era assai preoccupante. A parte di e donne disoccupate cù diplomi d'istruzione superiore in u totale di disoccupati hè aumentata à 42,8 per centu per e donne è 20,7 per centu per l'omi.
• In l'istruzione superiore, e donne superanu assai l'omi in a pupulazione ghjovana. I ghjovani donne eranu più educati cà l'omi, ma eranu ancu più probabili di esse disoccupati, cum'è mostratu sopra.
• U tassu di disoccupazione di i ghjovani aumentò in Istanbul. Hè righjuntu u 22,8 per centu in l'omi è u 29,9 per centu in e donne.
• U disaccordu trà l'offerta è a dumanda di travagliu, da una banda, frena l'aumentu di l'impieghi, da l'altra parte solidifica u disoccupazione.
U 17,8 per centu di l'impiegati in Istanbul ùn sò micca soddisfatti di u so travagliu. L'insatisfazione di u travagliu hè di 19,1% per l'omi è 14,5% per e donne.
• A causa più cumuna di l'insatisfaction di u travagliu hè un ingressu bassu. 63.4 per centu.

• Ricerca; Mostra chì a vasta maiuranza di i cercadori di travagliu (71,5%) in Istanbul anu a sine qua non per accettà un travagliu offertu. A cundizione più cumuna (55,2%) hè di esse assicurata. E cundizioni sò vicinu à a casa (41,3 per centu), u travagliu à tempu pienu (30,5 per centu), i diritti cum'è u viaghju / l'alimentariu (30,2 per centu) è un travagliu adattatu per a professione per a quale sò stati furmatu (15,2 per centu).
• 46 per centu di a forza di travagliu femminile in Istanbul cunsidereghja a cundizione d'esse vicinu à a casa impurtante quandu cercanu un impiegu.
• 68 per centu di quelli chì anu persu u so travagliu in Istanbul sò privati ​​di prestazioni di disoccupazione. Solu u 6,5 per centu di i disoccupati ponu prufittà di prestazioni di disoccupazione.
• In 2021, u numeru di l'impiegati senza registrazione SGK hè stimatu à circa 950 mila. Solu 22 mila d'elli, o 2,3 per centu, cercanu un travagliu registratu.
• I settori chì sò stati più affettati durante u periodu pandemicu eranu i rami di l'attività cù un altu risicu di contaminazione, cum'è l'alloghju è l'alimentariu, a salute è l'educazione. Mentre chì e cumpagnie chì anu pussutu furnisce u serviziu di a casa in i ghjorni di chjusi cumpleti minimizavanu i danni, l'imprese chì ùn puderanu micca fà questu sò stati esposti à grandi perdite ecunomiche.
• A causa di a pandemia, u tassu di disoccupazione in l'attività di alloghju è di risturazione hè stimatu à 21,7 per centu.
• L'effettu di a pandemia nantu à l'impieghi in settori altru ch'è l'attività di l'alloghju è di a risturazione hè sparitu in u terzu trimestre di u 2021.
• Mentre hè pussibule di dì chì e cumpagnie chì operanu in u settore di a fabricazione anu sopravvissutu à a pandemia cù un ligeru dannu è ancu un aumentu di l'impieghi, l'effettu pusitivu di a pandemia pò esse citatu per l'imprese chì operanu in settori adattati per e-commerce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*