İzmir hè pronta per l'8 di marzu u ghjornu internaziunale di a donna

İzmir hè pronta per l'8 di marzu u ghjornu internaziunale di a donna
İzmir hè pronta per l'8 di marzu u ghjornu internaziunale di a donna

A municipalità metropolitana di Izmir hà preparatu un prugramma di sei ghjorni per u 8 di marzu u ghjornu internaziunale di a donna. A serie di manifestazioni trà u 4 è u 9 di marzu cù u slogan di « Un mondu ghjusta è uguale cù e donne in tutti i campi di a vita » principia dumane cù l'Esposizione di u travagliu di a donna è u mercatu di vendita, induve i stands di e cuuperative si svolgeranu à l'uffiziu. Fabbrica storica di gas di carbone.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerUn prugramma di avvenimentu di sei ghjorni era previstu per l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, in linea cù a visione di "città amichevule per e donne". In u scopu di u prugramma, chì hè statu preparatu cù u slogan "Un mondu uguale è ghjustu cù e donne in tutti i campi di a vita", hè destinatu à attirà l'attenzione à u travagliu di e donne è u rolu di e donne in a produzzione. In u scopu di a serie di avvenimenti chì durà trà u 4 è u 9 di marzu, ci hè un prugramma cumpletu, da l'attelle di produzzione à l'esibizioni, da i jogs notturni à i tour di u Golfu, cuncerti è teatri.

Primu avvenimentu Fiera di u travagliu di e donne è Mercatu di vendita

Ci saranu stands di cooperative di e donne in u Mercatu di l'Esposizione è di a Vendita di u travagliu di e donne, chì ponu esse visitati in a Fabbrica storica di gas di carbone trà 4-6 di marzu. I tende di attellu di ANAHTAR Women's Studies Holistic Service Center, chì hè statu stabilitu in u Campus di Prughjetti Suciali Ornekkoy cum'è un centru di vita cumuna è di sulidarità per aumentà a participazione di e donne in a vita suciale, serà ancu apertu per trè ghjorni à a Factory Coal Gas Storicu. Esperti in i so campi si riuniscenu cù i participanti à l'Atelier di Formazione Prufessiunale è di Hobby, Atelier d'Uguaglianza di Genere, Educazione è Cunsigliu Psico-Sociali, Atelier di Sport è Artu è Tenda di ghjocu per i zitelli. "4 Years Younger" Incontru cù Ülkümen Rodoplu u 14.00 di marzu à 10, u fenomenu di e social media Ece Dündar à 15.00, u gruppu di teatru di e donne ANAHTAR u 5 di marzu à 16.00, è e donne SEFTİT Ürkmez u 6 di marzu teatru è cuncerti.

L'attellu seranu ancu urganizati cum'è parte di l'attellu.

U sabbatu 5 di marzu, ci hè un attellu "Versu u Summit di l'Uguaglianza di Genere di İzmir" trà 12.30-17.00 à a Storia Fabbrica di Gas di Carbone. In u scopu di l'attellu, chì si terrà cum'è attività di gruppu chjusu, ci saranu attelli à partesi da 14.00. Inoltre, l'artisti di l'invitati teatrali anu da esse realizatu cù u tema di l'ugualità di genere.

Ci hè ancu una corsa di notte.

Dumenica u 6 di marzu, à 20.00 ore, hè urganizata una corsa speciale per l'8 di marzu, ghjornu internaziunale di a donna. A corsa, chì principiarà davanti à l'Agora Ancient City, finisce in u Orange Garden in Konak. I corridori anu l'uppurtunità di curriri in a ricchezza culturale di u Bazar Storicu di Kemeraltı nantu à a pista di quattru chilometri cuncepita cum'è a "Corsa di Divertimenti". U numaru di i participanti in l'urganisazione, chì hè apertu micca solu à e donne, ma à tutti, era limitatu à mille persone. I participanti si registranu http://www.maratonizmir.org Pudete fà da u situ ufficiale. Dopu à a corsa, ci sarà divertimentu accumpagnatu da musica live.

88 voci femine si scontranu

Lunedì, 7 di marzu, à u Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM), "E donne di a Republica cantanu in Izmir! Ci sarà un avvenimentu di coru chjamatu "U mondu hè à sente". Cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di İzmir, l'Unione di Forza di l'Organizazioni Voluntarie di İzmir Tülay Aktaş è l'Associazione Belga di e Donne Turche, 88 voci femminili amatoriali si scontranu cù l'amatori d'arte in commemorazione di l'88 anniversariu di l'accordu di Mustafa Kemal Atatürk u dirittu di votu è esse elettu à u Turcu. donne. Ümit Bulut serà u direttore artisticu di u cuncertu, induve si cantanu canti femminili, canti folk, tangos, valzers è marche.

I premii Izmir Star seranu datu

A Cerimonia di Premiu Izmir Star, induve a Municipalità Metropolitana di Izmir premia esempi di boni pratiche per a prevenzione di tutte e forme di viulenza è di discriminazione contru à e donne, si terrà u marti 8 di marzu à 19.30 in u Ahmed Adnan Saygun Art Center. Dopu à a cerimonia di premiazione, ci hè u cuncertu Farewell Songs. Ahmet Selçuk İlkan, Bora Gencer, Fatih Erkoç, Gökhan Güney, Işın Karaca, İlham Gencer, Keremcem, Tayfun, Toprak Sergen, Yeşim Salkım, Yonca Evcimik è Zeynep Dizdar scontranu cù a ghjente di İzmir.

Tour di u Golfu per e donne

A Municipalità Metropolitana di Izmir farà ancu e donne di Izmir sperimentà u piacè di u Golfu l'8 di marzu, u ghjornu Internaziunale di a Donna. Ci sarà ancu un cuncertu di musica in diretta durante a tour di u Golfu da esse fatta cù u nostalgicu Bergama Ferry, un veteranu di 70 anni di u Golfu. U battellu partirà da u portu di Üçkuyular u marti 8 di marzu di u 2022. U tour gratuitu di u golfu urganizatu da İZDENİZ serà trà 14.00-16.00. Per unisce à a nave, chì navigherà cù una capacità tutale di 175 persone, una riservazione hè necessaria chjamendu u numeru "320 00 35".

Purple Shalwar

U marcuri 9 di marzu, u teatru di u teatru Mor Shalvar serà in scena in Kültürpark İzmir Sanat. Scritta da Ferhat Lüleci è diretta da Ufuk Aşar, u dramma Mor Shalvar, premiatu u Premiu di Scrittura Erhan Gökgücü, u primu di quale hè statu tenutu in u 2021, serà messi in scena da l'attori di u Teatru di a cità di İzmir.

L'imprenditorialità serà discutitu

A Direzzione di l'Ecunumia Urbana è l'Industrie Innovative di a Municipalità Metropolitana di İzmir urganizeghja "Incontru di l'imprese d'Izmir in Belgio" in cuuperazione cù İZIKAD (Associazione di e donne d'affari di İzmir) è l'Uffiziu di Cunsigliu per l'Ecunumia è u Cummerciu di a Regione Turchia-Bruxelles. U pannellu, chì si terrà l'8 di marzu in Ahmed Adnan Saygun Art Center Small Hall, trà 09.30:12.00 è XNUMX:XNUMX, includerà sessioni nantu à "incentivi statali per l'imprenditrici femine", "a dirigenza è l'aspetti di e donne" è "interculturali di e donne". imprenditorialità".

"Violenza fantasma"

A mostra di Metin Ünsal "Ghost Violence" si scontra cù l'amatori d'arte trà u 3-31 di marzu à İzmir Sanat. In a settimana di l'8 di marzu, una data impurtante in a lotta di e donne chì sò state sottumessu à a viulenza è a discriminazione, a mostra custituita da pitture, sculture è arrangiamenti spaziali chì esprimenu i strati di dulore creati da a viulenza in l'ànima pò ancu esse visitata à Galleria A in Alsancak trà u 4 di marzu è u 2 d'aprile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*