Izmir European Jazz Festival hà iniziatu

Izmir European Jazz Festival hà iniziatu
Izmir European Jazz Festival hà iniziatu

Urganizatu da a Fundazione Izmir per a Cultura, l'Arte è l'Educazione, u 29th Izmir European Jazz Festival hà iniziatu cù l'ospitu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. U festival, chì hà iniziatu cù a performance di "Nat King Cole Project" da Eylül Ergül è Önder Focan Group, cuntinuerà finu à u 2 d'aprile.

Municipiu Metropolitanu di Izmir, presidente Tunç SoyerU 29th Izmir European Jazz Festival, sustinutu da a visione di unisce Izmir cù u mondu cum'è una cità di cultura è arti, hà iniziatu cù u cuncertu di apertura. À u cuncertu à u Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM), unu di i musicisti più brillanti di a ghjovana generazione, Eylül Ergül, è u grande maestru di u mondu jazz, Önder Focan Group, pigliò u palcuscenicu cù u "Nat King Cole Project". " è hà cantatu i canti indimenticabili di a legenda di a musica jazz mundiale, Nat King Cole. Mustafa Özuslu, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA moglia di Neptün Soyer, Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir è Membru di u Gruppu CHP Sözcüsü Nilay Kökkılınç, artisti è parechji citadini anu assistitu. Prima di u cuncertu, à a cerimonia cù a presentazione di Ümit Tunçağ, u presidente di u Cunsigliu di a Fundazione Izmir per a Cultura, l'Arte è l'Educazione (İKSEV) Filiz Eczacıbaşı Sarper hà presentatu placche di apprezzamentu à i sustenitori di u Festival.

Attelli è avvenimenti gratuiti pieni d'arte

Urganizatu da İKSEV, cù a cuntribuzione di u Cunsulatu Italianu di İzmir, u Cunsulatu Onorariu di a Svizzera in İzmir, l'Ambasciata di a Repubblica Slovacca, l'Istitutu Goethe İzmir è l'Institut François Turchia-İzmir, è cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u festival duverà finu à aprile. 2.

In parte di u festivale, u cuncertu "Metamorfosi Italiana", chì si terrà u luni 7 di marzu à 20.00 ore à l'AASSM, mette in mostra a cumminazzioni di u flicornu (cornetta) è u pianoforte. "Cumu possu ascolta jazz" di Ümit Tunçağ à İKSEV u marti 8 di marzu à 18.00. Hà una entrevista. U publicu di u festival hà l'uppurtunità di sente u pianista è cumpusitore svizzeru Marc Perrenoud cù u so trio à l'AASSM u ghjovi 10 di marzu di u 2022. U pueta, curatore, viaghjatore, narratore è u direttore d'arte di a galleria @ayzeradant Nihat Özdal urganizerà un attellu nantu à "Jazz of Literature, Literature of Jazz" u venneri 11 di marzu à 18.30 à IKSEV.

Programma riccu di musica da l'Europa à a Turchia

U sabbatu 19 di marzu, u batterista slovacu Martin Valihora è a so banda, chì si sò fatti un nome nantu à i palchi di jazz mundiali, esceranu à l'AASSM. Olivia Trummer, unu di i nomi più impurtanti in u jazz, farà un attellu cù i ghjovani musicisti in IKSEV u marcuri 23 di marzu à 11.00:24. Jeudi 20.00 mars à 1h, Rosario Bonaccorso à la basse et Nicola Angelucci à la batterie interpréteront « For You ». U festivale finisce cù dui cuncerti consecutivi di Marc Buronfosse è a so banda, cunnisciuti per u so travagliu straordinariu. U gruppu si metterà in scena à l'Institut Français İzmir u venneri 2 d'aprile è à l'AASSM u sabbatu XNUMX d'aprile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*