Cume u Spiritu di Izmir Star Aumenta, u Cuntrattu di Istanbul brillarà di novu

Cume u Spiritu di Izmir Star Aumenta, u Cuntrattu di Istanbul brillarà di novu

Cume u Spiritu di Izmir Star Aumenta, u Cuntrattu di Istanbul brillarà di novu

A Star Izmir, premiata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per esempi di bona pratica in uguaglianza di genere, hà trovu i so pruprietari. Parlendu à a notte induve i prughjetti di uguaglianza di genere sò stati premiati per a prima volta da un guvernu lucale, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer"Cumu u spiritu di l'Ismir Star cresce, a Cunvenzione di Istanbul brillarà di novu", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Cerimonia di Premiu İzmir Star s'hè tenuta cun grande entusiasmu l'8 di marzu, Ghjornu Internaziunale di a Donna, in linea cù a visione di a Turchia "città amichevule per e donne". I premii attribuiti à esempi di boni pratichi in quantu à l'uguaglianza di genere in u scopu di cumbatte ogni tipu di viulenza è discriminazione contru à e donne da a Municipalità Metropolitana di Izmir anu truvatu i so pruprietari cù una cerimonia in u Ahmed Adnan Saygun Art Center.

"A viulenza contr'à e donne hè pulitica"

Parlendu à a ceremonia induve i prughjetti nantu à l'ugualità di genere sò stati premiati per a prima volta da un guvernu lucale, u presidente Tunç Soyer"Ùn ci hè micca inuguaglianza in natura. L'ugualità hè cum'è l'acqua, cum'è l'alimentu, cum'è a respirazione ... Hè un dirittu à a vita. U dirittu à l'ugualità hè di tutti. E donne sò ancu nati uguali. Sfortunatamente, parechji ùn ponu micca campà ugualmente. Perchè sti diritti sò usurpati. Per fà cresce u so propiu putere, hè usurpata da l'omi chì vedenu tutti i mezi cum'è permissibili, cumpresa a viulenza. Dunque, a dumanda di e donne per l'ugualità hè legittima. Hè universale è cumuni. Cum'è merre, hè u mo primu duvere di trimà nantu à a dumanda di uguaglianza di e donne. Hè u mutivu principale per quessa chì avemu riunitu quì sta sera. Luttà inseme per l'ugualità di genere dicendu stop à a viulenza maschile. Per finisce tutte e forme di viulenza contr'à e donne. I premii Izmir Star sò attribuiti in cunfurmità cù a decisione presa da u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir per prumove l'uguaglianza di genere. Stu premiu si adatta à İzmir, chì hè essenzialmente a parolla di donna, u so spiritu, è trova i so primi pruprietarii sta sera. İzmir Star hè un pruduttu di a nostra gratitudine à tutti quelli chì travaglianu per l'ugualità di genere. Vogliu fà questu chjaru una volta di più. A viulenza contr'à e donne hè pulitica, pulitica. L'uscita di Turchia da a Cunvenzione di Istanbul hè a prova più chjara di questu. Ma viderete ... Mentre u spiritu di a Stella di İzmir cresce, a Cunvenzione di Istanbul brillarà di novu ".

"Nè un tali saccheghju!"

Enfatizendu l'impurtanza di a Cunvenzione di Istanbul, Soyer hà dettu: "Seremu parte di novu. Ùn seremu micca solu una parte di questu, ma diventeremu unu di i migliori paesi di implementazione in u mondu. Ùn lasciaremu mai spaziu per a frustrazione è u pessimisimu. Per quessa, ci vole à mette u nome cumpletu di a viulenza contru à e donne senza perde u tempu. Duvemu dì in ogni locu chì l'orrore vissutu hè in realtà viulenza maschile, è ùn duvemu micca permette à l'oppressore di ammuccià trà l'oppressi. Se dumandate à quelli chì ùn anu micca prublema altru ch'è u so propiu sediu ... E donne si piegheranu i ghjinochji è si metteranu in casa, mentre chì l'omi cumandaranu u mondu cun struzzioni. Nisun saccheghju ! Ùn permetteremu mai questu. Semu ghjunti in stu mondu inseme, camminemu inseme. Allora seremu uguali in i meccanismi di decisione. Subitu subitu. Senza fà scuse. Senza aspittà. Se e donne puderanu esse uguali, sta guerra chì scuzzulate u mondu oghje ùn esisteria micca. "Ùn ci hè locu per a guerra in un mondu chì hè vistu à traversu l'ochji di e mamme è di e donne", disse.

"À a fine di u 3u annu, u 50 per centu di a tavola manageriale di a Municipalità Metropolitana sò donne"

U presidente Soyer hà dettu ancu: "Tutti quelli chì sò furzati à campà in una sucità privata di i pinsamenti di e donne sò a mità. Queste persone anu a mità di u so travagliu. U so scopu hè a mità. I so sogni sò a mità. L'emozioni sò a mità. A so cuscenza hè a mità. A mità di e dumande. E so risposte sò a mità. U futuru di tutti in una sucità cusì hè a mità. Ùn vogliu micca lascià à nimu un mezu futuru. Continueremu à travaglià per una Izmir uguale, micca per una Izmir a mezza cora. Per quessa, cuntinueraghju sempre à travaglià cù e donne di sta cità. Siate assicurati, à a fine di u 3u annu, u 50 per centu di a tavola esecutiva di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè oghje donne. Mi inchinau cun rispettu davanti à u travagliu di e donne. L'8 di maghju u ghjornu internaziunale di a donna sia u simbulu di a nostra ugualità. Felicitatu di core à tutti l'individui, istituzioni è urganisazioni chì sò stati ritenuti degni di u premiu Izmir Star, è vi salutu tutti cù u mo amore è u rispettu più sinceru ".

Premii in 6 categurie truvaru i so patroni

Prughjetti 46 cuncorsi per i premii Izmir Star, chì si sò tenuti per a prima volta questu annu. À a Cerimonia di Premiu Izmir Stars, i premii sò stati dati à i so patroni in categurie 6. MV Holding (Intervention / Invervention Exhibition Language Trash Project), ONG, Camere Prufessiunali, Izmir Journalists Association (Nar Power Union Project) in a categuria di Organizzazioni Voluntarii, Rize Fındıklı Municipality (Meci Emek Evi Project), Municipalità Internaziunali in a categuria Legale Entità In a categuria di a Municipalità Turca di Nicosia (Side-by-Side Against Violence Project), a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, chì svolge attività cù l'intelligenza di "Donne Forti, Società Forti" in a categuria di Municipalità Metropolitana, è a Filosofia di u College di Bahçeşehir. Maestru Dr. Yeliz Öztürk Leader hè statu cunsideratu degnu di u premiu.

"Avemu vulutu un prughjettu chì scalda u core"

Dilek Gappi, presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti di Izmir, chì hà ricevutu un premiu in a categuria di l'urganisazioni vuluntarii, hà dettu: "Quandu una donna piglia u bracciu di una donna, u mondu cambia. A guerra infuria accantu à noi. Nant'à a scacchiera di l'omi, e donne è i zitelli soffrenu più. Vulemu un prughjettu chì tocca u core, micca u chiovu. L'individui viulenti ùn sò micca solu. Ricevemu stu premiu in nome di tutte l'ànime chì avemu persu in brama di un paese induve i ghjusti sò forti, micca i forti sò ghjustu.

"Avete illuminatu da Izmir"

U sindaco di Rize Fındıklı Ercüment Çervatoğlu, chì hè statu premiatu in a categuria Municipalità di Distrettu, hà dettu: "A mo esistenza quì hè grazia à e donne. A donna hè a vita è a libertà. Induve ci hè una donna, ci hè a vita. Appena avemu pigliatu u postu, avemu stabilitu l'assemblee di e donne, l'assemblee di u populu. Avemu cooperative. Avemu stabilitu People's Grocery, ispiratu da İzmir. Brilla a luce ", disse.

"Ùn pudemu micca salvà e donne da a viulenza, ma avemu da fà"

Yılmaz Büyükerşen, sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, chì hà vintu un premiu in a categuria di municipalità metropolitane, hà dettu: "Tuttu u nostru paese è u mondu stanu sperimentendu tempi difficili. Di novu, in a guerra Russia-Ucraina, a maiuranza di quelli chì sò morti sò donne, di novu mamme è donne chì volenu rapisce i so figlioli in i so braccia è salvà. In fatti, ùn ci hè nunda di assurdu cum'è a distinzione trà l'omi è e donne. A mità di una mela hè donne è a mità hè omi. Hè cusì simplice. "Ùn importa ciò chì facemu, ùn avemu micca pussutu salvà da a viulenza finu à avà, ma avemu da fà".

U presidente Soyer è a so moglia Neptün Soyer anu prisentatu u Premiu Speciale Presidenziale

Mehmet Harmancı, u presidente di a municipalità turca di Nicosia, chì hè statu ritenutu degnu di un premiu in a categuria di municipalità internaziunali, hà ancu indirizzatu à a folla in a sala via video. In nome di a municipalità turca di Nicosia, u premiu hè statu ricevutu da TRNC İzmir Consulate General Vice-Consul Almıla Tunç. Insegnante di Filosofia di u College di Bahçeşehir, chì hà vintu u Premiu Speciale di u Presidente. A causa di l'incomodità di Yeliz Öztürk Lider, u direttore di a scola Aylin Gil è i studienti Selin Arıcı, Zeynep Ünalır, Nazlı Öztürk, Duru Naz Macartay è Ece Sandıkçı President Tunç Soyer è a so moglia Neptune Soyer.

A notte hè finita cù un cuncertu.

Dopu à a cerimonia di premiazione, Zeynep Türkeş, Ahmet Selçuk İlkan, Bora Gencer, Fatih Erkoç, Gökhan Güney, İlham Gencer, Keremcem, Tayfun, Yeşim Salkım, Yonca Evcimik è Zeynep Dizdar si sò scontrati cù u populu di İzmir, cù u cuncertu di İzmir. ospitatu da Çiğdem Tunç è Salih Güney.

Quale hè assistitu ?

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à a notte gloriosa Tunç SoyerA mamma di Güneş Soyer, a so moglia İzmir Village Coop Union President Neptün Soyer, Eskişehir Metropolitan Municipality Mayor Yılmaz Büyükerşen, İzmir Metropolitan Municipality Vice Mayor Mustafa Özuslu, İzmir Metropolitan Municipality Second Vice Sindaco Suat Çağlayan Metropolitan Municipality, Deputy Municipality Ertuzmir, İzmir Deputy Municipality, İzmir Municipality U presidente di l'Associazione di l'Avucati Özkan Yücel, Capu di a Cummissione di Uguaglianza di Genere di a Municipalità Metropolitana di İzmir Avvocatu Nilay Kökkılınç, Anzianu Vicepresidente di CHP è İzmir Anzianu Diputatu Zeynep Altıok Akatlı, Burocrati di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Capi di dipartimenti, Sindaco di İzmir, Presidente di l'Associazione di Sindaco Dizmir Gappi. Rize Fındıklı Ercüment Ş. Çervatoğlu, u sindaco di Gaziemir Halil Arda, u sindaco di Menderes Mustafa Kayalar è a so moglia Aslı Kayalar, u sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan è a so moglia Teoman Erdoğan, i sindaci di Seferihisar Yelda Celiloğlu, Nuriye Hepterlikçi, u sindaco di CHP Seferihisar, u distrettu di Seferihisar, Seferihisar, Seferihisar, u sindaco per adulti. Adultu, Rettore di l'Università Yasar Prof. Dr. Mehmet Cemali Dinçer, presidente di l'Assemblea di e donne di u Cunsigliu di a cità di İzmir, Canan Aydemir Özkara, u presidente di u Cumitatu di celebrazione di e vacanze naziunali di a municipalità metropolitana di İzmir Ulvi Puğ, rapprisentanti di partiti pulitichi, organizzazioni non governative, camere, presidenti è rappresentanti di cooperative, accademichi, rapprisentanti di u settore privatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*