Summit Zero Loss in Combatting Addiction in Izmir

Summit Zero Loss in a lotta di l'addiction in Izmir
Summit Zero Loss in a lotta di l'addiction in Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir, in cooperazione cù l'Associazione Touch a Life, urganizerà un summit "Combatting Addiction" u 10 di marzu di u 2022 à u Ahmed Adnan Saygun Art Center. L'istituzioni ufficiali è l'università chì travaglianu in questu campu discuteranu i studii è i metudi realizati in a lotta contru l'addiction.

Un summit "Zero Loss in Fight Against Addiction" si terrà in Izmir cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Associazione Touch a Life. In u summit chì si terrà in u Ahmed Adnan Saygun Art Center u 10 di marzu, u travagliu realizatu da l'università è l'istituzioni pubbliche in a lotta contru l'addiction serà discututu. U prugramma si terrà à 10.00:16.30, da u presidente di l'Associazione Touch a Life, Dr. Burcu Bostancıoğlu hà da principià cù u discorsu di apertura. U summit, chì durà finu à XNUMX, hè urganizatu in linea cù u scopu di assicurà l'integrazione suciale di l'individui svantaggiati è un futuru sanu sustinibule.

A lotta contr'à l'addiction serà discutata in duie sessioni

In a prima sessione di u summit, u Guvernu di u Distrettu di Konak informarà nantu à u statutu di u prublema di addiction in i cunfini di u distrittu, a situazione di risicu nantu à a basa di i quartieri è e pussibulità di suluzione. Ege University Abusu di Sustanze, Istitutu di Tossicologia è Scienze Farmaceutiche, Dipartimentu di Tossicologia di l'Addiction, Prof. Dr. Serap Annette Akgür, a relazione trà l'ingredienti attivi di a droga è l'addiction, Specialista di l'Unità AMATEM di l'Università İzmir Katip Çelebi. Başak Bağcı farà presentazioni nantu à i temi di "Lutte contr'à l'addiction", Evren Yonar da a Direzzione di Probazione di Izmir, "DSM Responsabilità Criminale è Processi d'Inclusione Sociale in a Combattimentu di l'Addiction", Abdullah Tokmakçı da a Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport, "U Rolu di Sport". in a lotta di l'addiction".

U rolu di l'educazione serà discutitu

In a seconda sessione di u summit, u psicologu Ali Çokluk da a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale, "U Role di l'Educazione Formale è Non-Formale in a Combattimentu di l'Addiczione di Sustanze", Görkem Engin da u Dipartimentu di Pulizia Provinciale, "U travagliu realizatu in u Scopu di Combatting Drugs: Best Narcotic Police: Mother Project", Fatma Cici da a Direzzione Pruvinciale di İş Kura, "Importanza in Assicurendu l'Impiegazione in a Lotta Contra l'Addiction", Burak Engin da a Direzzione Pruvinciale di SGK, "L'Impurtanza di a Sicurezza Soziale in A lotta contr'à l'addiction è i studii fatti", Mehlika Gökmen da l'Associazione di i ghjurnalisti di Izmir, "L'impurtanza di i media in a lotta contru l'addiction" Role è Responsabilità" seranu discututi.

U scopu hè di ghjunghje à 24 ghjovani

L'obiettivu di u prughjettu chjamatu "Zero Loss in Fight Against Addiction", iniziatu da l'Associazione Touch a Life 11 mesi fà, hè di ghjunghje à 24 ghjovani chì sò rispunsevuli di probation. Hè vulsutu portà 24 individui à u settore è ghjunghje sin'à diverse individui in prucessi simili creendu un effettu multiplicatore di u prugettu. U prughjettu hè sustinutu da a Direzzione Generale di Relazioni di a Società Civile di u Ministeru di l'Interior. L'Associazione Touch a Life porta dapoi u 2014 prughjetti è studii per l'integrazione di e persone svantaggiate in a sucetà è per una sucità sana, produttiva è sustinevule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*