A gendarmeria è i citadini anu pulitu a natura in Izmir

A gendarmeria è i citadini anu pulitu a natura in Izmir

A gendarmeria è i citadini anu pulitu a natura in Izmir

In Izmir, squadre di gendarmeria, inseme cù i citadini, anu realizatu a pulizia di a natura in i boschi è i picnic. L'applicazione Monitoring Condition Animal (HAYDİ) hè stata presentata à i vuluntarii di a natura chì participanu à l'attività è sò stati distribuiti opuscoli.

U 13 di marzu, e squadre di cummandu di a gendarmeria provinciale di Izmir anu realizatu una attività di pulizia ambientale in a zona forestale di Kaynak Mahallesi in u distrittu di Buca, per prutege l'equilibriu ecologicu è sensibilizà a situazione trà i citadini. E squadre di l'Ambiente, a Natura è a Proteczione di l'Animali anu raccoltu sacchetti di basura, inseme à i vuluntarii di a natura, in u travagliu realizatu per impediscenu a distruzzione di i rifiuti domestici in a natura per parechji anni, i buttigli di vetru chì causanu incendi forestali è impediscenu a contaminazione ambientale.

Per d 'altra banda, e squadre anu introduttu l'applicazione di Monitoraghju di e Condizioni Animali (HAYDİ) à i vuluntarii di a natura chì participanu à l'attività è anu distribuitu opuscoli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*